וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: אמן ​האלקטרו-אינדי Teen Daze יגיע להופעה בישראל

23.12.2015 / 10:00

היוצר הקנדי, שידוע בישראל בזכות הרמיקס לשיר "Move On" של Garden City Movement, יגיע בפברואר הקרוב להופעה בתל אביב. בלוג חדשות התרבות היומי

10:00 - מוזיקאי האלקטרו-אינדי Teen Daze יגיע לראשונה למופע אחד בישראל

היוצר הקנדי, שמקליט בממוצע שני אלבומים ו-EP אחד כל שנה, ידוע בישראל בזכות הרמיקס לשיר "Move On" של Garden City Movement שזכה להצלחה מסחררת בישראל ובאירופה. "אלקטרוניקת חדר השינה" שלו - סוחפת מצד אחד ומרירה מצד שני - זכתה לשבחים ולהשוואות לאמנים בולטים כמו ניאון אינדיאן ואריאל פינק.

ב-2010 Teen Daze (הידוע גם בשמו הפרטי: ג'יימסון) שיחרר לעולם את ה-EP הראשון שלו כשהוא בן 24. מיד לאחר מכן, לאחר פרידה מבת זוגו והתמודדות עם מחלה קשה במשפחתו, שגבתה ממנו מחיר נפשי כבד, הסתגר ג'יימסון בביתו להקליט את אלבומו הראשון, "All of Us, Together", שזכה לשבחים מכל קצוות התקשורת בעולם האלקטרוני והאינדי כאחד. השנה הקליט ג'יימסון את "Morning World" - האלבום החשוף והכן ביותר שלו עד היום.

הוא יופיע ב-17 בפברואר במועדון הלבונטין 7 בתל אביב. מחיר כרטיס יעלה במכירה מוקדמת 90 ש"ח ו-120 בקופות, ניתן לרכוש כאן. על ההפקה אחראים אוהד עזרתי (ZUZZ Agency) - שהביא השנה לארץ את Unknown Mortal Orchestra, Low ובן פרוסט - בשיתוף עם חברת ההפקות Hepcat Productions (אשר אמונה על הגעתם של The Antlers ו-Yuck).

  • עוד באותו נושא:
  • Teen Daze

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully