וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי גדול שיש: "מלחמת הכוכבים" מנפץ את שיאי הקופות לסופ"ש בכורה

20.12.2015 / 18:42

"מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" הצדיק את הציפיות הגדולות שנתלו בו וסיים את שלושת ימי הבכורה על המסכים בארה"ב עם סכום חסר תקדים של 238 מיליון דולר. וזאת רק ההתחלה

יח"צ - חד פעמי

כשאולפני דיסני השלימו את רכישת אולפני לוקאס פילם ועימם גם את הזכויות ל"מלחמת הכוכבים", הם חלמו להחזיר את הסדרה לימיה הגדולים כסרט המצליח ביותר בעולם. ג'ורג' לוקאס עשה זאת לראשונה ב-1977 ועכשיו "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" הוא רשמית המלך החדש.

הסרט השביעי בסדרה גרף 247 מיליון דולר בקופות ארה"ב בלבד במהלך שלושת ימי סוף השבוע. מדובר בנתון גבוה משמעותית מההערכות המוקדמות שדיברו על סכומים שבין 210 ל-220 מיליון דולר. בכך השאיר הסרט הרחק מאחור את "עולם היורה" (208 מיליון דולר) ואת "הנוקמים" (207 מיליון) שהחזיקו בשיא עד כה.

הסרט מחזיק כעת גם בשיא ההכנסות לליל בכורה (57 מיליון דולר) וליום בכורה (120.5 מיליון דולר). בשני המקרים עקף את "הארי פוטר ואוצרות המוות: חלק 2" שהחזיק בהם מאז שנת 2011. רוצים עוד שיא? ובכן מדובר גם בבכורה הגדולה ביותר לחודש דצמבר, שהשאירה אבק ל"ההוביט: מסע בלתי צפוי" שהחזיק בו עד כה עם 84.5 מיליון דולר "בלבד".

כאן לא נגמרים המספרים המטורפים של "מלחמת הכוכבים". גם מחוץ לגבולות ארה"ב הטירוף לאופרת החלל הורגש היטב בבתי הקולנוע. הסרט אסף 281 מיליון דולר בקופות העולם, שהספיקו לסך כולל של 528 מיליון דולר בשלושה ימים. גם במקרה הזה חלף "מלחמת הכוכבים" על פני הדינוזאורים של "עולם היורה" שהחזיקו בשיא הכולל (524 מיליון) עד כה. את ההישג המרשים מאוד הזה עשה "מלחמת הכוכבים" בלי השוק הסיני, לשם הוא יגיע רק ב-9 בינואר. "עולם היורה" עשה את עיקר רווחיו על אדמת סין.

כעת נשואות עיני דיסני והאנליסטים אל הפרס הגדול באמת: הסרט הרווחי ביותר בכל הזמנים. "אווטאר" מחזיק בתואר הזה מאז 2009 עם 2.78 מיליארד דולר. "מלחמת הכוכבים" אסף כבר 18.5 אחוז מהסכום הזה, והוא רק מתחיל להתחמם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully