וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: נטלי פורטמן היא ג'קי קנדי

17.12.2015 / 8:05

הצצה ראשונה לדרמה התקופתית בכיכובה של השחקנית זוכת האוסקר. ובנוסף: עשרת הסרטים הגדולים של השנה על פי מכון הקולנוע האמריקאי ופוסטרים חדשים ל"באטמן נגד סופרמן". לייב בלוגינג תרבותי

צילום מסך

(בסרטון: לוסיל קרו מבצעים "מלחמת הכוכבים")

seperator

16:03 - "סופת חול" ו-"Junction 48" התקבלו לפסטיבל ברלין

הישראלים מגיעים לברלין: "סופת חול" של עילית זקצר ו-"Junction 48" של אודי אלוני התקבלו למסגרת פנורמה במסגרת פסטיבל הקולנוע הבינלאומי בברלין ה-66 שייפתח ב-11 בפברואר. מסגרת "פנורמה" מוקדשת לסרטים עצמאיים וסרטי ארט-האוס העוסקים ב"נושאים שנויים במחלוקת או לסגנונות אסתטיים לא קונבנציונליים". הסרטים שנבחרים למסגרת מדי שנה נועדו לעורר דיון בסוגיות חשובות.

"סופת חול" עוקב אחר סיפורן של שתי נשים בדואיות, אם ובת, רגע לאחר שהמציאות היומיומית מתנפצת בפניהן. בעוד שבסביבתן המסורתית החוקים מוכתבים מראש, השתיים נאבקות לשנות את גורלן, כל אחת בדרכה שלה. את הדמויות הבדואיות הראשיות מגלמים למיס עמאר הצעירה בתפקידה הראשון בקולנוע, רובא בלאל-עספור "הבועה", "התסריטאי") והייתאם עומארי ("בית לחם"). "סופת חול" מבוסס על "תסנים", סרט קצר אשר זקצר ביימה בשנת 2010 במסגרת החוג לקולנוע וטלוויזיה באוניברסיטת תל אביב. "תסנים" השתתף בכ-140 פסטיבלים בינלאומיים וזכה בכ-15 פרסים. הגרסה הלא-סופית של "סופת חול" השתתפה בתחרויות סרטים-בעבודה בפסטיבלי הקולנוע הבינלאומיים של לוקרנו ושל ירושלים ובשתיהן זכתה בפרס הראשון.

"Junction 48", אשר נכתב בהשראת אירועים בחייו של הראפר תאמר נפאר, מתעד את סיפור אהבתם של מנאר, זמרת צעירה ולוחמנית, וכארים, אמן היפ הופ. שני האוהבים הצעירים מנסים לפלס את דרכם המשותפת בגטו הפלסטיני של לוד, אחת מתחנות הסמים המרכזיות בישראל. את התסריט כתבו נפאר ואורן מוברמן. את הדמויות הראשיות מגלמים תאמר נפאר וסמר קופטי, ומשחקים בו גם: סלווה נקארה, סעיד דסוקי ("חטופים"), אדיב ספדי, טארק קופטי ("בית לחם"), הראפר "סאז", עאיד פדל, הישאם סולימאן ("פאודה"), מרים אבו חאלד ("אמנות/אלימות"), מיכאל מושונוב ומאיסה עבד אלהאדי ("מתים לרגע", "בתולות").

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
סופת חול סרט. ורד אדיר,
"סופת חול"/ורד אדיר

10:45 - קוונטין טרנטינו נגד דיסני

בתי הקולנוע ברחבי העולם בכלל ובארה"ב בפרט, יהפכו בסופי השבוע הקרובים למקדשים של "מלחמת הכוכבים". האולמות הגדולים והמצוידים בטכנולוגיות המתקדמות שוריינו מראש לחודש הקרוב, והותירו את היוצרים האחרים שמתכננים להוציא את סרטיהם לעולם בשבועות הקרובים במצב של תסכול.

אחד מהמתוסכלים הקולניים ביותר הוא קוונטין טרנטינו, שיצא בחריפות נגד דיסני שמחבלת שלטענתו בסרטו החדש "שמונת השנואים". טרנטינו התראיין לתוכנית הרדיו של הווארד סטרן ואמר: "אלה היו חדשות רעות מאוד וזה ממש הרגיזו אותי", סיפר על הרגע שבו הבין כי אולמות ההקרנה המיוחדים לסרטי 70 מילימטר הופקעו לטובת 'מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר'. "הם יוצאים מגדרם כדי לדפוק אותי. זה נקמני ומרושע. עבדתי בעבר עבור דיסני והרווחתי עבורם הרבה מאוד כסף. יותר מדי צפוף עכשיו בבתי הקולנוע והאולמות דוחקים סרטים החוצה".

טרנטינו טרח להדגיש כי אין לו דבר אישי נגד ג'יי ג'יי אברהמס או הסרט עצמו, למרות שבשלב זה קשה מאוד להפריד בין דיסני לפרה החולבת שלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך "שמונת השנואים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

09:41 - הצצה ראשונה לנטלי פורטמן בתפקיד ג'קי קנדי

הפרויקט הגדול הבא של נטלי פורטמן יכניס אותה לנעליה של הגברת הראשונה של ארה"ב במהלך הימים הדרמטיים שלאחר ההתנקשות בג'ון קנדי. את הסרט יביים הבמאי הצ'יליאני פבלו לאריין ("No") והערכות מוקדמות כבר מספרות על האפשרות שהסרט הזה יעניק לפורטמן הזדמנות להתחרות על אוסקר נוסף אחרי "ברבור שחור". לסרט לא נקבע עדיין תאריך הפצה רשמי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

09:35 - מכון הקולנוע האמריקאי מכריז על עשרת הסרטים הגדולים של השנה

ה-AFI, המכון האמריקאי לקולנוע, מפרסם מדי שנה את הרשימה היוקרתית הכוללת את עשרת הסרטים והסדרות הטובות ב-12 החודשים האחרונים. הבחירות בסך הכל די ממשיכות את הקו של הסרטים הפופולאריים שכבר למדנו להכיר ברשימות קודמות, אבל עם תוספת חדשה ומסקרנת: "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר".

הסרטים הטובים של השנה

"מכונת הכסף"
"גשר המרגלים"
"קרול"
"הקול בראש"
"מקס הזועם: כביש הזעם"
"להציל את מארק וואטני"
"חדר"
"ספוטלייט"
"Straight Outta Compton"
"מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר"

הסדרות הטובות של השנה

"האמריקנים"
"סמוך על סול"
"שחורכזה"
"אימפריה"
"פארגו"
"משחקי הכס"
"הומלנד"
"Master of None"
"מר רובוט"
"UnREAL"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מקום של כבוד לצד הגדולים. "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר"/מערכת וואלה!, צילום מסך

09:22 - פוסטרים חדשים ל"באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק"

"מלחמת הכוכבים" כבר כאן וזה אומר שטיזינג גדול אחד נגמר וכמה גדולים אחרים מתחילים להגביר קצב. אולפני וורנר שחררו הלילה שלושה פוסטרים חדשים לקראת "באטמן נגד סופרמן", שלא ממש מחדשים לנו הרבה מלבד היותם מאוד אין יור פייס. באטמן מוצק, סופרמן, ובכן קשוח, ולבסוף וונדר וומן שמשום מה נראית כמעט אותו דבר (עד לרמת התנופפות השיער) בכל החומרים של הסרט שראינו עד כה. עניין שמעלה מחדש את התהייה כמה זמן מסך באמת היא מקבלת בסרט הזה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

8:05- Lucille Crew והקאסט של "מלחמת הכוכבים" מבצעים את "Resist Your Fate"

היום כידוע יוצא לאקרנים הסרט "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר", וגם להקת הפאנק-היפ-הופ המקומית Lucille Crew מצטרפת לחגיגה. היא רתמה את הקאסט של "מלחמת הכוכבים" מתוך הסרטים השונים, כדי לדקלם את מילות השיר "Resist Your Fate" לדארת' ויידר, שאינו יכול להתכחש לגורלו. צפו בסרטון למעלה (ומיד אחריו השיר האמיתי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully