וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש בצ'ילה עיר על שמך": בלוג "הישרדות", פרק 15

אביעד "צפניה" קדרון

20.12.2015 / 23:22

טילטיל מתחיל להתפרק בכל המשימות, עומר ולירון מפנטזים על הנקמה וחברי קויופה לא מפסיקים לנצח וגם: לאן לכל הרוחות מושיק גלאמין נעלם? הבלוג של צפניה

יח"צ - חד פעמי

קודם עורך הדין הפלילי, אחר כך סילבן שלום וסמיר קונטאר. כולם פורשים במדינה הזאת. לאף אחד אין כוח להחזיק מעמד עד לאיחוד שיביא איתו את אתגרי הווטו שלמדנו לתעב משל היו קבצנים ברחוב. מביטים עליהם ברחמים אבל מבינים שאנחנו תקועים איתם לנצח. ובכלל, איזה מזל שהפרק של "הישרדות" שודר היום ולא מחר, היום הקצר של השנה. יש מצב שהפרק לא היה נגמר.

בבוקר אחרי פרישתו של עורך הדין הפלילי, הוראקן מתעוררים לבוקר מבולבל. אמסלם מנסה לפתוח קוקוס ונעלב שטילטיל ורוסלנה לא יידעו אותו לגבי ההדחה של עורך הדין הפלילי. "אני לא הייתי עושה לך את זה", הוא אומר לטילטיל בזמן שרוסלנה בוהה באוויר בשתיקה, כמו שעשתה ב-14 הפרקים הקודמים. אחרי נעימת הפתיחה, טילטיל הולך לחוף ובוכה. "פדיחה", הוא ממלמל. קשה לו עם זה ששיקר לאמסלם. אמסלם, אגב, ממשיך לנסות לפתוח את הקוקוס האומלל. בסוף הוא מתייאש וקורא לטילטיל והם משלימים. הוא מניק אותו והמצלמה עוברת לדנה ולירון ששוטפות כלים. לירון מבואסת כי היא חושבת שלא תגיע לשלב האיחוד והיא אומרת לדנה שהיא לא תדע איך להסתכל לאביה בעיניים כי הוא יתאכזב ממנה. דנה אומרת לה שלדעתה ההורים של לירון לא יתאכזבו ממנה כי מדובר רק בפאקינג משחק בטלוויזיה שמבויים ע"י צוות שלם של עורכים וזה בכלל לא משנה מה לירון תעשה היא לעולם לא תהיה רוסלנה. טוב, את 18 המילים האחרונות היא לא אמרה. גם לא את הראשונה. אבל את אלה שבאמצע כן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין בעולם אהבה, כמו אהבה של אמסלם/מערכת וואלה!, צילום מסך

בקויופה, השבט השני שכבר שכחנו שקיים, מקבלים דואר אי. מדובר במשימת פרס שמתבססת על ידע. בהורקאן מיד מתחילים לבחון אחד את השני בשאלות ידע כללי כמו מי היתה אשתו של אבא אבן. מי היה מאמין, טילטיל היה יכול להיות יופי של מועמד לקורס הצוערים של משרד החוץ. כל חברי השבט רוצים שטילטיל ייצג אותם. הם מסתכלים לעבר רוסלנה, היא בוהה באוויר אז הם מבינים שגם היא רוצה שטילטיל ייצג אותם. יופי.

השבטים מגיעים לפגוש את רובוארץ ואנשי קויופה המומים שעורך הדין הפלילי הודח. טילטיל שואל אותם איך קראו לאמו של אברהם אבינו ואומר שרון שובל צריך לדעת את התשובה. אף אחד לא מבין למה וטילטיל מגלה שהתשובה היא "אמתלאי בת כרנבו". למה רון שובל היה צריך לדעת את התשובה? אף אחד לא יודע אבל הרב פינטו אמר בזמנו שכדי לעבור פוליגרף בהצלחה, צריך לומר "אמתלאי בת כרנבו". אומג, יכול להיות שטילטיל קרא לרון שובל שקרן?!?!?!

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הם באמת תרגמו "שאפו"?/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נו שוין/מערכת וואלה!, צילום מסך

בכל מקרה, האתגר יוצא לדרך. שני מתמודדים צריכים לענות על שאלות והמתמודד שעונה הכי מהר ע"י נענוע תוף מרים, לא פחות, משגר חבר שבט למתחם פרסים. נו, כמו התוכנית הזאת של קושניר. מעניין אם גם קושניר הוא אחד הפרסים. חוץ מזעקות "שער, היפתח", רובוארץ גם מספק רעשי רקע כשהמתמודדים נכשלים או מתאכזבים. איש רב-כישורים. מפה לשם, טילטיל מחרב את האתגר עבור הוראקן הוא לא ידע שב"הישרדות הונדורס" ישאלו שאלות על הונדורס. הוא בכלל חשב שישאלו אותו שאלות על הבדלים בין מונית וריקשה ועל בר רפאלי ואסתי גינזבורג. נו, אמרנו שהוא יכול להיות יופי של מועמד לקורס הצוערים של משרד החוץ. החברים מהוראקן, אם תהיתם, לא נלחצים. הם שולחים לו חיזוקים חיוביים בנוסח פולין, "מקסימום נאכל אורז".

המשימה, כמו שאפשר לחשוב, כוללת 75 שאלות. כולן משודרות. למה, אתם ממהרים לאנשהו? יש לכם משהו לעשות בעשור הקרוב? זה יחכה. קודם בואו נלמד מה זה "טילטיל" בספרדית. אחרי שהוא מצליח לענות על שתי שאלות נכון, טילטיל מתרגש ולא מצליח להפסיק לדגמן את הקאצ'פרייז המעיק שלו "תודה" בשילוב כף יד. זה היה מציק ב"מירוץ למיליון", זה בלתי נסבל עכשיו. אפשר אולי לצמצם את זמן המסך של האיש הזה? תודה. *דמיינו תנועת יד*

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חוכמת הבייגלה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משהו, לא ברור מה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל כך כריזמטי שאפילו עצים מקשיבים לו/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שהאתגר מסתיים, קויופה מתקנים את המחסה שלהם ומוסיפים ברזנט בדיוק כשמתחיל לרדת גשם. נדמה לי שמושיק עדיין במתחם הזומבי לידם אבל אני לא בטוח. יכול להיות שהוא פשוט עזב את האי כי נמאס לו. יאללה, יום 21. חברי הוראקן מתעוררים ורוצים לנקום ביריבים מקויופה. לירון והודא נשלחות לבקתת המשא ומתן. ההפקה מבקשת מאנשי קויופה שוב לשיר ולרקוד אז הם נעמדים בשורה ושרים "הודא סלמאת, תביאי שוקולד". בשלב הזה של חייהם הם כבר איבדו את הבושה. אולי הם מקווים שאף אחד לא יראה את זה לעולם. הודא מספרת ללירון שדווקא אחלה לה בקויופה. לירון רוצה לרצוח אותה אבל מחליטה לחכות עם זה. הן פותחות את התיבה כי זה מה שהודא רוצה. בתוך התיבה מחכה להן מפה לפסלון חסינות כי לירון השתמשה כבר בחסינות האישית בפעם הקודמת וצריך לשמור עליה עד לאיחוד.

הודא חוזרת לקויופה ומספרת להם שהיא הודחה מהמשחק כי פתחה את התיבה. אחרי שהם מופתעים, היא מספרת להם שהתיבה היתה ריקה. לירון, מצידה, מחביאה את המפה בביקיני הקטנטן שלה שבכלל לא ברור איך הוא מסוגל להחזיק בתוכו גם את החזה שלה וגם מפה בגודל A4 ומספרת לעומר אנליסט שהיא קיבלה מפה והוא כבר מתכנן ללכת לחפש את הפסלון. הוא שוכח שהוא כלוא במתחם הזומבי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברור, רק זה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שני השבטים מגיעים למשימת החסינות. החבר'ה של קויופה לועגים להוראקן ומשמיעים קולות גניחה וחרחור. ההוראקנים לא מרוצים אבל אף אחד לא שואל אותם. משימת החסינות היא גרירת מזחלת שעליה כדי חרס. אחרי שעוברים את מסלול המכשולים עם כדי החרס, צריך להציב אותם על עמודים ולנפץ אותם. אז למה לקחת אותם דרך מסלול המכשולים מלכתחילה?! לא יותר פשוט לשבור אותם מיד? ובכן, אחרי הרבה מאמץ, מצד הצופים כמובן, קויופה לוקחים חסינות בפעם המי יודע כמה ורוקדים במעגל.

הוראקן לא מאושרים. רוסלנה אפילו שוקלת פרישה. זה מה שאנחנו שומעים אבל אנחנו לא רואים אותה באמת אומרת את זה. אז לכו תדעו אם היא באמת אמרה את זה. רובוארץ מדבר עם המתמודדים וההוראקנים טוענים שהם נעלבו מההתנהלות של הקויופאים. רון שובל ודנה מתקוטטים פעם נוספת ועומר אנליסט מגיע ומתחיל לטנף על הוראקן. קויופה עוזבים את המקום ורון שובל ממלמל שדנה הסיתה את רוסלנה נגדו. עומר אנליסט בוחר בטילטיל לאתגר. המשימה שלהם? להחזיק חביות עם משקל כבד. טילטיל רוצה למות ועומר אנליסט עושה הכל כדי להתעלל בו מנטלית. לא שצריך הרבה בשביל זה. טילטיל מוותר ואמסלם מביט בו בעיניים דומעות. הוא כל כך אוהב אותו ועבר על טילטיל פרק נוראי. וזה עוד כלום לעומת הפרק הבא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נראה די נוח/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ערכה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בפרק הבא: מי שלא קופץ, צהוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully