וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: איגלס אוף דת' מטאל הופיעה בפריז

8.12.2015 / 8:55

הלהקה, שהופעתה נקטעה במתקפת הטרור הרצחנית בפריז בחודש שעבר, התארחה בהופעתה השנייה של U2. לייב בלוגינג תרבותי

16:55 - ג'ארד לטו יורד על טיילור סוויפט - ואז מתנצל

יש טעויות שלא עושים באינטרנט או בעולם האמיתי, לא משנה אם אתה אזרח צנוע מן השורה או שחקן זוכה אוסקר. ג'ארד לטו למד את זה בדרך הקשה במהלך סשן הקלטות עם להקת Thirty Seconds to Mars, בה הוא חבר.

לטו וחבריו החליטו לנגן את "1989", אלבומה המצליח של סוויפט כדי לקבל השראה. אלא שכבר בשיר הראשון "Welcome To New York" הצהיר לטו שהוא לא אוהב את השיר וביקש להעביר. בהמשך עשה זאת עוד מספר פעמים עד שלבסוף התפרץ סופית: "שתזדיין, לא אכפת לי ממנה. נעשה רק מה שטוב לנו".

היקום כולו, כצפוי, הפך באחת לאויב משותף של לטו, שהמתין פחות מ-24 שעות עד שפרסם ציוץ מתנצל ומתחנף במיוחד. "האמת היא שאני חושב שטיילור סוויפט היא מדהימה", כתב, "בנוסף לכך שהיא מודל נפלא למה שאפשר להשיג בחיים. אם פגעתי בה או במי ממעריציה, אני מתנצל".

15:46 - ג'יי קיי רולינג נגד טראמפ

התבטאויותיו הבעייתיות של דונלד טראמפ כלפי המוסלמים ממשיכות לעורר סערה ברחבי העולם. לאחר שטראמפ קרא לאסור כניסת מוסלמים לארה"ב, הסופרת ג'יי קיי רולינג הצטרפה למחאה נגדו וצייצה בטוויטר כי "וולדמורט לא היה רע כמו טראמפ".

09:57 - מעריצי "הנותרים" מפגינים ביצירתיות למען עונה שלישית

עתידה של "הנותרים", סדרת המסתורין של רשת HBO, עומד עדיין על כף המאזניים. ראשי הרשת טרם החליטו האם ברצונם לחדש את הסדרה לעונה שלישית, בעיקר על רקע נתוני רייטינג לא מרשימים.

מעריצי הסדרה כבר פועלים במרץ כדי לנסות ולהשפיע על HBO להחזירה למסכים. אתמול (שני) התקבצה חבורה ממעריצי הסדרה ליד מטה הרשת בניו יורק, כשהם לבושים בבגדים לבנים ומעשנים בדממה בסגנון הכת שעומדת במרכז הסדרה. בידיהם הם נשאו שלטים ובהם מילה אחת: "Renew" ("חדשו").

יוצר הסדרה דיימון לינדלוף הסביר לאחרונה בריאיון למגזין Vareity שהסדרה לא הגיעה עדיין לסיומה הראוי. פרק הסיום של העונה השנייה נועד לסגור את הסיפור במרכזה, אך עדיין לא להביא לפתרון כולל לשאלה הכללית של הסדרה.

9:40 - מעריצה של "המתים המהלכים" נשכה את כוכב הסדרה

מעריצים כבדים של תוכניות טלוויזיה יכולים לספר לכם הרבה על ההשראה שקיבלו מהסדרות האהובות עליהם. לא תמיד זה רומנטי כמו שזה נשמע בהתחלה. נורמן רידוס (דריל דיקסון), כוכב "המתים המהלכים", ננשך בחזה על ידי מעריצה איתה הצטלם במהלך כנס מיוחד למעריצי מדע בדיוני ואימה.

המאבטחים שנכחו במקום מיהרו לעצור את האישה והובילו אותה אחר כבוד אל מחוצה למתחם הכנס. רידוס החליט לקחת את המקרה הביזארי בפרופורציות ולא להגיש תלונה כנגד הנושכת.

"סוף סוף זכיתי לפגוש את אהבת חיי ואז נזרקתי מהכנס ואיבדתי את הזכות לעוד שתי הזדמנויות להצטלם איתו (בשווי 100 דולר) כי השתגעתי", כתבה הנושכת, רובין גרובר, בתמונה שהעלתה לאינסטגרם. "כל כך התלהבתי לעמוד לצדו שפשוט סובבתי את הראש ונשכתי אותו! אני לא יודעת מה קרה לי. לא היתה לי כוונה לפגוע בו. אני מצטערת נורמן!".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא יודעת מה קרה לי". רובין גרובר עם נורמן רידוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

9:05 - איגלס אוף דת' מטאל חזרה לפריז

"הבמה נלקחה מהם לפני מספר שבועות, אז אנחנו נותנים להם את הבמה שלנו", הצהיר אמש בונו לפני שחברי להקת איגלס אוף דת' מטאל עלו לבמה לצלילי השיר "People Have The Power" וביצעו את השיר "I Love You All the Time". זו היתה הופעתה השנייה של U2 בפריז השבוע.

ביום ראשון, כאמור, הופיעו בונו וחברי להקת U2 בפריז לראשונה לאחר הפיגוע. מאחורי הלהקה, על מסך גדול, הופיעו שמות הקורבנות מהמתקפה. "אנחנו עומדים ביחד עם משפחות ההרוגים בפריז. אנחנו עומדים ביחד עם משפחות ההרוגים בסן ברנרדינו", אמר בונו, שאף התעטף בדגל צרפת בזמן ששר בהדרן את הלהיט "Ne me quitte pas". במסגרת ההופעה, עלתה לבמה הזמרת פטי סמית' וביצעה עם הלהקה את השירים "Gloria" ו-"People Have the Power".

בונו חשף לפני ההופעה כי כתב שיר מיוחד בעקבות הפיגוע. השיר, שנקרא "Streets of Surrender", כולל מילים המתייחסות לאופייה של פריז כעיר חירות ומייחס לרחובותיה אהבה וגאווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully