וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: הפאדיחה הגדולה של המועמדויות לגלובוס הזהב

11.12.2015 / 13:04

מארגני הטקס הצליח להתבלבל בין שתי כוכבות לטיניות מצליחות ולעורר לא מעט מבוכה. וגם: כוכבי "אחוזת דאונטון" מאמצים מבטא אמריקאי. לייב בלוגינג תרבותי

שבת, 13:57 - סטיבן קולבר וברוס וויליס הולכים מכות בשידור

ברוס וויליס כבר בן 60, אבל הוא מתעקש שגם היום הוא עדיין מבצע את כל הפעלולים בסרטיו בעצמו. סטיבן קולבר היה מעט סקפטי באשר להכרזה הזאת, כשוויליס הגיע להתארח בתוכנית הערב שלו, ואז לא נותרה ברירה אלא להוציא את האגרופים.

16:20 - טריילר ראשון ל"אקס-מן אפוקליפסה"

אחרי "אקס-מן: ההתחלה" ו"אקס-מן: העתיד שהיה", מגיעה טרילוגיית הפריקוול בבימויו של בריאן סינגר לשיאה עם "אקס-מן אפוקליפסה". הסרט החדש מתרחש במהלך שנות ה-80 ומתאר קרב עצום המתחולל בין פרופסור אקס הצעיר (ג'יימס מקאבוי) והמוטנטים הצעירים בבית הספר אותו ניהל, לבין אל-מוות רב עוצמה שמתעורר לחיים.

עלילת הסרט מתמקדת במוטנט מיתולוגי רב עוצמה, הראשון מבין בני מינו, שמתעורר מתרדמת של אלפי שנים ומגייס לצדו שורה של תומכים, בראשות מגנטו (מייקל פסבנדר) שיסייעו לו למחוק את האנושות ולהנחיל שלטון חדש בכדור הארץ. כדי לעמוד בפניו יזדקק פרופסור אקס לעזרתה של רייבן (ג'ניפר לורנס), בת חסותו שבחרה לעבור לצדו של מגנטו אשתקד.

"אקס-מן אפוקליפסה" ייצא לבתי הקולנוע ב-27 במאי.

13:18 - איך היתה נשמעת "אחוזת דאונטון" עם מבטא אמריקאי?

"אחוזת דאונטון", הדרמה הסבונית של רשת ITV הבריטית, כבשה את העולם ואת ארה"ב במיוחד בסערה. רגע לפני ספיישל חג המולד שישלח אותה סופית לארכיוני הטלוויזיה, התארחו שלושה מכוכביה (יו בונוויל, מישל דוקרי ואלן ליץ') אצל סטיבן קולבר, והתבקשו לשחק את אחת הסצנות במבטא אמריקאי במקום הבריטי המוכר. התוצאה המצחיקה במיוחד לפניכם.

13:08 - זאת ציפור, זאת ג'ינה רודריגז... לא, זאת אמריקה פררה

המועמדויות לטקס גלובוס הזהב 2016 נחשפו אתמול (חמישי), ואם הבחירות לא היו מספיק הזויות כשלעצמן ("מד מן" בחוץ ו"אימפריה" בפנים?!), הנה עוד אירוע שמציג את האירוע השניתי של תא העיתונאים הזרים בהוליווד באור די מגוחך.

את רשימת המועמדים נבחרה, בין היתר, להציג השחקנית אמריקה פררה ("בטי המכוערת"), אלא שחשבון הטוויטר הרשמי של הטקס הצליח לבלבל בינה ובין ג'ינה רודריגז, כוכבת "ג'יין הבתולה". מבט על השתיים מבהיר שאכן יש דמיון קל, ובכל זאת מצופה מארגון שמציג את הטקס השני בחשיבותו בתחום הקולנוע שיידע להכיר את הכוכבים שלו.

את רודריגז, אגב, זה ממש לא מרגש. מה שכן מרגש אותה היא המועמדות שקיבלה עבור התפקיד שלה ב"ג'יין הבתולה". את התגובה שלה תוכלו לראות בוידאו שלמטה. מארגני "גלובוס הזהב" מיהרו לשחרר הודעת התנצלות ובה נכתב: "אנו שולחים את התנצלותנו הכנה לאמריקה ולג'ינה. מה שקרה הוא טעות חסרת מזל ואנו מצטערים עליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully