וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 75: הפרסומת המרגשת של אתר הפורנו הפופולרי

10.12.2015 / 7:00

חיי המין של ברט ריינולדס הם לא מה שהיו פעם, עיתון בנורבגיה דיווח שסנטה קלאוס מת ומיהר להתנצל ומעריץ נלהב מעמיד סטנדרט גבוה למעריצים אחרים. מצעד הטראש השבועי

מקום 5: לברט ריינולדס יש קשיים בחיי המין, אבל זה לא מה שאתם חושבים

השחקן ברט ריינולדס הצליח לשמור על קריירה יציבה במשך ארבעה עשורים, אך להצלחתו, כך טען השבוע בתוכנית ראיונות בריטית, היה מחיר מפתיע. ריינולדס, שהקפיד לאורך השנים לבצע בעצמו את כל הפעלולים בסרטים וסדרות הטלוויזיה בהם השתתף, סובל בשנים האחרונות מקשיים פיזיים, שנגרמו, לטענתו, לאחר שנים של כיכוב בסרטי אקשן.

"יש ימים שאני מתחרט על זה, כשאני לא מסוגל לקום מהמיטה", שיתף הכוכב בן ה-79. "זה מביך מאוד כשאתה עם אישה ואתה מנסה להשליך אותה על המיטה, והברך שלך לא עומדת בזה". יש דברים מביכים יותר בגילך, ברט. נשמע דווקא שמצבך לא רע.

ברט ריינולדס (2008). Frazer Harrison, GettyImages
כוחו במותניו, לא בברכיו. ברט ריינולדס/GettyImages, Frazer Harrison

מקום 4: סנטה קלאוס מת, אבל לא באמת

אות הגרינץ' השנתי למחריבי חג המולד הולך הפעם לעיתון הנורבגי "אפטנפוסטן", שפרסם השבוע מודעת אבל ללא אחר מאשר סנטה. כן, קלאוס. במודעה נכתב כי הקדוש ניק, אשר נולד ב-12 בדצמבר 1788, הלך לעולמו בשבוע שעבר, בגיל 226, וכי הלוויתו תתקיים בכנסיית הקוטב הצפוני. זמן לא רב לאחר פרסום ההודעה מיהרו ב"אפטנפוסטן" לחזור בהם כי סנטה, כידוע, לא מת. לא כי הוא לא אמיתי או משהו, פשוט כי הוא בחיים והכל בסדר איתו.

העיתון פרסם התנצלות רשמית ואף הודיע על פתיחת ועדת חקירה פנימית על מנת לגלות איך עשתה דרכה המודעה המבאסת אל הדפוס. אוקיי נורבגים, אתם זקוקים למחדל אמיתי במדינה שלכם, חבל על כל ועדות החקירה שאתם רק מחכים להוציא לפועל.

מקום 3: הפרסומת המרגשת הזו היא בכלל לאתר פורנוגרפי

אוף, ממש לא נעים להודות בזה, אבל נפלתי בפורנהאב. כנהוג לקראת חג המולד, תקופה בה מציפות את המסכים פרסומות שאמורות לשבת לאנושות על הרגש עד שתפתח את הארנק, כמו הפרסומת הזו של רשת בתי הכלבו הבריטית ג'ון לואיס. גם בפורנהאב השכילו ללמוד את השיטה, ושחררו פרסומת שהצליחה לגרום לי להזיל דמעה, ולא על הניצול הזוועתי בתעשיית הפורנו, אלא על הסבא האומלל הזה שהדבר היחידי שיגרום לו אושר בכריסמס הקרב הוא קצת ציצים. לעזאזל אתכם, פורנהאב, אתם אפילו גורמים לפרסומות של סלקום להיראות כמו סרט אימה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

מקום 2: גם אם קוראים לך באד וויזר, עדיף שלא תפרוץ למבשלות באדוויזר

ביום חמישי האחרון נאלצו במבשלת הבירה באדוויזר שבסנט לואיס להתמודד עם הפתעה לא נעימה: פורץ. אנשי האבטחה במקום הזעיקו את השוטרים, שהופתעו לגלות שהעבריין הוא בחור בן 19 ששמו באד וויזר. הייתם רוצים לחשוב שזו ההסתבכות הראשונה של הצעיר עם החוק, וכי בוודאי הפסד בהתערבות מטופשת עם חברים הוא שהביא לפריצה למבשלה שאת שמה הוא נושא, אך לא — וויזר כבר נתפס בעבר כשהוא מנסה להתגנב לתוך תחנת דלק, מקום שבכלל לא קשור לשם שלו! הוא אפילו השתמש בתמונת המעצר בתור תמונת הפרופיל שלו בפייסבוק, מה שמוביל למסקנה שהפריצה לבאדוויזר הגיעה לאחר שרצה תמונת פרופיל חדשה. עכשיו רק צריך לשבת ולהמתין לשנה הבאה, ולפייסבוק ממורי היפה שתביא עמה.

מקום 1: הערצה, ככה עושים את זה נכון

מי שדווקא כן עושה חיל בתחומי ההתגנבות הוא אדם בשם דיויד ספארגו, מעריץ רב תושיה של צמד האלקטרו האוסטרלי פקינג דאק. ספארגו הגיע השבוע להופעה של הצמד במלבורן, והחליט לנסות את מזלו ולהסתנן אל מאחורי הקלעים. רגע לפני המפגש המכריע עם אנשי האבטחה, ספארגו ערך בזריזות את עמוד הוויקיפדיה של הלהקה, והוסיף את שמו תחת הסעיף המומצא "משפחה". כשהתבקש להציג הוכחה להיותו קרוב של שני הדי ג'ייז, שלף את הנייד ולא הותיר לשומרים ברירה אלא לפנות לו את הדרך לערב של בירות וצחוקים עם הלהקה. הסיפור התפרסם לאחר שחברי הצמד, שהתרשמו מהיצירתיות כמו גם מעזות המצח של המעריץ, פרסמו הודעת הערכה בעמוד הפייסבוק שלהם, ובכך העמידו רף גבוה עבור מעריצים בעולם כולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully