וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "האח הגדול": האח עם סמיר

אביעד "צפניה" קדרון

23.12.2015 / 23:34

שי חי מוכיח שהוא הדייר הכי חשוב בעונה ויוצא נגד כל העולם, שי מיקה יפרח מדברת על רצח תאיר ראדה ודודו כהן מעפולה מדבר על נטיותיו המיניות. בלוג "האח הגדול", התור של צפניה

צילום מסך

01. בזמן שרומן זדורוב ממשיך לסבול מהשלכות רכבת ההרים הרגשית שעברה עליו היום (אתה זכאי! אתה אשם! אתה זכאי! אתה אשם!), יורם זק ו"האח הגדול" החליטו להציג את הגרסה שלהם למה שקרה לתאיר ראדה. ודי ברור ששי מיקה יפרח שלוהקה על תקן "החברה הכי טובה של תאיר ראדה" היא לא השה הכי תמים בנווה אילן. אתם ראיתם איך היא דפקה על ראשו של אחד מחבריה עם הפטיש בג'קוזי? והאמירה "כל אחד מת שיהיה לו דף נקי"? ומה לגבי זה שהיא "אוהבת את האתגר"? לא רוצה לרמוז שום דבר אבל להפליל מישהו אחר ברצח כשאת ילדה בת 6 זה הכי אתגר.

02. כמה עולה חברות בסניף המקומי של הקו קלוקס קלאן ששי חי עומד בראשו? אין כניסה לשמנים, לטרנסג'נדרים, לפרענקים ובעצם לכל מי שהוא לא שי חי. נשמע מושלם. בניגוד למתמודדי עבר שהטרילו את חבריהם (אהלן מנחם בן), שי חי עושה את זה בצורה אותנטית. ישראל מלאה בכל כך הרבה דושבאגס שנראה די הגיוני שיש אנשים כמו שי חי שמסתובבים בינינו. ומה בעצם חטאו הגדול של שי חי? הוא פשוט טוקבק אנושי שאומר את מה שכולם חושבים. כולם למשל חושבים שישראל אהרוני הוא שף מצוין אבל כולם גם חושבים באותו הזמן בדיוק שלמען השם אהרוני, תוריד כבר שיערות מהידיים או תבשל עם כפפות. לקורין גדעון יש כמה שהיא לא צריכה.

03. כמובן שהקצפת על התות על הקינוח על עוגת השוקולד החמה על הגלידה היא השיימינג המופלא ששי חי העביר כשהעמיד להדחה את עומר ועומרי מול כל הבית. איזה יצור עילאי הוא שי חי. האם יש משהו שהוא לא מסוגל לעשות בצורה מושלמת תוך שמירה על ערכי הטאקוונדו או מה שהוא לא עושה עם החגורות השחורות?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אליל בהתהוות. שי חי/מערכת וואלה!, צילום מסך

04. מילה לעומר שפרצה בבכי אחרי שמישהו אמר לה שלאף אחד לא אכפת מהאינסטגרם שלה: סביר להניח שההורים שלך מתביישים בדברים אחרים שאת עושה בערוץ 26. שיהיה בהצלחה עם קריירת המלצרות.

05. לא שלא חשדתי בזה קודם אבל אם המזימה של שי מיקה יפרח לרצוח את כל דיירי הבית תיכשל, יש מצב שגיל יעשה זאת במקומה. אתם קלטתם את ההתפרצות שלו בגלל שמישהו אמר לו שהוא צל ורמז שאין לו זכות קיום כאדם עצמאי כי הוא די משעמם? "אל תגיד לי שאני צל! אין מחילה!", זעם ההייטקיסט. שחמש דקות לאחר מכן בחר להישאר בזוג עם ההוא שעושה סרטונים מצחיקים בפייסבוק. ואם כבר צל, בבקשה שמישהו יבדוק את נקודת החן על המצח שלו. היא גדלה מיום ליום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אינסטגרם זה פאסה. תעברי לפינטרסט/מערכת וואלה!, צילום מסך

06. בהתחלה חשבתי שכל מהותו של ברק, ההומו העבריין, היא לענטז ולהעמיד פני ערס. ואז הבנתי שזוהי אכן כל מהותו. תשמעו, מערכת החינוך בישראל בצרות. ברק באמת בטוח שמקום בגמר "האח הגדול", אחרי שיתנהג בצורה מזעזעת כל העונה, יוציא אותו מעבודתו כחותך נקניקים בסופרמרקט ואלוהים כמה סאבטקסט היה במשפט הזה. איפה הוא חי ואיך לא מגיעים לשם. בכלל, מה רע בעבודה בסופרמרקט? אנשים תמיד ירצו נקניקים. הוא חושב שהחיים של נופר מור טובים יותר? דור דמרי הפך להיות כוכב ענק? ואת איתי זיו אף אחד לא ראה מאז 2010. כה עצוב.

07. לעומתו, המהות של דודו אחרת לגמרי. היא אפילו קצת מבדרת. דודו, שלובש טייטס, מבלה ארבעה ימים בעפולה ואז עוד יומיים בתל אביב שם אפשר לעשות כל מה שרוצים ולפתוח כל מיני דלתות של ארונות, פשוט מסתובב בבית "האח הגדול" ונטפל לאנשים. הוא רואה שני דיירים משוחחים בשקט? מיד ייגש למקום ויצעק "אבל למה אתם בשקט?". דיירת בוכה? תוך רגע הוא ימחא כפיים ויצעק "מה קרה לה?". דודו הוא המזכירה המעצבנת מהמשרד. כן, זאת שמחממת דגים במיקרו וחייבת לדעת מה קורה לכל אחד בכל רגע נתון. דודו הוא כולנו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה קרה לה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

08. האכזבה הגדולה של הערב היא כמובן הבחירה של סלים להעמיד להדחה את פלורי כדי שהיא תקבל זמן מסך. אתם יודעים, עכשיו כשכולם יודעים שפלורי היא בעצם שחקנית והיא רק מגלמת מרוקאית עצבנית והיא לא באמת מרוקאית עצבנית, מבאס לדעת שיש כמה שקונים את הלוקשים שלה. בטח כשמדובר בסלים, אחד משני הדיירים הבודדים עם מספר תלת-ספרתי של איי קיו בבית.

09. בפרס הפסקול המוצלח של הערב זוכה הגונג המבאס מ"משחקי הרעב" שעשה עלייה ונשמע בכל פעם שמתמודד מועמד להדחה. אני מצטמרר מעונג מהקישור שהמוח שלי עושה בין מוות ובין העובדה שהמשתתפים מועמדים להדחה. אני יודע שגם אתם. תודו בזה.

10. כמו כן, מי זאת אילנה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סמיר מאכזב/מערכת וואלה!, צילום מסך

ציטוטפוט

"אנחנו יושבים פה, זה מתנה" (שי מיקה יפרח. אפשר להסתכל ככה גם על הרפס)

"יותר נעים לקבל בירה מבחורה יפה מאשר לקבל בירה מבחורה אחרת" (שי חי בררן)

"אני לא יפה", "היא צודקת. יש יותר כוסיות ממנה" (דודו מפרגן לפלורי)

"מצטער אם זה לא פוליטיקלי קורקט" (שי חי הולך עם האמת שלו)

"אני צריך בחורות כמו האימא שלי" (עומרי משפחתי)

"אתה סטרייט?", "אני דודו מעפולה" (דודו נכנס לארון)

"אני אשמח שיהיה קצת פחות אוכל" (אור סיונוב שומרת על הגזרה)

"זה הכי מתאים לי בעולם ללכלך על בן אדם בפנים" (שי חי מפתיע)

"הגיע הזמן לראות מה יש מתחת למכנסיים שלי" (בהחלט, שי חי)
"אני כוח אופל? תסתכלי עליי" (שי חי חתלתול)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully