וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקוד מסוכן: צפו ברקדנית שוברת בלוק - בעזרת איבר המין שלה

19.1.2016 / 8:46

אחרי הרקדן שנדנד 3 ארגזי בירה עם הפין שלו - מגיעה הרקדנית שזיעזעה את הרשת כשהצליחה לשבור בלוק עם איבר המין שלה. צפו בסרטון - וזהירות: לא בטוח שכדאי לכם

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

יוטיוב

עוד יום שיגרתי בעבודה: סרטון של רקדנית שוברת בלוק בעזרת איבר המין שלה פורסם ב-3 בדצמבר ב-Vidme - וזכה לאלפי צפיות המוכיחות שהעולם שלנו לגמרי השתגע.

הרקדנית הנועזת, הלבושה בסטייל המלבב של שנות ה-80, נראית בסרטון כשהיא שוכבת על גבה - ומשליכה את הבלוק הכבד על איבר המין שלה. הבלוק מתנפץ לחלקים - והיא ממשיכה להתחכך בו עם איבר המין שלה כאילו שום דבר כואב בטירוף לא עבר עליה עכשיו.

רקדנית ובלוק. צילום מסך
רקדנית שוברת בלוק - עם איבר המין שלה/צילום מסך

הרגע הביזארי הזה, שצולם ככל הנראה באיים הקריביים, זכה לפרגון מהקהל - אולם, רשויות הבריאות העלו חשש לגבי ההשלכות הבריאותיות של פעלול הריקוד המסוכן הזה. "עצם החיק עלולה לפצוע את העור שמעל לנרתיק", הסבירה דוקטור ג'פתה פורד לחדשות Jamaica Star, "אם העור מתחכך כנגד העצם, העצם יכולה לפלס דרכה אל מחוץ לעור, דבר אשר עלול לגרום לשריטות עמוקות - ובסוף לפצע כבד יותר".

התגובות לפעלול המסוכן מיהרו להגיע: "מה בשם כל הרוחות לא בסדר עם האידיוטים האלה שמביכים את עצמם על הבמה?" כתב אחד הצופים ואחרת הוסיפה: "אני לא מבינה את הצמא הזה לתהילה. זה כל כך אבסורדי".

עוד באותו נושא

מה עשתה רקדנית בהלבשה תחתונה על עמוד בספריה ציבורית?

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

  • עוד באותו נושא:
  • רקדנית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully