וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני סולחת לך, אתה מבין את זה?": בלוג "הישרדות", פרק 11

אביעד "צפניה" קדרון

6.12.2015 / 23:18

לירון עוברת מתקפה מילולית ולילה לא פשוט, עומר אנליסט מתכנן את הנקמה וטילטיל ממשיך לקבל עריכה אוהדת בפרק משעמם. האם הוא המנצח של העונה? הבלוג של צפניה

יח"צ - חד פעמי

פתאום, רגע לפני ששלקתי עוד סופגניה (ריבת תות, בצק קלאסי, מאפיית הדקל ברמת גן), הבנתי הכל. מתמודדי "הישרדות" לא נעלמים מחיינו ברגע שעונת השקות משקפי השמש מסתיימת. הם אנשים אמיתיים. נגיד, מולי קרצ'ו מעונה 1. זוכרים אותו? ותיקי הבלוג ודאי שומרים לו מקום חם בלב. ככלות הכל, הוא היה ההשראה לדור שלם של ליהוקים. מינימולי, ננומולי. היו זמנים. בכל מקרה, מתברר שהוא עדיין חי. ככה הוא נראה היום:

מולי קרצ'ו. צילום: שלומי צ'יקונה, מערכת וואלה! NEWS
מולי!/מערכת וואלה! NEWS, צילום: שלומי צ'יקונה

האם בעוד שבע שנים נזכור גם את עומר אנליסט? סביר להניח שלא. אבל זה לא אומר שהחבר'ה בהוראקן לא טופחים לעצמם על השכם לאחר ההדחה שלו. "הלב ניצח את האסטרטגיה", מתייפח עורך הדין הפלילי. "הוא שיחק באש, הוא שיחק באנשים", קובעת רוסלנה ומאשרת לעורך הדין הפלילי שהיא תזכור את זה שהוא לא הדיח אותה. רק לירון עומדת שקטה ומנסה לחשוב איך לברוח מהאי. בבוקר יום 16, רשמית שליש מהמשחק, עומר אנליסט בועט בעצים בפינת הזומבי. הוא לא רגוע. "התחושה להיכנס למתחם הזומבי היא חרא", הוא אומר בלחש. עורך הדין הפלילי ניגש אליו ומנסה לפייס אותו. הוא אומר לו שהוא ג'נטלמן אמיתי כי הוא ניסה להגן על לירון. רוסלנה, אגב, לא ג'נטלמן והיא כועסת על לירון שניסתה להדיח אותה. היא מסמנת אותה כמועמדת הבאה להדחה למרות שהיא יודעת לשטוף טוב את המחבת.

אגב מחבת, בקויופה טיטי ממשיכה לבשל בזמן שחבריה לשבט מחמיאים לה. "עוד לא נולד הגבר שיכניס אותי למטבח", היא אומרת לרון אלוף. רון אלוף, מצידו, מספר לתחקירניות שטיטי תלמד כמה מתכונים מאמו. וזה היה יכול להיות אפילו נחמד אם לא היינו רואים הבוקר את טיטי הולכת לאיזו מסיבה עם מישהו שהוא לא רון אלוף. הרומן בין השניים כבר לא אמיתי. חבל. ואם כבר טיטי, למה היא לא יודעת לכפתר את המעיל? כל כך עצוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
טיטי איינאו. ניר פקין
אבל למה?/ניר פקין

דואר האי מגיע ולרגע מצמצתי אז פספסתי איזה הייקו על דג שקשור לאתגר הפרס. לירון מתכננת לנקום ולהראות לקויופה את הפרצוף האמיתי של עורך הדין הפלילי. לא בטוח שמישהו מהם בכלל יודע שהוא קיים. והיא אכן נוקמת ומספרת לקויופואים שעורך הדין הפלילי שקרן. הוא אומר לה שזה לא נכון והיא מזכירה לו שהתוכנית מצולמת. טילטיל מתעצבן כי המריבה ביניהם מעליבה את רובוארץ. מי צריך את עולם היורה כשיש את העולם הפרימיטיבי בו טילטיל חי? בכל מקרה, האתגר כולל השלכת מים בין המתמודדים ומילוי דלי. לא ברור למה לא פשוט ללכת ולמלא מים ישר. למה צריך לזרוק אותם מאחד לשני? ניחא. הפרס, אגב, הוא קופסאות שימורים מתנת יכין. כה טעים, מזין ומחמם את הקיבה. מי שמכין יכין הוא המכין. פעם הייתי רוכש את תרכיז העגבניות של יכין אבל עברתי למותג אחר. לא זוכר למה. בכל מקרה, שף מקומי אמור לקחת את שימורי האפונה ולהפוך אותם לארוחת מלכים. בסוף, אחרי שעורך הדין הפלילי קורא לרוסלנה "ג'ני", קויופה מנצחים ולוקחים כמה קופסאות שימורים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העיקר שהלוגו נכנס. מי ידע שיכין מייצרת כל כך הרבה מוצרים? תודה לך "הישרדות"!/מערכת וואלה!, צילום מסך

בזמן שהם צועקים "אחד בשביל כולם, כולם בשביל אחד". בהוראקן, כולם נכנסים בלירון ומופתעים מזה שהיא עונה להם. היא היתה "שקטה, חמודה" וכעת היא צועקת. זה לא ממש נחמד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וורד/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יאללה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שהגנג-בנג המילולי לא נגמר ומגיע לשיא עם קריאות "אל תעשי לנו וינטלטור" מבית טילטיל ורק אלוהים יודע מה זה אומר, לירון נשברת והולכת לחוף לבכות. המנחה שנעלב בתחילת הריב? הוא כבר לא בסט הצילומים כנראה כי הוא לא טורח להרגיע את העניינים. טילטיל, כצפוי, שם את עצמו במרכז ובוכה על החוף אבל אם נשים אותו בצד, היכן שהוא ראוי להיות, שווה להחמיא ללירון שהתגלתה כבחורה די חזקה שראויה לכל הפרגון שהיא יכולה לקבל. בסוף היא כמובן נשלחת ע"י ההפקה לבקש סליחה מטילטיל על זה שהוא פגע בה כי הוא אמור לנצח את העונה ואי אפשר שהמנצח יהיה חרא של מתמודד אבל עד הגמר, תמיד אפשר להיות בצד של לירון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לכי תדעי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שטילטיל סולח ללירון על זה שנפגעה מזה שהוא פגע בה, רובוארץ מספר לשבטים שיש טוויסט בעלילה. כל המתמודדים בטוחים שיש או איחוד או ערבוב בין השבטים. אבל לא. כל מתמודד ניגש לכד ומוציא שם דרום-אמריקאי. מתברר שהם מחולקים לזוגות ויוצאים לבלות 24 שעות בבית עם הונדורסאים שבטח חייבים משהו למישהו בהפקה. בבית של ההונדורסאים, המתמודדים יבצעו משימה זוגית "מיוחדת". שימו לב, לא מדובר במשימה "גורלית". אז הכל בסדר. מה יהיה על קופסאות השימורים? מה אתם דואגים, האפונה לא תתקלקל עד 2032. מדובר בשימורים למען השם.

הצצה הישרדות הונדורס פרק 11 לשימוש אביעד בלבד.
אבל מה אייל יגיד?

המתמודדים מגיעים לבתים של הילידים האומללים. "זה כמו בנווה צדק", מספרת דנה. רוב המתמודדים פשוט הולכים לאיבוד ומטרידים כל מיני אנשים מוכי גורל. היי, אני מניח שצריך לשדר משהו בטלוויזיה. באופן מפתיע, אף אחד מההונדורסאים לא שולף מצ'טה ורוצח את המתמודדים. הודא וטילטיל מגיעים לאחוזה גדולה בזמן שאמסלם וטיטי מגיעים לבית די צנוע שנראה כמו אורווה. "גועל נפש", מספרת טיטי. היה הרבה יותר נחמד אם היתה אומרת שהיא מעריכה כעת את התנאים בהם היא חיה בישראל אבל נסתדר גם עם "גועל נפש". עורך הדין הפלילי וג'ני מגיעים לבית צנוע גם כן בו גר ילד בן 14. לגיטימי. רוסלנה ורון שובל מגיעים לסוג של חוף עם משרתים. די מפתיע שזה מה שמחכה לרוסלנה. מי היה חושב. לפעמים נדמה שהיא המתמודדת עם הכי הרבה מזל ב"הישרדות". רק דברים טובים קורים לה. מדהים. רק רון אלוף ולירון נדפקו כי הם על אי בודד. לא פרק קל עבור לירון. לגמרי לא פרק קל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חכו שתראו היכן טיטי ואמסלם/מערכת וואלה!, צילום מסך

וכך זה נמשך. כל זוג מתמודדים זוכה לחוויות מרגשות כאלה ופחות (רוסלנה נבהלת ממעסה ממין זכר שמעסה אותה וחוששת מתגובתו של "אייל", טיטי ממשיכה לבשל עבור אנשים אחרים) ובשלב מסוים אי אפשר שלא לתהות: מה לכל הרוחות הקשר בין מה שמשודר כעת בטלוויזיה ו"הישרדות"? לא, באמת, למה הביקור המופרך והמיותר הזה נמשך כל כך הרבה זמן. למי אכפת מהילד בן ה-14 והיכולת שלו לחתוך קוקוסים? יודעים מי עוד חושב את הדברים האלה באופן הולם? שני המתמודדים האסטרטגים היחידים בתוכנית, מושיק ועומר אנליסט, שכלואים במתחם הזומבי ולא מבינים לאן כולם נעלמו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המתנה שלא מפסיקה לתת/מערכת וואלה!, צילום מסך

בפרק הבא: אולי תשודר "הישרדות". אולי לא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully