וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: סופרמן ובאטמן מסירים את המסכות

1.12.2015 / 9:37

טיזר קצרצר שמקדם טריילר חדש נוסף לסרט הגיבורים הגדול, חושף סצנה דרמטית שבמהלכה מגלה סופרמן את זהותו של באטמן הכלוא במרתף. לייב בלוגינג תרבותי

יח"צ - חד פעמי

(בוידאו: הטיזר ל"באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק)

10:44 - איך להתנקם בבחור בעשרה ימים

מה שקצת מארק רונסון ועריכה מהירה יכולה לעשות לסרט. קמפיין הקידום של "הנוקמים 2" זכור בגלל הטון הקודר במיוחד שלו (כולל הנעימה המצמררת מפינוקיו), אבל בגרסה הזאת הוא נראה בדיוק כמו הסרט הבא של ג'ניפר אניסטון.

10:10 - ברבי הסרט יוצא לדרך עם ריס ווית'רספון

לא ברור איך זה עדיין לא קרה עד עכשיו, בכל זאת כבר עשו סרט מ"צוללות, אבל הנה זה מגיע. הבובה המיתולוגית עומדת להגיע לקולנוע עם סרט משלה, כך על פי דיווח באתר Variety.

עלילת הסרט צפויה להיות מבוססת על הספר "ברבי ורות: הסיפור על הבובה המפורסמת בעולם והאישה שיצרה אותה". הסיפור עסק ברות הנדלר, שקיבלה החלטה לייצר בובה נשית אחרי שראתה את בתה משחקת עם בובות נייר של תינוקות. מטרתה של הנדלר היתה להעניק לבתה פרספקטיבה נשית.

ההחלטה הזאת הפכה את הנדלר לאחת מנשות העסקים המצליחות ביותר בהיסטוריה, וכתוצאה ישירה מכך גם לדמות קולנועית מאוד מפתה. ריס ווית'רספון מיועדת להיכנס לנעליה של הנדלר. לפרויקט אין בשלב זה תאריך הפצה או במאי.

ריס וויתרספון לובשת ג'ייסון וו בגאלת המט, ניו יורק, 4 מאי 2015. GettyImages
האישה שמאחורי הבובה. ריס ווית'רספון/GettyImages

09:43 - סופרמן חושף את זהותו של באטמן בטיזר חדש

הספירה לאחורה לקראת "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" נמשכת, כשאנחנו רחוקים קצת פחות מארבעה חודשים מיום הבכורה. בזמן שנותר יתרבו מן הסתם הטיזרים, הטריילרים והפוסטרים שיחשפו פרטים נוספים מתוך הסרט שעלילתו נשמרה עד כה בסודיות גדולה.

הטיזר החדש מתמקד, כמו בטריילר השני ששוחרר ביולי, בעימות בין שני גיבורי העל. אם קודם לכן ראינו את סופרמן קורע את הגג של הבאטמוביל ונפגש לעימות עם איש העטלף בסמטה חשוכה בלילה חשוך, הפעם הוא נראה קשור במרתף כשסופרמן מחליט לחשוף את זהות האיש שמתחת למסכה.

אם התמונה הזאת לא מספיק מלהיבה כשלעצמה, הטיזר מסתיים בהפנייה לתוכניתו של ג'ימי קימל (ביום חמישי לפנות בוקר לפי שעון ישראל), שם ייחשף טריילר מלא נוסף.

"באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" ייצא לבתי הקולנוע ב-24 במרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully