וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 76: האם מייקל ג'קסון הפך לחייזר לאחר שמת?

17.12.2015 / 0:19

האחים לבית המסוורת' מתכסחים בחמידות באינסטגרם, רוב קרדשיאן מציב אולטימטום ומפסיד, מייקל בובלה שולק נקניקיות וג'סטין ביבר שוכח את המילים בהופעה. מצעד רגעי הטראש

מקום 5: התרגיל המסריח של רוב קרדשיאן

מדי שנה מנפיקה משפחת קרדשיאן כרטיס חג מולד מסורתי: ברכה בסדר גודל של הפקת אופנה בינלאומית שנשלחת לחוג חבריהם האקסקלוסיבי אך מופצת גם לכל כלי התקשורת והרשתות החברתיות בעולם. צהובונים בארצות הברית ידעו לדווח השבוע כי הכבשה השחורה של המשפחה, האח רוב, התנה את השתתפותו בצילומי הכרטיס השנתי בתשלום עבור הופעתו. כבר תקופה ארוכה שרוב נמצא ביחסי אהבה-שנאה עם אחיותיו ואמו, אבל הניסיון הנוכחי שלו להכניס להן לא צלח: הכרטיס בוטל השנה בעקבות לידתו של סיינט ווסט הקטן, כך שרוב ייאלץ להמתין עם משחקי הכוחות שלו עד לשנה הבאה. ובטח יהיה לו למה לחכות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכי בקטנה. הברכה הקרדשיאנית של 2013/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקום 4: מלחמת האינסטגרם של האחים המסוורת'

משפחה שהמלחמות בה יותר נעימות היא משפחת המסוורת', לא רק הייצוא האוסטרלי הנאה ביותר מאז ג'ייסון דונובן, אלא גם משפחה בעלת חוש הומור מפותח שכולנו זוכים ליהנות ממנו.

הריב המשפחתי החל כשליאם העלה לאינסטגרם תמונה של בובת ת'ור שנלעסה על ידי הכלב שלו, ותייג את אחיו הגדול כריס, שגילם את הגיבור בסרטי מארוול האחרונים. כריס לא נשאר חייב, והעלה לחשבון שלו תמונה של מגזין אליו הצטלם ליאם, לאחר ששיפץ אותה בסגנון הקלאסי של שפם-זקן-גבות מצוירים בעט. כשכריס עיטר השבוע את שער המגזין "ואניטי פייר", אתם יכולים לנחש כבר מה עשה ליאם. זה כל כך חמוד והלוואי שהם לא יפסיקו לריב לעולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מקום 3: מייקל בובלה מחלטר ומפוטר

הזמר הרשמי של חג המולד הוא כמובן מייקל בובלה, אשר נולד מדי שנה בשביל להנעים לעולם את חודש דצמבר ואז חוזר לנמנם במשך 11 חודשים. במסגרת החגיגות התראיין בובלה השבוע לאתר "TVLine", וסיפר שם על הימים שלפני שהיה מי שהוא היום, אז רק ניסה להתפרסם וקיבל חלטורה כניצב ב"תיקים באפלה": "מתתי ברעב אז חטפתי נקניקיה מהקייטרינג".

הבעיה היא שאותו קייטרינג מיועד היה לשחקנים הקבועים, ולא לניצבים, שהם האחרונים בשרשרת המזון ההוליוודית, ובובלה פוטר במקום. "אישה אחת אמרה לי שאני בחיים לא אעבוד יותר בהוליווד", הוסיף, אבל כולנו יודעים שזה לא בדיוק נגמר שם. כמו מאלדר, גם בובלה רק רצה להאמין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אהב נקניקיות. בובלה ב"תיקים באפלה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקום 2: הקשר המופלא בין מייקל ג'קסון, עב"מים, וזמרת מצליחה מהאייטיז

את קים ויילד אין סיבה שתזכרו, אלא אםכן אתם אוהבים לשיר את "Kids in America" בקריוקי. ויילד היתה זמרת מצליחה מאוד באייטיז, שזנחה את התחום לטובת קריירה באדריכלות נוף. על אחת מהרפתקאותיה בגינה סיפרה השבוע לצהובון "!OK" והיא מתאימה יותר לפרק של "תיקים באפלה" מכל סיפור שמייקל בובלה יוכל אי פעם להמציא.

"עמדתי בגינה וראיתי שני אורות בוהקים בשמיים", סיפרה ויילד. "הם היו גדולים פי עשרים מגודלו של מטוס, והם זיגזגו בשמיים במשך כעשר דקות". מה שמופלא עוד יותר בסיפור, זה שהוא התרחש יום לאחר מותו של מלך הפופ, מייקל ג'קסון. ולא צריך להיות מתמטיקאים בשביל לעשות את האחד ועוד אחד בסיפור הזה. עוד הוסיפה ויילד כי המאורע שינה את חייה וכי כעת היא בטוחה שהנשמה שלה תחיה לנצח. נחכה ונראה.

קים ווילד. Bernd Kammerer  AP, AP
משקיפה לעבר מייקל/AP, Bernd Kammerer AP

מקום 1: גם לחיות מגיעים דמי מזונות

שאלה בעלת חשיבות רבה שאינה מקבלת את תשומת הלב הראויה היא מה עולה בגורלן של חיות המחמד כשבני הזוג המגדלים אותן נפרדים. הסוגיה הבוערת הזו עומדת כרגע במרכז הליך הגירושין בין מנדי מור וראיין אדמס, שגידלו ביחד שישה חתולים ושני כלבים.

אתר "TMZ" מדווח כי באמצעות מסמכים שהוגשו לבית המשפט, טוענת מור שאדמס לא עמד בהבטחתו לקחת אליו שניים מהחתולים, וכי היא כורעת תחת נטל הטיפול בהם. מור דורשת מאדמס 37 אלף דולר בחודש, ובנוסף את העברתן של ארבע מהחיות אליו, לפחות עד אשר תהליך הגירושין יושלם סופית.

מסכנות החיות, הן בטח קיוו שעכשיו, כשאבא ואמא מתגרשים, הן יקבלו פי שתיים מתנות ושהריבים היחידים שיקרו יהיו על תשומת הלב שלהן.

הפינה לשיפוטכם: ג'סטין ביבר שוכח את המילים בשידור חי

ג'סטין ביבר משלים לאיטו את הטרנספורמציה מכוכב נעורים למוזיקאי לגיטימי, אבל עדיין מתפלקות לו מדי פעם כל מיני פאדיחות, שבאות להזכיר לנו שלמרות שהאלבום האחרון שלו נכנס ללב ומסרב לצאת, ביבר הוא עדיין ילדון שלא תמיד יודע מה בדיוק הוא עושה.

בשבוע שעבר ערך הזמר הופעה אקוסטית למטרות צדקה, שהועברה בשידור ישיר ביוטיוב. מול עיניהם הצופות ואוזניהם השומעות של מעריצים ברחבי העולם, שכח ביבר את המילים לשיר חג המולד שלו, "Christmas Eve", ולא הצליח לצאת מזה בדרך חגיגית או צדקתית במיוחד, כפי שניתן לראות בסרטון.

"מה לעזאזל המילים?", שאל, לתדהמת הצופים, והתעשת כעבור שניה. אם אתה כבר מנסה למתג את עצמך כאחד מהגדולים, תלמד מסטרייסנד ותצטייד, ליתר בטחון, בטלפרומפטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully