וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל קטורזה יככב באופרטה "העטלף" של יוהאן שטראוס

14.12.2015 / 9:21

באטמן הוא לא העטלף היחיד בסביבה: האופרה הישראלית תארח בחודש פברואר הקרוב את תיאטרון האופרטה הממלכתי מבודפשט וגם לישראל קטורזה יש תפקיד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קטורזה בתפקיד הסוהר פרוש, מתוך "העטלף"/מערכת וואלה!, צילום מסך

האופרה הישראלית תארח בחודש פברואר הקרוב את תיאטרון האופרטה הממלכתי מבודפשט, עם הפקה חדשה של "העטלף" מאת יוהאן שטראוס - חילופי זהויות, נסיך רוסי, משרתת חצופה, הצ'רדש ההונגרי והוואלס הווינאי. בהפקה הזו משתתפים למעלה מ-150 איש: סולנים, רקדנים, מקהלה ותזמורת הבית של בית האופרטה ההונגרי בניצוחם של לאסלו מקלארי / דניאל שומוגי-טוט.

באופרטה ישתתף גם השחקן והקומיקאי הישראלי ישראל קטורזה, בתפקיד פרוש (Frosh), הסוהר השיכור. בהתאם למסורת נהוג לתת תפקיד זה לשחקן קומיקאי מקומי וידוע במדינה המארחת את ההפקה. קטורזה נענה לאתגר ואף החל לעבוד על התפקיד מול הצוות האמנותי של בית האופרטה ההונגרי. תפקיד הסוהר השיכור הוא אחד המרכזיים באופרטה. למרות שאינו גדול הוא כולל מונולוגים מצחיקים ושנונים שבתוכם מסרים ביקורתיים ועוקצניים. הבכורה הרשמית המקורית של האופרטה התקיימה ב-5 באפריל 1874 בווינה. באותה שנה חגגה האופרטה בכורה גם בברלין ובבודפשט ומאז הוצגה אלפי פעמים ברחבי העולם והונצחה בלמעלה מ-15 סרטים.

בישראל יתקיימו המופעים בתאריכים 11-20 בפברואר בבית האופרה הישראלית - המשכן לאמנויות הבמה בת"א. מחירי הכרטיסים ינועו בין 190 ל-438 ש''ח, ניתן לרכוש כאן או בטלפון 03-692777.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully