וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: מקולי קאלקין מדבר על "שכחו אותי בבית"

18.12.2015 / 18:37

מקולי קאלקין חוזר לזירת הפשע בסדרת רשת חדשה וההמשך של "צער גידול בנות" זוכה לטיזר טריילר. לייב בלוגינג תרבותי, גרסת הסופ"ש

כתבת: טלי קיים, צילום: דייב שחר, עריכה: רן צימט

(בסרטון: מעריצי "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" בבכורת הסרט)

seperator

20:58 - הצצה ל"טווין פיקס"

העבודה על הפרקים החדשים של "טווין פיקס" נמצאת בשיאה ואנשי הסדרה סיפקו למעריצים קטע וידאו קצר כדי לספק את הרעב. פרקי הסדרה ששודרו בשנות התשעים עסקו בחקירת הרצח של לורה פאלמר. קייל מקלכלן, שגילם את סוכן ה-FBI דייל קופר, ישוב לפרקים החדשים.

הפרקים החדשים של "טווין פיקס" ישודרו ב-2017.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

19:24 - הכוח התעורר

המשוכה הראשונה בדרכו של "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" לשבירת שיא ההכנסות של כל הזמנים הוכתרה כהצלחה גדולה. הסרט השביעי בסדרה סגר את ליל הפתיחה של אמש (חמישי) עם הכנסות של 57 מיליון דולר ברחבי ארה"ב בלבד. הסכום הזה הוא השיא החדש לליל פתיחה ומשאיר הרחק מאחור את "הארי פוטר ואוצרות המוות: חלק 2" שהחזיק בו מאז 2011 עם 43.5 מיליון דולר "בלבד". הקרנות ה-IMAX עם מחירי הפרימיום סייעו לסרט להגיע למספרים המרשימים האלה.

כעת מעריכים בתעשייה כי "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" צפוי לסגור את סוף השבוע הראשון כשבאמתחתו יותר מ-200 מיליון דולר. אם הסכום הכולל יהיה גבוה מ-207 מיליון, יחזיק הסרט גם בתואר סוף שבוע הבכורה הטוב בהיסטוריה (שבו מחזיק כעת "הנוקמים"). המטרה הסופית היא כמובן שבירת שיא ההכנסות של כל הזמנים בו מחזיק "אווטאר" עם 2.78 מיליארד. ביום ראשון כבר ניתן יהיה לקבל הערכות ראשונות לגבי הסיכוי של "מלחמת הכוכבים" להתעלות על הסכום העצום הזה.

19:14 - ג'יימס פרנקו מנסה למנוע התנקשות

חוץ מלהיות אחראי ל"מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר", ג'יי ג'יי אברהמס ישגר בקרוב לעולם את העיבוד הטלוויזיוני לספרו של סטיבן קינג "22/11/1963".

ג'יימס פרנקו מגלם את הדמות הראשית בסדרה, מורה בבית ספר תיכון שחוזר לעבר כדי למנוע את ההתנקשות בג'ון פ. קנדי.

כל שמונת פרקי הסדרה ישודרו ב-"hulu" בפברואר.

18:44 - זה מה שקורה כששוכחים ילד בן 8 בבית

25 שנים אחרי מאורעות "שכחו אותי בבית", מקולי קאלקין מגלה מה קרה לאותו ילד קטן ולא כל כך תמים. "DRYVRS", סדרת רשת חדשה שיצר ג'ק דישל, מארחת את קאלקין בפרק הראשון. קאלקין מגלם פעם נוספת את קווין מקאליסטר, ילד בן שמונה שנשכח בביתו ע"י משפחתו שטסה לחופשה.

מקאלסיטר בימינו, כך מתברר, גדל להיות אדם מעט מתוסכל. צפו:

18:38 - "צער גידול בנות" שוב איתנו

ההייפ והבאזז סביב הפרקים החדשים של "צער גידול בנות" נמשכים והפעם: רשת נטפליקס שחררה טיזר טריילר חדש שכולל רפרורים לפתיח של הסדרה המקורית וכמובן, טיזינג לגבי הדמויות שיככבו בסדרה החדשה שתעלה לשידור בפברואר 2016.

"צער גידול בנות" שודרה במשך שמונה עונות בין השנים 1988-1995 והתמקדה בדני טאנר, אלמן טרי שנותר לטפל לבדו בשלוש בנותיו הצעירות, לאחר שאשתו נהרגה בתאונת דרכים. חברו הטוב, ג'ואי גלדסטון וגיסו ג'סי קטסופוליס, עוברים לגור עמו כדי לנסות ולעזור לו להשתלט על המשימה המורכבת. במהלך הסדרה ג'סי הפך לאב לתאומים בעצמו, עובדה שהפכה את החיים בבית לשמחים אפילו יותר. הפרקים החדשים צפויים להתמקד בדיג'יי טאנר שנזקקת לתמיכת משפחתה וחבריה לאחר מות בעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully