וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: סלינה גומז שומרת את הידיים לעצמה

22.12.2015 / 10:30

הזמרת מככבת בקליפ לוהט במיוחד, שבו היא פורצת לביתו של גבר ונראית עירומה באמבטיה שלו. ובנוסף: הברכה החגיגית של "עולם היורה" ל"מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר". לייב בלוגינג תרבותי

יח"צ - חד פעמי

(בוידאו: הטריילר ל"לאהוב" של גספר נואה)

14:19 - סרטו השערורייתי של גספר נואה מגיע לישראל

"לאהוב" ("Love"), סרטו המיני והשערורייתי של הבמאי הצרפתי גספר נואה, לא הופץ מסחרית בישראל, אולם כעת יוכלו מי שהסתקרנו מהרעש שעשה בעולם לחוות אותו גם כאן. חברת HOT הודיעה כי הסרט יהיה זמין למנויי שירות ה-VOD שלה החל מה-7 בינואר (טריילר בתחילת הכתבה).

הסרט עוסק במערכת יחסים טעונה שמתפתחת בין צעיר אמריקאי המתגורר בפריז לבין בחורה מעורערת בשם אלקטרה. השניים מכניסים אל חייהם ואל מיטתם את שכנתם אומי, מבלי להיות מודעים להשלכות העתידיות. אם לא הדגשנו זאת מספיק עד כה, הסרט כולל תיעוד גרפי של יחסי מין ועירום מלא.

12:49 - כל "Fuck" של טרנטינו אי פעם

קוונטין טרנטינו אוהב את ה-F Word. הוא כל כך אוהב אותה עד שהיא כמעט הסמל המסחרי שלו. וזה מעלה את השאלה: כמה פעמים באמת נאמרה המילה בכל אחד מהסרטים שביים או שכיכב בהם עד היום. ובכן, התשובות הגיעו. מדובר בלא פחות מ-1,371 פאקים. וכשמחברים את כולם יחד לסרטון אחד ארוך מקבלים 26 דקות ו-13 שניות מזורגגות במיוחד. האזנה ערבה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

11:38 - מסגרת "שבועיים של במאים" של פסטיבל קאן מגיעה לישראל

לראשונה בישראל החל מחודש ינואר, תתארח המסגרת היוקרתית "שבועיים של במאים" המתקיימת מדי שנה בפסטיבל קאן. במסגרת זו מוקרנים סרטיהם של בכירי הבמאים מכל העולם. את הבאת המסגרת לארץ יזם בית הספר לאמנויות הקול והמסך של מכללת ספיר. על הפקת האירוע אמונים גלית כחלון ואוליביה טורנו.

"שבועיים של במאים" יתקיים בישראל בין ה-9 ל-26 בינואר. הסרט הראשון שיוקרן הוא סרטו הצרפתי של פיליפ פוקון, "פטימה", שיוקרן במוצאי שבת, 9 בינואר, בסינמטק שדרות במעמד פוקון שיתארח בישראל, ובהשתתפות השחקנית-במאית רונית אלקבץ אשר תציג באירוע הפתיחה את התוכנית כולה. בעקבות שדרות, יתקיימו "שבועיים של במאים" גם בסינמטקים בתל אביב, בירושלים, בחיפה, בחולון ובהרצליה.

בנוסף ל"פטימה", יוקרנו הסרטים הבאים: "אלף לילה ולילה חלק 2 - השומם" (בימוי: מיגל גומז), "חומר טוב" (בימוי: ריק פאמויה), "קאובויז" (בימוי: תומאס בידגיין), "מעבר לסבי איינדה" (בימוי: מרסיה טמבוטי איינדה), "חיבוק הנחש" (בימוי: סירו גרה), "שלום לנו בחלומותינו" (בימוי: שרונס ברטאס), "שירים שלמדתי מהאחים שלי" (בימוי: קלואי ז'או), "בעולם הבא" (בימוי: מגנוס וון הורן), "צ'ילה פקטורי", "גאות של כדור הארץ" (בימוי מנואלה מרטלי ואמירה טז'דין), "צריך לדעת" (בימוי: מתיאס רוחס ולנסיה ומריקו סאגה), "מישור סבלנות" (בימוי: איגנסיו רודריגז ושרה רסטגר) ו"דיסקוטק" (בימוי: טרסיטה אוגרטה ואופיר ראול גרייזר).

הבמאי שלומי אלקבץ, ראש מסלול הקולנוע בספיר שהוביל את המהלך, מסר: "הקולנוע הישראלי נהנה בשנים האחרונות ממעמד בינלאומי. הסרטים הישראליים זוכים להערכה רבה כמו גם לפרסים רבים, ובעיניי היה זה טבעי שאחת המסגרות של פסטיבל קאן תתארח בישראל. לפתוח את התוכנית בסינמטק שדרות זו חגיגה אמיתית. בית הספר לאמנויות הקול והמסך במכללת ספיר בו אני מלמד שנים רבות, שהוא המקום הטבעי שלי, לקח על עצמו את היוזמה. אין לי ספק שלצופים צפויה חוויית קולנוע מרתקת בחודש בהם יתארח הפסטיבל בישראל".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"שלום לנו בחלומותינו"/מערכת וואלה!, צילום מסך

11:10 - אמן הבלוז לורי בל מגיע להופעה בישראל

לורי בל, אמן הבלוז משיקגו, ארה"ב ובנו של נגן המפוחית האגדי קרי בל מגיע להופעה במועדון הבארבי ת"א, ב- 30 בינואר.

בל הוא אחד מסמלי הבלוז הבולטים של שיקגו. בגיל 5 לקח את הגיטרה של אביו ולימד עצמו לנגן, ומיד ניכר שניחן בכישרון ייחודי. בילדותו ניגן בכנסיות במיסיסיפי ובשיקגו, וגדל על ברכיהם של אגדות הבלוז שפקדו את ביתו באופן קבוע כגון אדי טיילור, ביג וולטר הורטון אדי סי קמפבל ועוד, ובראשם הבוס של אביו – מאדי ווטרס, שהיווה לבל הצעיר את בית הספר הגדול ביותר למוזיקה.

מחירי הכרטיסים ינועו בין 103 ש"ח במכירה מוקדמת ועד 150 ש"ח בערב המופע.

10:42 - "עולם היורה" מעביר את השרביט ל"הכוח מתעורר" וזה מקסים

מסורת הברכות של סרטי ענק לסרטי הענק שירשו את מקומם התחילה כבר ב-1977, אז פרסם סטיבן שפילברג מודעה שבה נראה R2D2 "דג" את הכריש האימתני מ"מלתעות", לצד ברכות על הפיכתו לסרט המושכר ביותר בהיסטוריה לאותה תקופה. מאז נמשך המנהג הזה מספר פעמים ("טיטאניק ו"מלחמת הכוכבים", "הנוקמים" ו"עולם היורה") וכעת מגיעה גרסה נפלאה נוספת.

אחרי שאתמול (שני) נודע כי "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" ניפץ רשמית את השיא של סרט הדינוזאורים עם הפתיחה הטובה ביותר בכל הזמנים (524 מיליון דולר), פורסמה מודעה חדשה שעליה חתומים ספילברג ופרנק מרשל (ששימשו כמפיקים ב"עולם היורה") והבמאי קולין טרברו. "ברכות על הסופ"ש הטוב ביותר בהיסטוריה של הגלקסיה", נכתב בטקסט מתחת לתמונה שבה הטי-רקס מעניק מדליה ל-BB8, כוכב הסרט הגדול החדש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

10:38 - סלינה גומז בקליפ סקסי חדש

סלינה גומז עושה בזמן האחרון הכל, אבל באמת הכל, כדי להבהיר לנו שהיא כבר לא הילדה הטובה מערוץ דיסני. הקליפ החדש שלה לשיר "Hands to Myself" (הפרשנות לגמרי עליכם) מציג אותה כמי שפולשת לביתו של גבר אחר, מחטטת בארונותיו ומחכה לו באמבטיה, מינוס בגדים. אם זה נשמע לכם מוכר, אתם לגמרי צודקים. גם ב"Good For You", הקליפ הקודם שלה, נראתה גומז כשהיא עסוקה במקלחת פוטוגנית. כנראה שבבית גומז ההיגיינה היא לפני הכל.

6:00 - להקת The Fall חוזרת להופעה בישראל

חמש שנים אחרי הופעתה הקודמת כאן, תחזור להקת הפוסט-פאנק הבריטית המיתולוגית The Fall לישראל, להופעה אחת שתתקיים ב-7 לפברואר במועדון ההוואנה קלאב בתל אביב.

The Fall הוקמה ב-1976 במנצ'סטר על ידי מארק אי סמית, והוציאה את אלבום הבכורה "Live at the Witch Trials" ב-1979. שנה אחרי כן הוציאה הלהקה אלבום הופעה, אחד האלבומים הראשונים ששוחררו בלייבל האינדי הבריטי הצעיר "Rough Trade", שהפך מאז לאחד החשובים בז'אנר.

הלהקה הגיעה לשיאה באמצע ובסוף שנות השמונים עם אלבומים קלאסים בז'אנר כגון "The Bend" שכלל את השיר "Mr. Pharmacist", ו-"The Frenz Experiment" שכלל את "Victoria" המזוהה שלהם. עם השנים הפך ההרכב לאחד החשובים והמשפיעים בז'אנר הפוסט-פאנק, כשבין הלהקות שהושפעו מהם נמנות בין השאר פייבמנט, ארקטיק מאנקיז וסוניק יות'.

הלהקה הגיעה בעבר לישראל והופיעה במועדון הרוקסן בתל אביב ב-1991 ובפעם השניה ב-2011, כאשר הופעתה האחרונה לוותה בקמפיין ציבורי של תנועת ה-BDS הקוראת לחרם תרבותי על ישראל שדרשה מהלהקה לבטל הופעתה כאן - דרישה שסולן הלהקה מארק אי סמית' התעלם ממנה.

להופעה יוקצו 700 כרטיסים, מאה הראשונים מהם יימכרו במחיר מוזל של 199 ש"ח. לאחר מכן יעלה מחירם למחיר המלא של 229 ש"ח עד גמר המלאי.

להופעה אחראית חברת ההפקות פרוגסטייג', שבין השאר מביאה להופעה בארץ את להקת !!! (Chk Chk Chk) ואת אמן הקראוט המיתולוגי דאמו סוזוקי, עליו כתב מארק אי סמית' את השיר "I Am Damo Suzuki".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully