וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: מאריה קארי מפתיעה עם שיר חדש לחג המולד

20.12.2015 / 9:52

הדיווה שכבר הכניסה שיר מיתולוגי אחד למורשת החג, מנסה את כוחה שוב עם להיט פוטנציאלי חדש. וגם: סטיבן קולבר מסביר לסינים מה זה בעצם "מלחמת הכוכבים" לייב בלוגינג תרבותי

19:36 - חוליו איגלסיאס חוזר לישראל

חוליו איגלסיאס שוב בדרך לישראל. ימים ספורים לאחר הופעתו הראשונה של בנו אנריקה, מודיעים המפיקים שמואל צמח, יואב צמח ואריה כדורי כי חוליו איגלסיאס יופיע בהיכל הספורט ביד אליהו תל אביב במוצ"ש, 7 במאי 2016, בשעה 21:00 במסגרת סיבוב הופעות בינלאומי.

זוהי לא הפעם הראשונה בה איגלסיאס האב מופיע בישראל. הפעם האחרונה התרחשה בשנת 2013.

מכירה מוקדמת לחברי מועדון "הנוסע המתמיד" ומחזיקי כרטיס אשראי FLY CARD תחל הערב (ראשון) בשעה 21:00. מכירת הכרטיסים לקהל הרחב: תחל ביום חמישי ה-24 בדצמבר בשעה 9 בבוקר. מחירי כרטיסים בין 250 ש"ח ל-1,250 ש"ח. לרכישת כרטיסים: קופת "לאן" בטלפון 8780* או באתר.

19:21 - יש זוכים בפרס לאמנים ותיקים ע"ש אריק איינשטיין

משרד התרבות והספורט הודיע על הזוכים בפרס לאמנים ותיקים ע"ש אריק איינשטיין בסכום כולל של 1,050,000 ש"ח. לכל אחד מהזוכים יוענק פרס ע"ס 50 אלף ש"ח.

הזוכים: יזהר כהן, אבנר איתי, דרור אדלר, רינה גלוק, ברטה ימפולסקי, יונתן כרמון, אמיל זריהן, יוסי גמזו, נורית הירש, דוד וקשטיין, אהרון מסג, גרי גולדשטיין, אלברט כהן, יעקב (יענק'לה) בן-סירא, רותי דר, נורית זרחי, מיכל בת אדם, משה מזרחי, אורי ברבש, יצחק גורמזאנו גורן ועודד פלד.

שרת התרבות והספורט, ח"כ מירי רגב, מסרה: "פרס זה הוא הכרת התודה וההערכה לפועלם וליצירותיהם, של אלה אשר היו חלק מסלילת דרכה של התרבות הישראלית. אני רואה חשיבות עצומה בהכרה ובהוקרה של יוצרים ותיקים, הפועלים ויוצרים כבר עשרות שנים. אני מברכת בהתרגשות כל אחת ואחד מהזוכים הראויים, אשר באמנותם ויצירותיהם גובשה והתהוותה התרבות הישראלית".

חבר המנהל של הפרס כלל את מוני מושונוב (יו"ר), שלמה וישינסקי, גל קנטי, נועם סמל וחנה מוניץ. נציגת משרד התרבות והספורט בדיוני הועדות היתה נאוה קנדיל.

12:47 - זה היה צפוי: פארודיית פורנו ל"מלחמת הכוכבים"

כבר התרגלנו לזה בשנים האחרונות. כל כותר קולנועי גדול מלווה גם בגרסה למבוגרים בלבד שמנסה לרכב (ראיתם מה עשינו שם?) על ההצלחה. במקרה של "מלחמת הכוכבים" קומדיית פורנו כבר קיימת מספר שנים (ואף זכתה לזינוק משמעותי בימים האחרונים על פי הדיווחים), ולכן הפארודיה הנוכחית מיועדת לגייז. הטריילר כמובן בטוח לצפייה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

11:03 - זוכה האירוויזיון מצטלם בעירום

מאנס זלמרלאב, זוכה אירוויזיון 2015 שנבחר גם להגיש את התחרות שתיערך בחודש מאי הקרוב, פרגן לכל מעריציו ומעריצותיו הצצה בלתי מתפשרת לגופו בגיליון החדש של המגזין הגאה "Gay Times". זלמרלאב הוא אחד מארבעה גברים לוהטים שמופיעים בעירום על שער המגזין במטרה להעלות את המודעות לסרטן הערמונית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם שר, גם שריר/מערכת וואלה!, צילום מסך

10:23 - "מלחמת הכוכבים" ממריא לחלל. מילולית

אנחנו לא מתכוונים לזה במובנים של ביקורות מהללות ואפילו לא במובנים של רווחים כספיים, "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" תגיע בקרוב לחלל, או ליתר דיוק לתחנת החלל הבינלאומית. האסטרונאוט הבריטי טים פיק חשף בטוויטר כי הסרט החדש יחכה לאסטרונאוטים שמסיימים בימים אלה את המסע בן שבע החודשים בדרך מכדור הארץ אל התחנה. למעשה, מאחר והציוץ נשלח לפני מספר ימים, יש סיכוי בכלל לא רע שהאסטרונאוטים כבר סיימו לצפות בסרט וכעת יהיו מחויבים תחת כללי הספוילר המחמירים של כדור הארץ.

10:16 - ג'יימס קורדן וחברים שרים כריסמס

ואם כבר חג מולד ואם אתם כבר באוטו, אז עדיף שג'יימס קורדן יהיה לצדכם. מנחה ה"Late Late Show" של רשת CBS הביא שורה של כוכבים מג'סטין ביבר, דרך איגי אזיליה ועד סטיבי וונדר כדי לשיר איתו קריוקי כריסמס קולני בנסיעה.

10:02 - סטיבן קולבר מציג את "מלחמת הכוכבים" לסין

על אף שמרבית המרצ'נדייז של "מלחמת הכוכבים" - שנמכר בימים אלה כמו לחמניות חמות - מיוצר בסין, מתברר שהסינים עצמם לא ממש מכירים את קורותיה של הגלקסיה הרחוקה-רחוקה. כשהסרט המקורי יצא ב-1977 סין עדיין היתה סגורה לסרטים מהמערב, השנים חלפו וההיסטריה העולמית דילגה על השוק הכי גדול בעולם. אבל כעת יש הזדמנות לשנות את הכל עם הסרט החדש בסדרה. סטיבן קולבר פונה לסינים עם הסבר קצר ותמציתי על הסרט ההוא עם החרב המוארת.

09:58 - סנטה הגיע מוקדם השנה: שיר כריסמס חדש של מאריה קארי

מאז 1994 חג המולד הוא לא חג המולד בלי "All I Want For Christmas Is You" הדביק והמחבק של מאריה קארי. אבל עם כל הכבוד לנוסטלגיה ולמסורת, הגיע הזמן להתחדש ולכן קארי הקליטה שיר חג חדש ששוחרר לרשת בסוף השבוע. מומלץ לצפות עם שוקו ביד וכשבחוץ יורד שלג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully