וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: הצביעו פרנק אנדרווד לנשיאות

16.12.2015 / 9:09

הטיזר הראשון לעונה הרביעית של "בית הקלפים" הוא למעשה תשדיר הבחירות של קווין ספייסי. וגם כוכבי "מלחמת הכוכבים" עושים א-קפלה. לייב בלוגינג תרבותי

צילום מסך

(בוידאו: הטיזר לעונה הרביעית של "בית הקלפים")

seperator

11:22 - ג'ימי קימל נוקם בג'ון קרזינסקי

לג'ימי קימל וג'ון קרזינסקי, שכנים וחברים בחיים האמיתיים, יש מסורת בת כמה שנים שבמסגרתה הם מותחים זה את זה בתקופת חגי דצמבר. מתיחות מושקעות, מופרכות, עם חדירה גדולה לפרטיות ולבית. הפעם הגיע תורו של קימל למתוח את קרזינסקי, אבל נכונו לו הפתעות. לשניהם, למעשה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

11:16 - ג'ניפר לורנס גרסת ההליום

פעמיים ג'ניפר לורנס על הבוקר! ועוד אומרים שזה היום של "מלחמת הכוכבים". כוכבת "ג'וי" הגיעה לתוכנית הבוקר של רשת WABC בהנחייתם של קלי ריפה ומייקל סטראכן. השלושה ניסו להקריא טקסטים מפורסמים מסרטים אחרי ששאפו אוויר מבלונים שמשנים את צליל קולם.

11:04 - מלחמת הכוכבים: אימת הספוילר

אם אתם באמת מעריצים כבדים של "מלחמת הכוכבים", יש רק דבר אחד שמפחיד אתכם היום יותר מאשר לגלות שהסרט החדש גרוע - הספוילרים. ראשוני הצופים בסרט יצאו אל הרשתות החברתיות בעוד כמה שעות מצוידים בידע שאף אחד לא רוצה לקבל לפני הצפייה. אבל יש פתרון. תוסף חדש לכרום יצנזר מהפיד שלכם כל אזכור ל"מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" וידאג שהשלום והשלווה בגלקסיה של נפשכם יישמרו עד שתגיעו להקרנה הנכספת. והנה שוב הטריילר, סתם כי לא ראיתם אותו כבר חמש דקות.

10:49 - נפרדים מדארת' ויידר

יהיו היום הרבה אייטמי "מלחמת הכוכבים" ברשת, אבל קשה לנו להאמין שתמצוא משהו ביזארי יותר. מישהו ערך מחדש את סצנת הלוויה של דארת' ויידר מ"שובו של הג'דיי" והפך אותה לסצנה באורך חמש שעות. אז כן זה נורא קריפי, אבל מצד שני צריך להעביר את הזמן איכשהו.

10:27 - כוכבי הוליווד עושים "מלחמת הכוכבים"

לכולם יש מה להגיד היום על "מלחמת הכוכבים". לרובם נגיד יפה "תודה, אבל לא", אבל ג'ניפר לורנס היא לא כולם. וכך לצדה של הלורנס תוכלו לראות את מחוות מצדם של נטלי דורמר ("משחקי הכס"), בראדלי קופר, דניאל רדקליף, טום הידלסטון ("הנוקמים") ועוד.

10:16 - "הסיפור האמיתי": כך חזר האריסון פורד ל"מלחמת הכוכבים"

האריסון פורד סיפר לאחרונה שהסכים לחזור לסדרת הסרטים שהפכה אותו לכוכב גדול, בעיקר בזכותו של במאי "הכוח מתעורר", ג'יי ג'יי אברהמס. אלא שמאחורי הקלעים מתברר שהדברים נראו קצת אחרת. סטיבן קולבר הציג סרטון ובו נראית הפגישה הדרמטית שבה הסכים פורד לחזור לתפקיד, רגע לפני שכישרון חדש וזוהר גונב לו אותו ממש מתחת לאף.

10:02 - טריילר כן ל"מלחמת הכוכבים: נקמת הסית'"

כן, דווקא ביום החגיגי הזה שבו טרילוגיה חדשה יוצאת לעולם, אסור לשכוח את טראומות העבר. זה בדיוק הזמן לטריילר כן שיפרק לגורמים את הסרט האחרון בטרילוגיית הפריקוולים של ג'ורג' לוקאס. צפו בילד המעצבן שעבר לנער מעצבן ואביר ג'דיי בלתי נסבל, משלים את החליפה הרובוטית שלו עם משחק רובוטי מושלם.

09:37 - כוכבי "מלחמת הכוכבים" מחקים את דמויות "מלחמת הכוכבים"

כן, אלה היו כמה ימים מאוד מאוד עסוקים עבור הקאסט של "מלחמת הכוכבים". משטיח אדום לתוכניות אירוח לריאיונות, קשה מאוד לפספס אותם גם ממש תרצו. בהקרנת הבכורה החגיגית בלוס אנג'לס ביקש הכתב של באזפיד מכמה לבצע חיקויים של דמויות אחרות. לא כולם אהבו את זה.

09:29 - כוכבי "מלחמת הכוכבים" שרים את נעימת הפתיחה

טרנד הא-קפלה החמוד של ג'ימי פאלון ולהקת הבית The Roots ממשיך לספק רגעים נפלאים. אחרי האיחוד הנהדר עם מיילי סיירוס וספיישל המחווה לקווין, הצטרפו כוכבי "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" לפאלון וללהקה כדי לבצע את נעימת הפתיחה המיתולוגית של ג'ון וויליאמס. זה חמוד ברמות של BB8.

09:23 - קמפיין הקדנציה השנייה של פרנק אנדוורד יוצא לדרך

אמריקה, פרנק אנדרווד רק התחיל לעבוד בשבילך, עכשיו זה הזמן שלך לתת בו אמון ולהעניק לו ארבע שנים נוספות בתפקיד האיש החזק בעולם. תשדיר הבחירות הציני והמושקע הזה הוא למעשה הטיזר הראשון לעונה הרביעית של "בית הקלפים" שתעלה במלואה ב-4 במרץ. לכו להצביע.

09:00 - קרן מור ויובל שרף יככבו בהצגה חדשה

מועדון הזאפה בתל אביב יארח בקרוב לראשונה הצגת תיאטרון. ההצגה "רילוקיישן" מבוססת על מחזה בריטי מאת מייק ברטלט, כאשר בתפקידים הראשיים יככבו קרן מור ויובל שרף. בן זוגה של שרף, שלומי שבן, כתב את המוזיקה המקורית להצגה.

ההצגה רילוקיישן תוקפת את נושא המעבר לארץ אחרת דרך מקבץ של פגישות, שהן לעיתים קומיות, לעיתים טראגיות ותמיד כואבות, בין מנהלת בכירה (קרן מור) לבין עובדת צעירה (יובל שרף) המותחות עד לאבסורד את ההנחה המקוממת שכדי להצליח עלינו לוותר על היקר לנו מכל: על עצמנו.

פרטים וכרטיסים ניתן להשיג באתר הרשמי של זאפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully