וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: מדונה הופיעה ברחובות פריז

10.12.2015 / 10:09

כחודש לאחר מתקפת הטרור הרצחנית בפריז, מדונה הפתיעה את מעריציה בהופעה אקוסטית בכיכר הרפובליקה וגם "הגננת" מככב בסיכומי השנה של "הניו יורק טיימס". לייב בלוגינג תרבותי

יח"צ - חד פעמי

(בסרטון: הטריילר של "הגננת")

seperator

17:40 - השחקן נחום שליט הלך לעולמו

שחקן התיאטרון והקולנוע נחום שליט נפטר היום (חמישי) בגיל 79. שליט, יליד תל אביב, למד משחק בפרנקפורט ובבית צבי (מחזור ב'). לאורך השנים גילם למעלה מ- 150 תפקידים בתיאטראות השונים – "האהל", הקאמרי, הבימה, באר שבע ובתיאטרוני הילדים והנוער. שיחק בין השאר ב"הביתה", "סלומון גריפ", "מלכת האמבטיה", "השחף", "שלמה המלך ושלמי הסנדלר". כמו כן שיחק בקולנוע ("חכם גמליאל", "חגיגה בסנוקר", "נערת הפרברים", "רוזבאד" הבינ"ל ועוד) ובטלוויזיה.

שליט היה חבר בועד המנהל של אמ"י, ולפני כ-20 שנים ייסד את "קבוצת תיאטרון הזהב" לגימלאים. יו"ר איגוד אמני ישראל יענקל'ה מנדל: " בנוסף להיותו שחקן ענק נחום היה גם יזם. הוא הקים תיאטרון לגיל השלישי ודאג לחבריו הותיקים לפרנסה. נחום גם התנדב בקהילת האמנים כחבר נאמן בהנהלת אמ"י. זהו יום עצוב למשפחת האמנים. תנחומינו למשפחה".

הלוויתו תתקיים מחר (שישי) בבית עלמין ירקונים (שער החסד), בחלקת האמנים בשעה 10:30.

12:57 - בני הזוג אובמה חושפים את בחירות התרבות שלהם לשנת 2015

לא משנה אם אהבתם או ברק אובמה או לא, קשה להתכחש לרוח המגניבה שהכניס איתו לתוך הבית הלבן. נשיא שידע להציג בקיאות לא רק בנושאי פנים וחוץ, אלא גם בליגת המכללות בכדורסל ובפוטבול, בספרות, בקולנוע ובמוזיקה. בריאיון למגזין "פיפל" הציגו ברק ומישל אובמה את הפייבוריטים התרבותיים שלהם מהשנה החולפת.

בגזרת שיר השנה נרשמה מחלוקת בין בני הוזג. בעוד שמישל אובמה טענה כי היא לא יכולה להוציא את "Uptoen Funk" של מארק רונסון וברונו מארס מהראש, הנשיא בחר ב"How Much a Dollar Cost" של קנדריק לאמאר.

אובמה, חובב הביגורפיות, בחר לספר האהוב עליו השנה דווקא את הרומן "Fates and Furies" מאת לורן גרוף, המציג את מערכת היחסים בין שני בני זוג נשואים, כאשר הוא מדלג בכל פעם בין נקודת המבט של הבעל והאישה. הגברת הראשונה בחרה את "The Light of The World", ספרה של אליזבת אלכסנדר, המגולל את מאורעות מותו המפתיע של בעלה וההשפעה של האירוע על חייה.

סרט השנה של הנשיא הוא "להציל את מארק וואטני", כאשר מישל אובמה בחרה ב"הקול בראש" של פיקסאר. בתחום הטלוויזיה בחר ברק אובמה ב"דה ניק", בעוד שמישל אובמה העדיפה ללכת על הקומדיה "שחורכזה".

להציל את מארק וואטני.
אם לא אוסקר, לפחות הפייבוריט של הנשיא. מאט דיימון ב"להציל את מארק וואטני"

12:09 - סשה ברון כהן חוזר לסורו בטריילר לסרטו החדש "גרימסבי"

אחרי שניסה את מזלו בתפקיד דרמטי ב"עלובי החיים", חוזר סשה ברון כהן לעשות את מה שהוא יודע יותר מכל: פרובוקציות. השחקן שעלה לתודעה העולמית עם "בוראט" והתרעומת שעורר בעקבות האופן בו הציג את קזחסטן, מאיים לעשות את אותו הדבר בדיוק לעיירה בריטית קטנה ושלווה (שתשמש מודל לבריטניה כולה) בשם האמברסייד.

בסרט החדש מגלם ברון כהן חוליגן קטן מעיירה קטנה שמגלה כי הוא אחיו של סבסטיאן (מארק סטרונג), מרגל על שהסתבך במשימתו האחרונה ונמצא כעת במנוסה מטרוריסטים מסוכנים. האיחוד בין השניים מחזיר את סבסטיאן לעיירת הולדתו, בה לא ביקר מאז ילדותו.

מעבר להדלקת זיקוקים עם הישבן, ברון כהן מציג כאן סטריאוטיפ של החוליגנים האנגלים ודרכי החיים בערים הקטנות בפריפריה של הממלכה המאוחדת. כדאי לצפות כבר מעכשיו לגלי המחאה שעליהם בונה ברון כהן כדי לקדם את הסרט.

"גרימסבי" ייצא לבתי הקולנוע בפברואר.

10:15 - מדונה מופיעה בפריז

מעריציה של מדונה זכו למחווה מרגשת לאחר הופעתה בפריז ביום רביעי בערב. הזמרת הפופולרית הגיעה לכיכר הרפובליקה וביצעה שלושה שירים במהלך הופעה אקוסטית לא מתוכננת לאור נרות לזכר קורבנות מתקפת הטרור הרצחנית שהתרחשה בפריז בחודש שעבר.

לצדה של מדונה תוכלו לראות את בנה המאומץ דיויד בנדה.

10:09 - "הגננת" עושה חיל בניו יורק

"הגננצ", סרטו של נדב לפיד, מככב ברשימות סיכום השנה של "הניו יורק טיימס". מבקרי הקולנוע של העיתון בחרו את סרטי השנה ובשניים מתוך שלושת הסיכומים, "הגננת" מדורג במקומות נאים. ברשימתה של המבקרת מנולה דרגיס מופיע הסרט במקום השביעי וברשימתו של המבקר איי.או. סקוט, הסרט נמצא במקום ה-12.

"הגננת" מגולל את סיפורה של גננת חובבת שירה, המגלה בגן הילדים שלה ילד בן חמש שהינו משורר מחונן. היא מחליטה לטפח את כישרונו ולשמור עליו ועל שיריו מהעולם שסובב אותם בכל מחיר ושל ילד מהורהר שאין לו רצון להינצל.

  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully