וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני חייבת את החסינות הזאת": בלוג "הישרדות", פרק 12

אביעד "צפניה" קדרון

8.12.2015 / 22:47

לירון מפתיעה וזוכה בחסינות אישית בלי לדעת שאפילו היה אתגר, שושן ממשיך לריב עם כל העולם ורק דנה שרה בלי הפסקה את השיר שלה ומצליחה להיות מאוסה יותר מתוכן שיווקי. הבלוג של צפניה

יח"צ - חד פעמי

מכירים את זה שאתם צריכים להספיק הרבה דברים אבל אין לכם זמן? זאת אומרת, בטח שאתם מכירים, כל אדם שהוא לא בנימין נתניהו מכיר את זה. לנתניהו יש המון זמן לעשות את כל מה שירצה. ואם הוא לא מספיק את זה בארבע שנים, הוא מקבל עוד ארבע שנים למרות שהוא לא עשה כלום בארבע השנים הקודמות. בכל מקרה, למה אני שואל את זה? כי ב"הישרדות" היו צריכים להספיק הערב גם משימת חסינות, גם משימת זומבי, גם בקתת משא ומתן, גם משימת חסינות אישית, גם חגיגת שימורים בחסות יכין כי יכין זה השימורים הכי שמורים שיש, גם הדחה במועצת השבט וגם אתגר הדחה במועצת השבט. ותראו מה זה, בגלל שהעורכים הארורים היו עסוקים בלשדר מה קרה לשורדים בכל המקומות המשעממים כי מישהו החליט שזה יהיה מאוד מעניין לראות את ג'ני מסתובבת באיזה כפר נידח בלי קשר למשימת פרס ו/או אתגר כלשהו בתוכנית, לא נשאר זמן לתוכנית שרשת נלחמה עליה בבית המשפט עם ערוץ 10. קטע.

ועד שרשת יבינו שהם הצליחו לחרב את הפורמט ולגרום לצופים לנטוש את התוכנית בדיוק כש"האח הגדול" חוזרת למסכים, בואו נראה מה היה לנו בפרק. ובכן, הפרק נפתח בערך היכן שהסתיים הפרק הקודם. השורדים מתעוררים במקומות שהם לא המחנות שלהם. כולם מבואסים רצח חוץ מדנה ששרה "בוקר טוב, מתוקים שלי". היא קצת בלתי נסבלת אבל לפחות היא לא שרה את שיר ההישרדות המעיק שלה. כולם מקבלים דואר אי שכולל חידת היגיון. "פתרו אותה נכון ואפילו איינשטיין יהיה גאה", מבשר עורך התוכן. על המתמודדים למלא חמישה ליטרים באיזה מיכל והם צריכים להשתמש בשני מיכלים. אתם יודעים מהי חידת ההיגיון כאן, מי לכל הרוחות נתן חסות על המשימה הזאת. מקורות? נביעות? נו, איינשטיין לא יהיה גאה בי.

הצצה הישרדות פרק 12 לשימוש אביעד בלבד.
מה זאת אומרת טילטיל מודע למצלמות והכל משחק, על מה אתם מדברים?
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
דה פאק?/מערכת וואלה, צילום מסך

אחרי שרוב המתמודדים מסיימים לפתור את החידה, כולם הולכים לפגוש את רובוארץ. "היכן הייתם ומה עשיתם?", הוא שואל. למי אכפת למען השם. למה שוב צריך לחזור על השטויות האלה. רון אלוף מקטר כי הוא לא קיבל אוכל ו/או משרתים. "אם אני הייתי איתו, הלילה שלו היה פחות קשה", קובעת טיטי. אולי יותר קשה? חה. מהר, שמישהו ייקח את הבדיחה הזאת לחנוך דאום. מתברר שהזוג שפתר את חידת ההיגיון הכי מהר מקבל חסינות אישית. אם היה פרס איזה עורכים מגיעים הכי מהר למועצת השבט אף אחד מהאנשים הטובים של "הישרדות" לא היה מקבל את שרשרת הנוצה הנימוחה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
עופיון חסינות/מערכת וואלה, צילום מסך

מפה לשם, לירון שעוד רגע היתה מודחת מהתוכנית, מקבלת חסינות אישית ביחד עם רון אלוף. "עד שזה לא נגמר, זה לא נגמר", היא מספרת לתחקירנית. פליז. ידענו שהיא לא תודח עד שלא נראה אותה מתקלחת בסבון מתנת ורדינון. רובוארץ מספר לקויופה שהשף המקומי כבר פתח את קופסת השימורים ומכין עבורם ארוחת גורמה. הוא לא טורח לספר להם או לנו למה בכלל יש שתי שרשראות חסינות אישית. כאילו, אם יש משימת חסינות ושבט אחד מפסיד, למי אכפת מהחסינות האישית של המתמודד בשבט האחר? ומתי הוא אמור להחזיר את השרשרת? כל כך הרבה שאלות, כל כך מעט זמן מסך לעומרי כוכבי.

חברי קויופה מגיעים לארוחת הגורמה שלהם. הם עפים על מה שיוצא מקופסאות השימורים. "לא חשבתי שזה יכול להיות כל כך טעים", מפרגנת הודא. זה אוכל מקופסת שימורים, כן? רון שובל מחמיא לקוקטיילים שהשף מכין מתרכיז המיץ וג'ני מתקנת אותו בטסטה: "זה אפריטיף". אחחח, זכרונות מריב הכמון/כומין של עונה 3.

בינתיים, חברי הוראקן חוזרים למחנה לשמחתו של עומר אנליסט. "אף אחד לא בא להגיד לי שלום", הוא מסנן והופך לבן יהב. לירון הולכת לעדכן אותו בכל מה שקרה בפרק הקודם. אם פספסתם את התקציר בתחילת הפרק ואת התקציר לפני משימת החסינות האישית אתם בטח שמחים. הוא, מצידו, מאוד שמח שלירון זכתה בחסינות. כשהמצלמות חוזרות לקויופה, השף מגיש להם סטייק על מצע פירה. אני מניח שמוכרים עכשיו סטייקים בקופסאות שימורים? אולי זה בכלל לוף צה"לי? אל תסתכלו עלי, אני צמחוני. לא מבין בזה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
יותר מדי קל/מערכת וואלה, צילום מסך

בהוראקן, כולם מבינים שהם צריכים לזכות בחסינות ושהם צריכים לרתום את לירון למשימה. עומר אנליסט אומר ללירון להפסיד בכוונה. "ברור", היא מגיבה. במסגרת הניסיונות לשחד את לירון, אמסלם אומר לדנה לתת ללירון מנת אורז כפולה כי היא לא אכלה יומיים. כך תסחפו בחורה, תנפחו לה את הבטן. לירון נהנית מהאוכל וסשן הטיפול הקבוצתי יוצא לדרך אבל אז הוא נקטע כי לירון לא רוצה טיפול קבוצתי, היא רוצה לדבר עם אנשים באופן אישי. עורך הדין הפלילי מבטיח לכולם שלא משנה מה הם יעשו לו, הוא יאהב אותם. אף אחד לא מבין על מה הוא מדבר. ואז, לא ממש ברור לי איך זה קורה, הם שוב רבים עם לירון. איזו חבורה של מטומטמים. אחרי שעורך הדין הפלילי ממשיך לדבר, לירון אומרת שהיא לא מסוגלת יותר לשמוע את הקול שלו. אז עורך הדין הפלילי הולך לעומר אנליסט ואומר לו שהוא תמיד יאהב אותו. חבר'ה, גם אני לא מסוגל יותר לשמוע את הקול שלו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
זה בעצם סבתא, לא?/מערכת וואלה, צילום מסך

בקויופה, מושיק גלאמין משתגע סופית ומתחיל לדבר עם קופים. "אני בהלם שאני יודע לדבר עם קופים", הוא אומר למצלמה ומספר שביקש מחבריו בילדות לקרוא לו "מושיקו קופיקו". ברור. "ביקש מחבריו". הוא מודה שהוא לא מבין איך לא הצליח לדבר עם רון שובל שגם הוא קוף, לדבריו, אבל כן הצליח לדבר עם שאר הקופים ביער. כל הקופים מגיעים למחנה ותוקפים את חברי השבט. טוב, לא תוקפים, סתם מסתובבים מעליהם ומחרבנים. אושר גדול. בלילה הירח המלא מגיע ורון אלוף אומר לטיטי כמה קשה היה לו בלעדיה. הוא מקריא לה משהו שנשמע כמו שיר של רמי קלינשטיין וטיטי שוב מצהירה שהיא מאוהבת בו. הם שוב מתנשקים כשטיטי נמצאת מצד ימין. למה הם אף פעם לא מתנשקים כשטיטי מצד שמאל?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
את כל חובבי "הישרדות"/מערכת וואלה, צילום מסך

בצד השני של האי, בהוראקן מנסים להרים את המורל אז דנה מתחילה לשיר את שיר ההישרדות המזעזע שלה. למה. למה. למה. לירון מתכננת את הנקמה שלה בחברי השבט. היא רוצה להפיל אותם אחד אחד. וואטאבר. השמש זרחה וצריך ללכת לבקתת המשא ומתן. עורך הדין הפלילי ורון שובל נשלחים לייצג את השבטים שלהם. עורך הדין הפלילי מנסה להתחמק כי הוא לא באמת אוהב לעשות דברים אבל איכשהו, בסוף הוא הולך. רון שובל לא רוצה משא ומתן, הוא מעדיף תיבה. עורך הדין הפלילי מעדיף משא ומתן כי הוא מפחד מהלא נודע. "איך אתה בחיים? לוקח סיכונים", הוא מתעניין. ומה לגבי סקס בדייט הראשון? הם הולכים על התיבה ופותחים אותה. "יואו, אני לא מאמין!", מישהו מהם זועק והקרדיטים רצים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
הירח ממשיך להיות מלא/מערכת וואלה, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
די עם השיר הזה כבררררררר/מערכת וואלה, צילום מסך

בפרק הבא: מגלים מי באמת רצח את ערפאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully