וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 74: תלמידי חטיבת ביניים התעללו בחבריהם בהשראת "סאות' פארק"

3.12.2015 / 0:48

מה לא היה בסדר בחתונה של מרי קייט אולסן ואוליבייה סרקוזי? מי שכח את מילות השיר "Hello" של אדל ברגע קריטי? והאם נמצא הספין המופרך ביותר בעולם הריאליטי? מצעד חדשות הטראש

יח"צ - חד פעמי

(בסרטון: הפרומו לעונה הנוכחית של "סאות' פארק)

seperator

מקום 5: מרי קייט לא צריכה בר אקטיבי

החתונה המפתיעה של מרי קייט אולסן ואוליבייה סרקוזי משכה תשומת לב תקשורתית ברחבי העולם, בעיקר בגלל הפרש הגילאים בין השניים והעובדה שאחיו של החתן הוא נשיא צרפת לשעבר, ניקולא סרקוזי, בעוד אחותה של הכלה היא, אתם יודעים, אשלי אולסן. אבל פרט המידע שהצליח לעורר תרעומת מיוחדת היה עובדת היות האירוע, אם להסתמך על "הניו יורק פוסט", עמוס ב"קערות על קערות מלאות בסיגריות", וש"כולם עישנו כל הערב".

האמריקאים כמובן היו בשוק, בכל זאת החתונה נערכה במנהטן ולא בפריז, שם מלמדים תינוקות לקחת לריאות לפני שהם לומדים לספור עד עשר. גם בארץ עבר הפרט הזה די בפיהוק, כי בסך הכל, בחתונה היחידה שהייתם בה שלא כללה קערות סיגריות זה היה בגלל שהן היו בכוס חד-פעמית על הבר.

עוד באותו נושא

מרי קייט אולסן ואוליביה סרקוזי התחתנו

לכתבה המלאה

מקום 4: מתמודד "אקס פקטור בריטניה" הצליח איפה שכולנו נכשלים

צ'ה צ'סטרמן הוא מתמודד בעונה הנוכחית של "אקס פקטור בריטניה", וחוץ מזה שיש לו שם של דמות מחטיף גבינה קראנצ'י, הוא הצליח לעשות את הבלתי ייאמן ולשכוח את המילים של "Hello" של אדל. הפאדיחה אירעה, איך לא, בשידור, כשצ'סטרמן בחר לבצע את השיר הכי טחון בעולם וסבר כי תהילתו מובטחת לו, אך מצא את עצמו מזמזם למיקרופון כאילו הוא מאזין לרדיו באוטו בדרך לעבודה.

"הרסתי את זה", צייץ במהלך התוכנית, והתנצל בפני הקהל שהיה מת להצליח להוציא את השיר הזה מהראש שלו. אך הפאשלה הקטנה עשתה לו רק טוב, כשהשופטים התרשמו מיכולות השואו-מאסט-גו-און שלו והחמיאו לו על ההתחמקות החיננית.

מקום 3: "סאות' פארק" עדיין מעוררת השראה. לצערנו

נחמד לגלות שסדרה כמו "סאות' פארק", שנמצאת באוויר כבר יותר מ-18 שנים, עדיין מוצאת את דרכה אל ליבם של הצעירים. קחו לדוגמה את תלמידי כיתה ז' בחטיבת הביניים "מלרוז וטרנס ממוריאל" במסצ'וסטס, אשר בהשראת הסדרה, ערכו בבית ספרם "יום בעט בג'ינג'י" במהלכו, כמשתמע, בעטו כמה מהתלמידים באלו שלא שפר עליהם מזלם ונולדו עם שיער כתום ועור חיוור.

רק בשעה 11:30 שמו לב בבית ספר שמשהו אינו כשורה, והזהירו את התלמידים המשתתפים כי יינקטו נגדם צעדים משמעתיים ואף פליליים. אם הם באמת היו מפנימים את משנותיו של קארטמן, זה לא היה מרתיע אותם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקום 2: תום יורק נסחף

מי שאולי צריך היה לקבל ניעור מהחברים במסצ'וסטס הוא סולן להקת רדיוהד, הג'ינג'י תום יורק, שקצת נסחף השבוע כשנשאל בריאיון על העדפות הסטרימינג שלו. "אני לא משתמש ביוטיוב", הבהיר, והסביר שבעוד שגוגל, בעלת האתר, עושה הון מפרסומות המשודרות לפני התכנים, האמנים עצמם לא מרוויחים כלום או מקבלים סכומים קטנים מאוד תמורת יצירתם. "זה מה שהנאצים עשו במלחמת העולם השניה", הגדיל ואמר, "הם גונבים אמנות".

למרות שהוא מעלה נקודה חשובה, יורק קצת שוכח שבמהלך מלחמת העולם השנייה הנאצים עשו עוד כל מיני דברים חוץ מלגנוב יצירות אמנות, כמו להשמיד שישה מיליון יהודים, למשל. ואת זה, בינתיים, לא עושים ביוטיוב, למרות שיש ימים שאנשי האתר מכלים לנו את כל הזמן והרצון לחיות.

תום יורק. Michael Buckner, GettyImages
תום יורק/GettyImages, Michael Buckner

מקום 1: מי הקרציה האמיתית שמאיימת על מתמודדות "אני סלבריטי… קחו אותי מכאן"?

העניינים בתוכנית הריאליטי הבריטית "אני סלבריטי… קחו אותי מכאן!" ממשיכים להיות מופרכים יותר מכל תסריט וכמעט כל ידיעה שיוצאת מהג'ונגל האוסטרלי בו נמצאים המתמודדים נשמעת כמו מתיחה. האחרונה היא אזהרתו של חובש המחנה, בוב, שהסביר כי במתחם הצילומים שוכנת קרציה, אשר נשיכתה עלולה לגרום לנפיחות באזור הננשך. למרבה הצחוקים, ממשיך בוב, הקרציות האלו אוהבות להתחבא באזורים כמו החזה והישבן!

אם חשבתם שבזה סיים אותו בוב את מעורבותו באיברים האינטימיים של המתמודדות, תופתעו לשמוע שהוא מבקש מהן גם לשמור על ניקיון: "הבעיה עם חזה גדול היא שאם לא שומרים על האזור שמתחתיו נקי, עלול להתפתח שם זיהום פטרייתי", צוטט ב"מירור", כאילו זיהומים פטרייתיים הם נחלתן הבלעדית של בעלות חזה גדול. אם תשאלו אותנו, אותו "בוב" הוא בכלל לא חובש, הוא הילד מהכיתה שהיה ממציא סיפורים בשביל להציץ לבנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully