וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסי איגוד המבקרים של לוס אנג'לס: הערב של "ספוטלייט" ו"מקס הזועם"

7.12.2015 / 7:04

המבקרים בעיר המלאכים הכתירו את "ספוטלייט" המדובר כסרט השנה ופרגנו לג'ורג' מילר, יוצר "מקס הזועם: כביש הזעם", את פרס הבמאי. וגם בניו יורק, בוסטון ולונדון חילקו אמש פרסים

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

יח"צ - חד פעמי

עונת הפרסים המתחממת סיפקה לילה עמוס במיוחד בין ראשון לשני שעון ישראל, ולא פחות מארבעה גופים חילקו את העיטורים שלהם. במוקד העניינים עמד איגוד המבקרים של לוס אנג'לס, שהוא מן הסתם אחד היוקרתיים בעולם.

די כצפוי, המבקרים בעיר המלאכים העניקו את פרס הסרט הטוב ביותר ל"ספוטלייט", של תומס מקארתי בכיכובו של מייקל קיטון, המתאר כיצד חשפו עיתונאי הבוסטון גלוב פרשת שחיתות וניצול מיני בכנסייה הקתולית. הדרמה, שכרגע נראית כמועמדת מובילה לאוסקר, צפויה להגיע אלינו ב-20 בינואר.

את פרס הבמאי העניקו בלוס אנג'לס לג'ורג' מילר על "מקס הזועם: כביש הזעם". פרס השחקן הראשי הלך למייקל פסבנדר על "ג'ובס" ופרס השחקנית לשרלוט רמפלינג על "45שנה". "ספוטלייט" גרף גם את פרס התסריט, ובקטגוריית הסרט הזר ניצחה דרמת השואה ההונגרית "הבן של שאול", שממשיכה לקטוף כל עיטור אפשרי. "איימי" נבחר לסרט הדוקו הטוב ביותר, ובקטגוריית האנימציה, "אנומליסה" של צ'רלי קאופמן גבר על "הקול בראש".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרס הבמאי. מתוך "מקס הזועם"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בצד זאת, גם איגוד המבקרים של בוסטון ואיגוד מבקרי האונליין של ניו יורק חילקו אמש את פרסיהם. שניהם הכתירו גם כן את "ספוטלייט" כסרט השנה, כך שבהחלט אפשר לומר כי היה לו ערב מוצלח.

גם בצד השני של האוקיינוס חילקו אמש פרסים, וליתר דיוק, את פרסי הקולנוע הבריטי העצמאי. "אקס-מכינה" סרט המד"ב המהולל של אלכס גרלנד, יצא כמנצח הגדול קטף את הפרסים לסרט, הבמאי והתסריט הטובים ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully