וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנו לעצמכם מתנה לחג: הספרים האירוטיים הגרועים ביותר

27.12.2015 / 1:00

מה משותף למחלות מין, לישו, למיניונים ולשיער ערווה עשוי גדר תיל? כולם מככבים בספרים אירוטיים שאתם לא רוצים על המדף שלכם

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

מערכת וואלה!

אין טעם להמשיך להתכחש לאמת המרה: החגים הנוצרים שווים הרבה יותר מהחגים שלנו. הנה, אמרתי את זה בקול רם. זו תרומתי הצנועה לקמפיין של שוברים שתיקה. כשהחגים שווים יותר, גם המתנות שוות יותר. בעוד אנחנו מסתפקים בכיסים מלאים באגוזים או מטבעות שוקולד מגדים פרווה מהדרין, אחינו מעבר לים חולמים בגדול וממלאים את מדפי הספרים שלהם בכל טוב. כשאני אומרת כל טוב אני מתכוונת, כמובן, לספרות האירוטית הביזארית ביותר שקיימת על פני הפלנטה.

אם עדיין לא בזבזתם את דמי החנוכה שלכם ומתחשק לכם לקנות מתנה מרגשת לאדם אהוב, אל תקנו לו אף אחד מהספרים ברשימה. מדובר במפגע חברתי מהזן החמקמק ביותר, ממש כמו תוכנית הריאלטי של הקרדשיאנז ושוקולד במילוי תות: כולנו רוחשים להם בוז עמוק, אבל לא יכולים להפסיק לצרוך אותם בסתר.

הואגינה הרדופה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הואגינה הרדופה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

במובן מסוים, כל אישה בעולם מסתובבת עם ואגינה רדופה. עם זאת, יש רדופה בסגנון של סטוץ לא מוצלח ויש את בית המלון מהסרט "הניצוץ". סטייסי, כך מספר בן זוגה סטיב, סובלת מסימפטום מטריד מאוד: הואגינה שלה משמיעה קולות מוזרים. סטייסי לא מתרגשת מהעניין שמדיר שינה מעיניו של סטיב ובצדק. ככלות הכל, לא בכל יום מטפסת גוויה מהואגינה של זוגתך באמצע סשן מיני סוער. רגע, מה?

מתברר שהפות של סטייסי הוא שער מעבר בין עולם המתים לעולם החיים. היא משכנעת את סטיב לטפס לתוך הואגינה ומהרגע בו הוא נכנס פנימה הכל משתנה והוא לא בטוח שהוא רוצה לצאת. התחושה מתגברת כשהוא פוגש את פיג, אישה אטרקטיבית במיוחד שחיה בין רגליה של אהובתו. חושבים שזה ביזארי? המבקרים קצת פחות. "סיפור אהבה מוזר ונוגע ללב", כתב אחד מהם, כאילו מדובר בעלילת "נוטינג היל" ולא בסיוט הנורא ביותר של כל בן אדם עם איבר מין ושכל ישר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

המיוניונים בתוכי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"המיוניונים בתוכי"/מערכת וואלה!, צילום מסך

חשבתם שקווין, סטיוארט ובוב הם יצורים צהובים וחמודים להפליא? אם תשאלו את קייטי, גיבורת הסיפור, תגלו שהם מבינים דבר או שניים באנטומיה נשית. תוסיפו את גרו לחגיגה ותקבלו אורגיה מטורפת בה מככבים היצורים האהובים על ילדיכם. "קייטי ניסתה לזייף אכזבה, דבר שהיה קשה מאוד לעשות כשהלשונות של המיניונים חקרו את טאקו העונג שלה... הם היו רכים וחמימים, כמו מברשות קטנות לסיוד קירות".

אם עדיין לא הקאתם כל מאכל מקסיקני שאכלתם אי פעם, דעו שבין צילומי הסרטים שלהם המיניונים מתחזקים מרתף שבו יש מיטה בצורת לב וכדור דיסקו שמשתלשל מהתקרה. כנראה שהם מקיימים יחסי מין בסבנטיז. איבר המין שלהם נראה כמו בליטה שחורה אותה קייטי מקלפת אחרי שהמיניון זועק "בננה, בננה!". כשהיא מסיימת לקלף היא מגלה שתי עובדות מדהימות: למיניונים אין פטמות והפין עשוי מראש אחד גדול, ממש כמו הגוף שלהם. ממש כמו קייטי, גם לי היו גילויים מרעישים בזמן קריאת הסיפור. נניח, שלא משלמים לי מספיק על העבודה הזאת.

כל הטוב הזה זמין לקריאה ממש כאן, אבל אם יש לכם עיניים תוותרו. ברצינות, בזמן הזה תספיקו לראות פרק של "כלוב הזהב".

הפלאג האנאלי של ישו התינוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הפלאג האנאלי של ישו התינוק"/מערכת וואלה!, צילום מסך

תקציר הספר לא נותן יותר מדי אינפורמציה על העלילה. "הצטרפו לעולם ביזארי בו בני האדם משועבדים לתאגידים, אנשים נולדים כצילומי מסמכים וישו הוא חוקר פופולארי של התחום האנאלי". ייתכן ואין בו סצנה מינית אחת לרפואה. מצד שני, אולי כמו כל מדען בעל שם, גם המחקרים האמפיריים של בייבי ג'יזס מבוססים על קבוצות ניסוי אומללות, אומללות מאוד. בלי קשר, בייבי ג'יזס זה שם נהדר לילד הבא של קים וקניה.

מעניין לחשוב איך העולם היה נראה לו ישו היה מעדיף לזנוח את הטיפול בחולים ועניים כדי לפתח קריירה בתחום הפרוקטולוגיה. מיסות יום ראשון בכנסייה היו נראות אחרת לחלוטין, והפסוק "אכלו את הלחם כי זה בשרי, שתו את היין כי זהו דמי, דם הברית החדשה והנצחית" היה מקבל משמעות שונה לגמרי. הרבה דברים מדממים כרגע, הברית החדשה היא לא אחת מהם.

הכנסתי להיריון את בתו של השטן: קומדיה רומנטית-שטנית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הכנסתי להיריון את בתו של השטן: קומדיה רומנטית-שטנית"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחור שגר בבית מלגו ומשתכר בו מדי ערב עם חברו לוחם הסומו פוגש בחורה והם שוכבים. בחורה מגיעה לבית הלגו ומבשרת לבחור שהיא נכנסה להיריון ואם לא יינשא לה – משפחתה תעקור את ליבו ותגרום לו להעביר את שארית חייו בגיהינום נוראי. בחור נבהל, מבין שהוא צריך לשים על זה טבעת ומנסה להבין כמה אלכוהול אדם צריך לשתות כדי לזיין אישה עם זנב, קרניים ועור בצבע אדום בוהק שנוהגת לירוק אש ולאכול צפרדעים. לא בדיוק מריג' מטיריאל, אבל כמו שכתוב בשירותים של התחנה המרכזית: כל חור בלילה שחור, עם מספיק אלכוהול כל אחת יכולה להיות יפה ואם גררת את כל המין האנושי למלחמה נגד כוחות האופל תלמד להשתמש בקונדום.

-סוף-

שיער ערווה עשוי גדר תיל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"שיער ערווה עשוי גדר תיל"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אוטוביוגרפיה פמיניסטית המביאה את סיפורה של אגאתה פיצג'רלד, האישה הראשונה שהעזה למחות נגד תרבות הסרת השיער באנגליה. סתם לא, העלילה עוסקת בעתיד אפל במיוחד בו בני אדם חייבים להזדווג עם צעצועי מין מתכתיים שמיוצרים במפעלים מיוחדים, דבר שגורם להיכחדותם של איברי המין הנקביים והזכריים. גיבורת הספר, דומינטריקס בשם קלסיה, מכניסה לביתה צעצוע מתכתי ביזארי ואז מתחילות כל הצרות: שבטים של אנסים, נשים שגופן מכוסה כולו באיברי מין וואגינה עצומה שטומנת בחובה את סוד היקום – כולם מתחילים לרדוף אותה ולמרר את חייה.

למרבה הפלא, הקלאסיקה זכתה לדירוג מפתיע של ארבעה מתוך חמישה כוכבים באמזון. מי אתם, אנשים שמוכנים לשלם 25 דולרים כדי שואגינה ענקית תגלה לכם את כל סודות היקום? מי אתם, ולמה אתם לא יכולים להסתפק בנטפליקס ועוגיות מזל?

נכבשה על ידי קוביות הטטריס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"נכבשה על ידי קוביות הטטריס"/מערכת וואלה!, צילום מסך

שיקול דעת לקוי נפוץ בעיקר אצל אנשים שנמצאים בתקופת יובש ארוכה. רק תשאלו את כל הנשים ששכבו עם שי חי מ"האח הגדול". כנראה שגם כריסטי אקרלונד, גיבורת הסיפור, לקתה בשיקול דעת פגום אבל אל לנו לשפוט אותה. כאילו אתם לא חזרתם מיום עבודה מתיש וקיימתם יחסי מין עם קוביות טטריס ממוצא רוסי שנחתו יום אחד מהשמיים.

אם כבר סטוץ עם קוביית טטריס, למה דווקא עם זו שהגיעה מברית המועצות לשעבר? האם כריסטי עשתה את זה כדי לפצות את בני העדה על דחיית הערעור של רומן זדורוב? נמשיך לעקוב.

אורגיה פנטסטית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אורגיה פנטסטית"/מערכת וואלה!, צילום מסך

כאילו יש אורגיה שהיא לא פנטסטית.

בעתיד הלא רחוק מחלות מין כמו איידס, זיבה וכלמידיה יהפכו לנחלת העבר. לפני אתם יוצרים מדורת קונדומים דעו שזה ממש מזיק לאוזון ושמחלות מין אחרות יצוצו, אבל יהיו אקזוטיות יותר מאיידס. מחלה אחת הופכת את צבע השיער של הנדבקים בה לכחול, אחרת צובעת את העור בסגול ושלישית תהפוך אתכם לחצי אדם-חצי כריש.

לכאורה אין קשר בין אירוטיקה ומחלות מין, אולם קבוצת אנשים נטולי היגיון, היגיינה ומערכת חיסונית נפגשים בטירה קסומה כדי לעשות אורגיה. הם רוצים להדביק ולהידבק ולהסתובב ברחבי העולם עם צבע שיער מרהיב, עור אקזוטי וגרד מסתורי שלא מרפה כבר ארבעה ימים.

  • עוד באותו נושא:
  • ערה
  • ספרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully