וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גב האומה": לומר שביקשנו מרחלי רוטנר להתלונן נגד ינון מגל זו טענה לא חכמה

28.11.2015 / 21:43

"יש כמה אנשים שטוענים בתקשורת ובפייסבוק ש'גב האומה' ביקשה מרחלי רוטנר מ'וואלה' להתלונן נגד ינון מגל", אמר ליאור שליין לצופים, "כי לפני כמה שבועות ניהלנו איתו כאן ויכוח, ובעלה של רוטנר, אריאל ויסמן, עובד בתוכנית"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ליאור שליין ב"גב האומה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתוכנית הערב (שבת) של "גב האומה" התייחס ליאור שליין לפרשת ינון מגל, שהואשם בהטרדה מינית השבוע ובהתנהגות לא נאותה כלפי רחלי רוטנר ועובדת נוספת שאיתן עבד בוואלה! NEWS כאשר שימש כעורך הראשי של האתר. ל"גב האומה" וינון מגל היה מעין סכסוך פומבי וחילופי דברים כאשר לפני מספר שבועות הח"כ ממפלגת הבית היהודי פרסם עליהם פוסט זועם בפייסבוק. העניין הביא גולשים רבים לטעון כי דבריה של רוטנר נגועות באינטרסים זרים, מאחר שבעלה נמנה על צוות הכותבים בתוכנית שלתחושתם שמה לה למטרה להתנגח במגל.

התוכנית כללה כמה וכמה עקיצות קטנות לכיוונו של מגל, בהן התייחסויות לחיבתו למין, אבל עד מהרה הגיע עיסוק ממשי בנושא. "אני רוצה להגיד משהו על בנט", אמרה רותם אבוהב, אחת הקומיקאיות בפאנל. "בנט לא פיטר את ינון מגל כי הוא הטריד נשים, אלא כי הוא פגע בערך הכי קדוש לבית היהודי - הוא התנצל! מה אתה מתנצל? מה זה, אתה ערביה? לא יכולת במקום זה למצוא תירוץ יהודי ככה מבית אבא, כמו שצריך? אוי סליחה, לא ניסיתי לטפס עליה, חשבתי שהיא הר הבית! אוי סליחה, החמאתי לה על הציצים כי הם הזכירו לי את נוער הגבעות! אוי סליחה, היא אמרה לי שהיא רוצה לראות את מגדל דוד, חשבתי שזו מטאפורה! אוי סליחה, כשהצעתי לה לבוא לשירותים זה היה כדי לבדוק אם היא נוטלת ידיים!"

בשלב הזה שליין מיד אמר שהוא רוצה לומר משהו ברצינות, "כי יש כמה אנשים שטוענים בתקשורת ובפייסבוק שאנחנו, ש'גב האומה', ביקשנו מרחלי רוטנר מ'וואלה' להתלונן נגד ינון מגל, כי לפני כמה שבועות ניהלנו איתו כאן ויכוח, ובעלה של רוטנר, אריאל ויסמן, הוא עובד בתוכנית. שזו באמת טענה לא חכמה, כי אין לנו כלום אישי נגד ינון מגל. כל הביקורת שהיתה לנו, הסאטירית, על דברים עקרוניים שהוא אמר ונראו לנו לא נכונים, אנחנו הבענו אותם בתוכנית, ואתם יודעים שהתוכנית הזו עניינית והיחסים שלי עם הכותבים הם רק מקצועיים. כלומר, למרות המתח המיני שיש ביני ובין ויסמן, שעל הציצי והתחת שלו אני לא מפסיק לחשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully