וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא היתה לי ברירה": בלוג "הישרדות", פרק 14

אביעד "צפניה" קדרון

15.12.2015 / 22:40

יהודה שושן מחליט לשבור את הכלים במועצת השבט ולפרוש, טילטיל נעלב מזה שמישהו שקל להדיח את רוסלנה ועומר רוזן עושה בלאגן למרות שבכלל אסור לו לדבר. הבלוג של צפניה

יח"צ - חד פעמי

טוב, לפחות זה היה קצר. בכל זאת, מה כבר היה אפשר לשדר בפרק האומלל הזה? הרי משימת פרס, משימת פרס שהוא בעצם צ'ופר, משימת תוכן שיווקי, משימת בהייה בצבע מתייבש, משימת חסינות, משימת חסינות אישית, משימת חסינות זוגית, משימת חסינות משפחתית, משימת חסינות משפחתית במשפחה בה שני בני הזוג הם גייז, בקתת המשא ומתן, פנטהאוז הגורלות המתומן, בחירת בצלאל סמוטריץ' ללירד בעל הדעות הקיצוניות של הכנסת ועוד שלל שטויות שאפשר למצוא בין הדחה להדחה רק בגרסה הישראלית של "הישרדות" כבר שודרו בשלושת הפרקים הקודמים. היה ברור שנותרה רק מועצת שבט שלכודה בין חמישים דקות של פרסומות. אבל אף מועצת שבט לא שלמה בלי מתמודד שלא באמת מעניין מישהו שלמרות שההפקה ביקשה ממנו ממש יפה לא להדיח את רוסלנה ולהיות פיון עד שמישהו אחר ייקח את הפרס, הוא מחליט שהוא שובר את הכלים ופורש.

הצצה הישרדות הונדורס פרק 14 לשימוש אביעד בלבד.
מזל טוב על צילום המסך הראשון בבלוג!

בתחילת הפרק, ההוראקנים חוזרים למחנה אחרי שטילטיל זכה בחסינות האישית. עומר אנליסט מברך אותו על הזכייה. "נשבע לך ביקר לי שזה עושה אותי שמח". רק אותו. הוא מחמם את טילטיל ורוסלנה על עורך הדין הפלילי ואומר להם שלדעתו, עורך הדין הפלילי חזר מבקתת המשא ומתן עם פסלון חסינות או מפה לפסלון חסינות. "פסלון חסינות עדיין לא", מרגיעה רוסלנה. עורכי התוכנית אמרו לה שיעבור זמן עד שהיא במקרה תמצא פסלון חסינות בהונדורס. היא תזהה את הפסלון כי הוא יהיה עטוף בעטיפת הדיסק החדש של אייל גולן.

עומר אנליסט ממשיך להתעלל בעורך הדין הפלילי ומסית את כולם נגדו. עורך הדין הפלילי מנסה לרתום את שלושת הסלבס לצידו. הוא רוצה להבין, כמו שרצה להבין בהדחה הקודמת ובזו שלפניה, אם הם איתו או לא. לאמסלם עדיין יש סבלנות ומתברר שרוסלנה וטילטיל באמת מתלבטים. אם מישהו רודף אחריך עם ספר תהלים, הוא באמת קיים. "יש לך מבטים של מתלבט", אומר עורך הדין הפלילי לטילטיל. טילטיל לא מוותר ומבקש מאמסלם להביא את רוסלנה לשיחת צד. בשיחת הצד הזו מתגלה שיש עוד הדחה אחת בלבד עד האיחוד. טוב לדעת. הם לוחצים ידיים ומחליטים להדיח את דנה. רוסלנה עדיין נראית כמו מישהי שזוכרת לדנה את הימים של "עד הקצה".

עוד באותו נושא

גורמים בהפקת "הישרדות": "נשקלת האפשרות שהקהל יבחר את המנצח"

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
*אנחה*/מערכת וואלה!, צילום מסך

מועצת השבט נפתחת עם ריקוד באמת מעט מעורר רחמים של עומר אנליסט. אף אחד לא חותך אותו החוצה כי צריך לשדר משהו. אחר כך רובוארץ ולירון מדברים על האומץ שלה ועל איך היא הולכת עם האמת שלה לשום מקום. אם כבר אמת, כולם מתחילים לדבר על שקרים בתוכנית והאם מותר לשקר והאם זה לגיטימי. אף אחד לא שואל האם זה לגיטימי לשאול אם זה לגיטימי. לירון אומרת שעורך הדין הפלילי משקר מהרגע הראשון ושהוא השקרן הכי גדול של העונה. בתגובה, אחרי שהוא יוצא מהאוטובוס תחתיו נדחף, עורך הדין הפלילי אומר שהוא שיקר ללירון "באופן חד-משמעי". רוסלנה משתכנעת ואז מתגלה שעורך הדין הפלילי בכלל שקל להדיח את רוסלנה וטילטיל מתעצבן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בלילה אין ביקיני. עצב גדול/מערכת וואלה!, צילום מסך

מפה לשם, פתאום דנה נזכרת שהיא בכלל בברית עם עורך הדין הפלילי. "מה איתי?", היא תוהה. באמת מה איתה. כולם נזכרים שהיא קיימת, מדברים עליה כמה דקות וחוזרים להתנגח בעורך הדין הפלילי שרומז שהוא ויתר לטילטיל במשימת החסינות האישית ועומר אנליסט מלבה את האש. לא ברור למה. הוא זומבי. הוא לא אמור לדבר. טילטיל שוב מתעצבן ומתחיל לצעוק. זה לא נראה טוב. אף אחד לא פוגע בכבוד של לירון אורפלי המכונה טילטיל. גם אם הוא ממש דורש את זה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חידה לשבת: היכן לשונו של טילטיל נמצאת יותר: בישבנה של רוסלנה או בישבנו של אמסלם?/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אתה בעיקר מכונה נודניק/מערכת וואלה!, צילום מסך

המתמודדים הולכים להצביע ואחרי שחוזרים מהפסקת הפרסומות, רובוארץ מקריא ארבעה קולות ויוצאים להפסקת פרסומות נוספת של 1:10 שניות. ואז עורך הדין הפלילי מודח. תגידו מה שתגידו, אני עדיין מעדיף פרק עם 20 דקות חומר ו-80 דקות פרסומות. אבל איפה היינו? אה, עורך הדין הפלילי מודח וזה אומר שכעת הוא ועומר אנליסט צריכים להתמודד בדו-קרב "גורלי". אז זהו שלא. "עומר הוא חבר", מצהיר עורך הדין הפלילי. "זה הזמן שלי לתקן את המעוות", הוא מוסיף ופורש לצלילי מחאה מחבריו שהדיחו אותו. "כמו גבר, תישאר כמו שאתה". זה לא עובד והוא עדיין פורש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כן. כן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully