וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הדביל הזה מסרב לנצח": בלוג "הישרדות", פרק 13

אביעד "צפניה" קדרון

13.12.2015 / 23:17

יהודה שושן מתחיל לאבד קשר עם המציאות, לירון רביבו נוקמת בחברי השבט שלה , טילטיל ממשיך לקבל יותר מדי זמן מסך ורוסלנה רודינה שולפת את נשק יום הדין: ביקיני. הבלוג של צפניה

יח"צ - חד פעמי

יו, מי הבוגד. אתם קולטים שב"הישרדות" היה בוגד? כל השבוע חפרו לנו עם הפרומו שמצהיר שהמתמודדים מחפשים את הבוגד האיום והנורא. נו, ומי היה הבוגד? עורך הדין הפלילי. מדהים. אני, כשלעצמי, הייתי בטוח שהבוגדים האמיתיים הם עורכי התוכנית שלקחו עיבוד די כושל לפורמט מוצלח והצליחו להפוך אותו לכושל עוד יותר.

ובכן, עורך הדין הפלילי ורון שובל בדיוק פתחו את התיבה כשהתחלתי לחבב את הפתיח החדש. הוא לא כזה נורא, חייבים להודות. אחרי שהפרק הקודם הסתיים בקריאת שבר של "וואו, אני לא מאמין", מתברר שהשניים דווקא די רגועים ושקריאת השבר הזו היא בכלל מעונה קודמת. של תוכנית אחרת. התיבה אומרת להם שכל אחד מהם יכול לקחת פריט אחד מהשבט היריב. "כשהכלב גונב, לפעמים העז נענשת", מסתיימת ההודעה. אני אפילו לא אטרח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למה הוא עדיין מדבר על עצמו בגוף שלישי?/מערכת וואלה!, צילום מסך

עורך הדין הפלילי מגיע לקויופה וכולם המומים. הם לא באמת רוצים שהוא יצטרף לשבט שלהם. עומרי כוכבי מבטיח לרסק לו את המוח אם יחבל במשימת החסינות. כאילו, אם מתישהו תהיה משימת חסינות. בינתיים עורך הדין הפלילי ממהר לדבר עם מושיק גלאמין הזומבי. אף אחד לא מבין למה זה קורה. גם מושיק לא. מי ידע שהוא יקבל זמן מסך לפני האיחוד. בטח לא הוא. הוא אפילו לא סידר את מתחם הזומבי עבור האורח. בהוראקן, רון שובל מגיע לשבט ודנה נכנסת להלם. מרוב שהיא בהלם, היא אפילו לא מצליחה לשיר את שיר ההישרדות שלה. רון שובל מצהיר שהוא רוצה לקחת מהם את התהילים. "וואי", נאנחת לירון. טילטיל נשבר. בסך הכל, מה שמסייע להתמודד עם התנאים בשטח זה ספר תהילים ולא, נניח, מחסה. "הקדוש ברוך הוא יעזור לי", הוא מסכם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקלות/מערכת וואלה!, צילום מסך

בקויופה, עורך הדין הפלילי מחליט שלא לקחת כלום. טיטי בטוחה שזה בגלל שעורך הדין הפלילי מתכונן לאיחוד. לא יודע, לי זה נראה כמו התנהלות של מתמודד שההפקה שיחקה לו בראש פעם אחת יותר מדי והוא פשוט כבר לא יודע מה לעשות עם עצמו. כשהמצלמות חותכות להוראקן, רון שובל מתעצבן כי הוא לא רוצה לסחוב את המזרן עד למחנה של קויופה. תהילים הרבה יותר קל לסחוב. הוא כמובן לוקח את התהילים וקבוצת הוראקן נאספת, במה שמסתמנת כסצנה הכי פאתטית בתולדות "הישרדות", לקריאת פרק כ"ג פסוק ד'. זה קורה גם כשבת' מתה ב"נשים קטנות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תן לנו את הכוח לשרוד את העונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עורך הדין הפלילי חוזר להוראקן בידיים ריקות. הוא מספר לחבריו שהגיע בלי כלום וזה קצת מזכיר ילדה פלסטינית עם סכין מטבח שמוצאת את עצמה בטעות בישוב היהודי בחברון. לפני שטילטיל טובח בו, המצלמות עוברות לקויופה. רון שובל מביא את התהילים וגברברי קויופה פורצים בשירת "אני מאמין". טוב, אולי זו הסצנה הכי פאתטית בתולדות "הישרדות". חוזרים להוראקן. מנסים לבנות כאן נרטיב מאוד יפה. בכל זאת, ללירון יש חסינות אישית. כולם נוזפים בעורך הדין הפלילי. עומר אנליסט זועק ממתחם הזומבי שאסור להם לסמוך על עורך הדין הפלילי ושעורך הדין הפלילי הבטיח לו דברים והנה, תראו איפה הוא היום. בדיוק חמישה מטרים מהם. מפה לשם, מתברר שהם באמת כועסים על זה שרון שובל לקח את התהילים. כמה הם כועסים? רוסלנה מופיעה בטסטה אישית עם ביקיני. כן, עד כדי כך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא, לא רציתי את התמונה הזאת. רגע/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בלי דואר אי, בלי כלום, שני השבטים יוצאים לפגוש את רובוארץ במשימת חסינות. "המסעות נגמרו", מכריז המנחה הכי כריזמטי בהונדורס. המתמודדים מספרים לרובוארץ מה קרה ועורך הדין הפלילי אומר שרון שובל משקר. למען האמת, בגלל שעברה כבר כמעט שעה, אני לא זוכר מה קרה בתחילת הפרק ומי משקר ומי לא. גם לא ממש אכפת לי. נו, אז אין תהילים. זה לא שלקחו להם את לירון. אתגר החסינות הוא "משימה ברוח הלחימה הספרטנית". חברי השבט יהיו לכודים בגוב אריות עם חמישה נמרים כשהם מכוסים בדם. מי שלא מת, מנצח ומקבל עלי אקליפטוס נבולים מתנת ורדינון. סתם, המשימה היא ירי כדורים ותפיסתם באוויר. תודו שהמשימה עם הנמרים יותר מעניינת. ראוי לציין שבגרסה האמריקאית המתמודדים לא צריכים לתפוס עם הידיים אלא בעזרת כף מיוחדת אבל כנראה שלא מצאו ספונסר. בכל מקרה, בגלל שאין ידיות, אף אחד לא מצליח לתפוס כדורים ונראה שהמשימה תימשך לנצח. יפה.

רגע, אני רואה שיש על המגרש את הכפות המיוחדות. למה. אף. אחד. לא. משתמש. בהן. למען. השם. בכל שבט יש מתמודד אחד שלא עושה כלום. רון שובל לא מצליח לתפוס כדורים ולירון לא עושה מאמץ לנצח כי מה אכפת לה, יש לה חסינות אישית. שכולם יילכו לעזאזל. הם הולכים לעזאזל וקיופה לוקחים חסינות. טילטיל הולך לצד ומתחיל לקטר. הוא לא מאמין שהוא נמצא בשבט המפסיד. הוא הרי אמור להגיע לגמר כי הוא הליהוק העממי של העונה. אמסלם גונח ומתחיל לבכות: "אין לי כוח כבר". הוא לקח את האתגר הזה קשה כי הוא כדורסלן ובאתגר היו כדורים. רק רוסלנה יושבת מאופרת בצד בשקט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אהבתי אותו יותר כשלבש את החולצה עם החורים/מערכת וואלה!, צילום מסך

רובוארץ קורא לעומר אנליסט למגרש. אבל עוד לפני שהוא יתמודד בדו-קרב גורלי מול חבר שבט, המצלמות מתעדות את עומרי כוכבי מספר כמה חברי קויופה מקריבים ומדממים במשימות. בגלל שיש לו כריזמה של דג מושט, חוזרים לראות את חברי הוראקן מנסים לנחש במי עומר אנליסט יבחר. הוא בוחר בלירון וכולם בהלם. חוץ מלירון ועומר אנליסט. סתם, אף אחד לא בהלם. "זה לא תחרותי. זה לא ספורטיבי", מטרחן אמסלם. המשימה די מסובכת. עומר אנליסט בטוח שהוא ינצח אותה אבל אני אפילו לא הצלחתי להבין מה הם צריכים לעשות. כצפוי, לירון עושה הכל כדי להפסיד אבל עומר אנליסט לא מצליח לעשות כלום כדי לנצח. זה די מביך ומזכיר את מכבי תל אביב נגד דרושפאקה מהסיבוב הקודם. "כולם השתעממו. היה סיוט", קובע עורך הדין הפלילי. עומר אנליסט מזהיר: "זה עוד כלום לעומת מה שאתם הולכים לראות". לא, באמת, אנחנו מוותרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין בעד מה קוראים יקרים. אין בעד מה. תמשיכו לטקבק שרחלי רוטנר טובה יותר/מערכת וואלה!, צילום מסך

הוראקן חוזרים למחנה ולירון ועומר אנליסט זוממים את המהלך הבא.עומר אנליסט בטוח שלעורך הדין הפלילי יש פסלון חסינות. אלוהים אדירים, אנחנו ב"הישרדות ישראל", על איזה פסלוני חסינות הוא מדבר. אמסלם וטילטיל עדיין מקטרים על הדו-קרב הלא ספורטיבי. טוב לדעת שיש דברים שלא משתנים. דנה יושבת על החוף מודאגת. היא בטוחה שהיא המודחת הבאה. "אני לא רואה שום מצב שבו דנה לא הולכת הביתה", קובע אמסלם. נו, מזל שיש משימת חסינות אישית. למה יש משימת חסינות אישית אם כבר היתה משימת חסינות אישית בפרק הקודם? אל תשאלו שאלות מיותרות.

משימת החסינות האישית כוללת שחרור בד שכרוך סביב שלוש קורות והליכה על שתי קורות. ההוראקנים מתחלקים לשלושה זוגות: עורך הדין הפלילי ודנה, אמסלם ולירון וטילטיל ורוסלנה. מה קורה אם לירון זוכה בחסינות אישית? היא יכולה להעניק אותה למתמודד אחר. זה לא קורה כמובן וטילטיל זוכה בחסינות האישית, מסתכל למצלמה וצועק "ורד, זה בשבילך" בזמן שכל הצופים מקיאים בפה. עורך הדין הפלילי ודנה מבינים שאחד מהם יהיה מודח. נו, זה מה שקורה כשמקשיבים לאנשים שאומרים לכם לא להדיח את רוסלנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחרחר ריב. שאלו אותו כיצד/מערכת וואלה!, צילום מסך

בפרק הבא: עורך הדין הפלילי נאבק בסטאז'רית נחושה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully