וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: האמא של כל הטריילרים - גרסת 2015

3.12.2015 / 14:02

כמיטב המסורת, גם השנה קיבלנו את הסרטון שמקבץ לתוכו את כל הקדימונים של הסרטים שנראו השנה בבתי הקולנוע. וכן, גם השנה, זה שווה את כל שש וחצי הדקות. לייב בלוגינג תרבותי

22:47 - קולדפליי יככבו במופע המחצית של הסופרבול

מדי שנה זאת ההופעה הנצפית ביותר בטלוויזיה האמריקאית, וב-2016 יהיו אלה חברי להקת קולדפליי שיזכו לנגן במחצית הסופרבול, משחק הגמר של ליגת הפוטבול האמריקאית. על פי דיווחים שונים בארה"ב גם ברונו מארס (שכיכב במופע של 2013) ייקח חלק בהופעה. טיילור סוויפט ומארון 5, שהוזכרו אף הם כאורחים אפשריים, לא יהיו על הבמה השנה.

קולדפליי. GettyImages
קולדפליי/GettyImages

15:58 - חמישים שירי הפופ של השנה בשיר אחד

ואם כבר מאש-אפים לסיכום שנה, הנה אחד שיאפשר לכם לסגור את כל החוסרים המוזיקליים המרכזיים שלכם בתחום הפופ - מאריאנה גרנדה דרך דה וויקנד, ג'סטין ביבר, אלי גולדינג ואיך אפשר בלי אדל.

14:10 - בית משפט טורקי יקבע: האם גולום הוא טוב או רע?

בפעם הבאה שאתם מתכננים להעלות מם משעשע בפייסבוק, אולי כדאי שתחשבו על זה עוד פעם. אזרח טורקי עשוי להיכנס לכלא לשנתיים וכל זאת בגלל מם שהשווה בין הדמות האיקונית מ"שר הטבעות" לנשיא טאיפ ארדואן.

עורכי דינו של האיש, בילגין סיפטסי, טענו בפני בית המשפט כי גולום הוא אינו דמות מרשעת, לאחר שהטענה לחופש ביטוי נשללה לחלוטין. כעת יזמן בית המשפט שורה של אנשי קולנוע ופסיכולוגים שינסו לספק ראיות באשר לאופיו האמיתי של גולום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שווה שנתיים בכלא/מערכת וואלה!, צילום מסך

14:08 - המגה הטריילר של 2015 כבר כאן

מסורת זו מסורת וגם השנה נקבל שלל מאש-אפים אהובים ומגניבים לסיכום השנה. הראשון שבהם הוא למעשה הטריילר שמאחד בתוכו את כל הטריילרים של הסרטים שהוצגו השנה בבתי הקולנוע. רובם הגדול של הסרטים האלה אמנם כבר הוקרן, אבל העריכה הנהדרת הזאת עדיין הופכת את הכל יחד לסרטון סיכום נהדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully