וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו כפפה ליד: למה קורין גדעון לובשת כפפות ב"האח הגדול"?

28.12.2015 / 0:00

הכפפות שלובשת קורין גדעון ב"האח הגדול" הפכו לשיחת היום. אבל למה המנחה הצעירה בכלל בחרה ללבוש כפפות? יצאנו לפתור את התעלומה הגדולה

קרדיט: באדיבות שידורי קשת ואנדמול ישראל

עוד לא עברו שבועיים מאז נכנסו 16 הדיירים החדשים לבית "האח הגדול" ונראה שקורין גדעון כבר טבעה את חותמה על התוכנית. סימן ההיכר של כתבת השטח והמגישה לשעבר בתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס" דווקא מכסה על אצבעותיה הענוגות. ניחשתם נכון מדובר בכפפות. ביום רביעי שעבר ארז טל עצמו אפילו הביע תמיהה על האקססורי שנותר על כנו פרק אחרי פרק.

אז למה זה קורה: האם מדובר בבחירה אופנתית, בתוכן שיווקי או שמא באילוץ בריאותי רחמנא ליצלן? "מנסים לעודד טרנד? לא!" טוען איתי בצלאלי, הסטייליסט הצמוד של גדעון. "קור כלבים בנווה אילן. זה התחיל בזה והמשיך בזה שזה סופר קול בעיני ובעיניה. זה לא מחייב. פעם יהיה פעם לא יהיה". בינתיים יש.

ארז טל, קורין גדעון. יואב דודקביץ'
ולמה הידיים שלך תמיד מכוסות? קורין גדעון וארז טל בפרק פתיחת העונה/יואב דודקביץ'

יצויין שאין לחשוד בגדעון כפרזנטורית של מותג כפפות מסוים. באחד הפרקים השתתף זוג כפפות מחנות הבוטיק "אמה", בפרק אחר הופיעו כפפות של מעצבת האופנה רזיאלה גרשון ובצלאלי טוען שבפרקים האחרים גדעון לבשה כפפות מאוסף פרטי שברשותו.

מהפקת "האח הגדול" נמסר בתגובה: "מצטערים להרוס את הספקולציות אבל חורף 2015 מסתמן כאחד הקרים שידענו. התחלנו בכפפות לקורין, בשלב הבא נחמם גם את ארז עם גטקעס שיקי. יש למה לצפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully