וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יגאל שילון: "תחכו עם פרסום החבצלות. הכל בסדר"

שילון שצפוי להשתחרר הבוקר מבית החולים איכילוב התאשפז בסוף השבוע לאחר שאיבד תחושה בידו. בנו ירון מסר לוואלה! תרבות: "עושים מזה פסטיבל"

יגאל שילון ומולי שולמן על סט תכניתם "תראו מי שואל". נעה גרייבסקי,
שילון עם מולי שולמן בסט "תראו מי שואל"/נעה גרייבסקי

הבוקר (שני) צפוי להשתחרר יגאל שילון מבית החולים איכילוב לאחר שהתאשפז ביום שישי האחרון בחשד שחווה אירוע מוחי. שילון דיווח שידו נרדמה ולפי דיווחים קודמים לא הצליח להסדיר את דיבורו.

"הכל בסדר", אומר הבוקר שילון לוואלה! תרבות: "נרדמה לי היד. אז כל מוקיריי אמרו לי 'תבדוק'. בבית חולים אמרו לי להישאר. בסך הכל יד שנרדמה ועכשיו אני משתחרר. אני איש די מבוגר, אבל תחכו עם פרסום החבצלות. הכל בסדר".

"דיברתי איתו כל יום בטלפון וזה שום דבר. יש איזו נטייה להגזים", מעיד גיא וסרמן, מפיק ועורך "פספוסים" שליווה את שילון בעשייתו הטלוויזיונית במשך 15 שנים.

יגאל שילון. איציק בירן,
אשתו זהבה עוד בדרכה ארצה/איציק בירן

"שום דבר לא וודאי בחיים אבל הוא לא עבר אירוע מוחי", אומר בנו של שילון, הבמאי ירון שילון. "העניין מאחוריו", מסר מולי שולמן מנחה התוכנית "תראו מי שואל". "יגאל הוא אדם מיוחד מאוד והיתה לי חוויה להכיר אותו וכבוד לעבוד איתו להנחות שעשועון שהוא הגה. אני מאחל לו בריאות והמשך יצירה לעוד הרבה שנים".

אשתו של שילון, זהבה, היתה בטיול בחו"ל בעת המקרה ונמצאת עדיין בדרכה חזרה ארצה. "זה לא סיפור. עושים מזה פסטיבל. בנאדם לא הרגיש טוב והלך לבדוק את עצמו", סיכם ירון שילון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully