וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הספייס גירלז בדרך לאיחוד: "בקרוב יקרה משהו"

27.12.2015 / 22:23

חגיגות העשרים להרכב הבנות המצליח יוצאות לדרך. מל בי סיפרה בריאיון טלוויזיוני כי יהיה "חצוף" לא לציין את המאורע החגיגי אולם סירבה לחשוף פרטים נוספים

ספייס גירלס. Dave Hogan, GettyImages
ויוה פוראבא/GettyImages, Dave Hogan

2016 תהיה חריפה במיוחד: מל בי מלהקת הבנות ספייס גירלז אישרה בריאיון לתוכנית הטלוויזיה הבריטית "Alan Carr's New Year's Spectacular" כי אכן קיימות תוכניות לאיחוד חגיגי של בנות הלהקה לרגל עשרים שנות לקיומה. "זה יהיה חצוף לא לציין את המאורע", סיפרה סקרי ספייס וסיכמה: "אני מקווה שמשהו יקרה בקרוב אבל אני לא יכולה לחשוף מה!".

בחודש אוגוסט הצהובון "הסאן" דיווח כי הלהקה תתאחד בשנה הבאה בלי ויקטוריה בקהאם, אולם בתוכנית הרדיו שלה הכחישה אמה באנטון, היא בייבי ספייס, את החדשות: "אם משהו יקרה ויהיה ממשי, ונחליט לעשות משהו, אודיע לכם, אבל שום דבר לא קורה כרגע". חברתה ללהקה, מלאני סי (ספורטי ספייס) צייצה על השמועה בחשבון הטוויטר שלה: "התעוררתי הבוקר בתהייה אם אני צריכה להתאמן על הסלטות שלי לאחור". על כך צייצה לה באנטון בתגובה: "אני צריכה לעשות קוקיות?".

מהלך הקריירה שלהן, בין 1996 ל-2001 מכרו בנות הספייס גירלז מעל 75 מיליון אלבומים, תשעה מלהיטיהן הגיעו אל המקום הראשון במצעד הבריטי והן הפכו לתופעת תרבות, פגשו את המלכה ואף כיכבו בסרט משלהן. ב-2007 הן התאחדו לסיבוב הופעות מסביב לעולם, אולם הכריזו שבכך זה נגמר. עם זאת הן חברו שוב זו לזו כאשר היוו את מופע הנעילה של אולימפיאדת 2012 בלונדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully