וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"די לעשות את זה כאילו אנחנו מפלצות": בלוג "הישרדות", פרק 17

אביעד "צפניה" קדרון

27.12.2015 / 23:24

האיחוד המרגש של שני השבטים מגיע אבל לא לפני שהודא מודחת במועצת שבט קורעת לב וג'ני מגלה שאף אחד בקויופה לא אוהב בישול האורז שלה. הבלוג של צפניה

יח"צ - חד פעמי

בגלל שחשבתי שההדחה הבאה תתרחש רק בפברואר כי האיחוד בדרך והמתמודדים "צריכים להכיר אחד את השני" וגם "לדעת איך לחיות אחד עם השני" למרות שחצי מהם מיוצגים ע"י אותו סוכן, החלטתי ללכת לשיננית כדי לקבל פרופורציות. אחרי ביקור אצל השיננית, כל פרק של "הישרדות" ייראה קליל כמו דו-קרב גורלי. או כך חשבתי.

אחרי מועצת השבט בה אמסלם הודח ע"י ההפקה, רוסלנה ודנה מחבקות את טילטיל. רוסלנה קוראת ללירון "שקרנית לא קטנה" ומגיעה למסקנה שפסלון החסינות של לירון חיכה לה ב"בקתת התדיינות". מה שזה לא יהיה. הם הולכים לישון. כנראה. כי הדבר הבא שאנחנו רואים זה את טיטי מכינה חזייה מקוקוסים. נו שוין. תעשו עם זה מה שאתם רוצים. אחר כך ג'ני מספרת על חלום נורא שהיא חלמה על בעלה וחבריו ועל מסעדה ריקה (הסאבטקסט ברור: המסעדה הביתית שאמו של רון אלוף תפתח לא תצליח לשרוד כי טיטי לא פרגנה לה את המתכון למג'דרה שהיא הכינה בפרק 9) ומודה שהיא בודדה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבל אם אני הייתי עושה את זה, הייתם אומרים שזה פוגעני/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהוראקן, לירון מעדכנת את עומר במה שקרה במועצת השבט למרות שגם הוא היה במועצת השבט אז אין ממש במה לעדכן אותו. טילטיל אומר לדנה שהוא "מרוסק" אבל שהוא מוכן לאכול. אמסלם היה רוצה בזה. אגב אוכל, ג'ני בדיוק מבשלת לקויופואים ורון שובל מציע לה לבשל מהר יותר. החברים של טיטי לועגים לזקן של מושיק גלאמין ואז רון אלוף אומר לג'ני שהאורז לא מספיק מלוח. בטח לא כמו שאמא שלו מכינה. עומרי כוכבי מנסה להגן על ג'ני אבל זה לא ממש עוזר. טיטי נוזפת בה אז ג'ני אומרת לה "סליחה". אחר כך היא נשברת ואומרת לתחקירנית שחברי השבט כל הזמן מחפשים אותה.

דואר האי מגיע. רוסלנה אומרת שהיא לא יודעת איך ההוראקנים ינצחו בלי אמסלם. כי אמסלם גרם להם לנצח בכל המשימות ובגלל זה הם הגיעו למצב של ארבעה חברי שבט. טילטיל מכריז "בשביל שמעון, יאללה" והם יוצאים למשימת הפרס על רקע פסקול דרמטי במיוחד. אנשי קויופה בהלם מזה שאמסלם הודח אבל ההוראקנים לא רוצים לספר להם איך אמסלם הודח. משימת הפרס כוללת חבר שבט שצף לו על ערסל ואוסף דגלונים אבל! הפרס הפעם הוא חסינות!!! שזה כמו לבוא לקרוא את הבלוג הזה על "הישרדות" ולגלות שרחלי כותבת אותו ולא אני.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק לאמא של רון אלוף/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היי חומד, התוכנית הלא נכונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רובוארץ מכריז שמועצת השבט תיערך מיד לאחר המשימה ורון אלוף וכוכבי מחליטים, אלוהים יודע למה, שלא להשתתף במשימה כדי שלהוראקן יהיה סיכוי לזכות בחסינות אחרת זה לא פייר. הוראקן, כצפוי, זוכים בחסינות ואחרי שדנה שרה את אחד מלהיטיה הם מתחבקים וזועקים "זה בשבילך אבא!", "אמסלם המלך!", "הלוואי ולא תהרוג את בן יהב בווילת המודחים!". גם קויופה מתחבקים וצועקים "כולם בשביל אחד, כולם מצביעים עבור הודא!".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למה? :/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שכולם מסיימים להתחבק, רובוארץ מספר שגם שבט הוראקן יגיע למועצת השבט כדי שטילטיל ורוסלנה יקבלו מידע על מה שקורה בשבט השני על מנת לעזור להם להגיע רחוק במשחק. בקויופה, הודא מודאגת שכולם ידיחו אותה אבל שני הרונים אומרים לה להצביע לג'ני. ג'ני, מצידה, מנסה לשכנע את טיטי ושני הביצ'ס שלה שהיא לא בברית עם מושיק ושהיא לבדה. רון אלוף בוכה וכוכבי אומר שהוא סומך על ג'ני. בינתיים בהוראקן, מגיע דואר אי והרביעייה המאושרת מגלה שהיא יכולה להעניק חסינות למישהו מקויופה ולהשפיע על התוצאות. מדהים. אף אחד לא אמר להפקה שלירון כבר חסינה. מה עכשיו הם יעשו עם דואר האי המקושט שהילדים של המקומיים הכינו? אופס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
באמת? ההפקה מתערבת?!/מערכת וואלה!, צילום מסך

במועצת השבט, ג'ני אומרת שוב ושוב שהיא לבדה ושאין לה ברית. לא ברור אם טילטיל ורוסלנה מבינים את הרמז. הודא מותחת ביקורת על בישול האורז ועל זה שג'ני אוספת עצים ועל זה שהיא מטפלת במחנה ודואגת לשלום עם הפלסטינים וסותמת את החור באוזון ולאחרים אין מה לעשות. בהוראקן מופתעים וגם רובוארץ לא יודע מה לעשות עם זה. "אף אחד לא בא בביקורת עליה", אומרת טיטי. "עושה רושם שכן", משיב רובוארץ. דנה יוצאת להגנתה של ג'ני והחברים מהשבט הקודם שלה לא ממש מרוצים מזה. רובוארץ רואה שהעניינים נרגעים אז רון שובל ודנה מתחילים לריב בעידודו ודנה מתחילה לשיר שירים של קורין אלאל ולרקוד בישיבה. זה כמו לירון בביקיני. כשאין מה להראות בטלוויזיה, פשוט אומרים לרון שדנה אמרה לו שהוא אמר לה שהיא אמרה לו. אחר כך רוסלנה אומרת לכוכבי שהוא כל הזמן עושה לה פרצופים. "הם יהירים מדי, לא צנועים", אומרת רוסלנה. "זה נטו בראש שלכם חתיכת אפסים שלא שווים את זמני ואני לא קמה מהמיטה בשביל פחות משער ב"זמנים מודרניים"", משיבה טיטי ועושה פרצוף. שזה בדיוק מה שרוסלנה לא אוהבת שעושים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חומרים מהם גיפים נוצרים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שחברי קויופה מצביעים למודח, חברי הוראקן הולכים להצביע למי להעניק חסינות. בכלל לא ברור למה זה קורה ככה. כאילו, זה באמת לא ברור. וגם למה לא היה אתגר זומבי עם מושיק לפני מועצת השבט? בכל מקרה, רובוארץ מתחיל להקריא את הקולות. מתברר שקויופה רצו להדיח את ג'ני עם ארבעה קולות. רובוארץ מתחיל להקריא את הקולות של הוראקן והקויופאים מגלים שההוראקנים עשו להם דווקא ובחרו להעניק חסינות לג'ני. הודא ופסלון החסינות שלה שמעולם לא נמצא הופכים למודחת החדשה ומוכיחה שאתה יכול להוציא את המתמודדת מהוראקן אבל ההוראקנים תמיד ידיחו אותה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמו כולנו/מערכת וואלה!, צילום מסך

רובוארץ מסמן את הערבייה האחרונה על הונדורס כזומבי ושולח אותה לדרכה. רגע, לא אמרנו שיש מקום רק לזומבי אחד בשבט? טוב, איבדתי את הקשר לפורמט. עכשיו רובוארץ מכריז שכשאין ערבים שמפריעים באמצע, שני השבטים מתאחדים למדינה אחת והופכים לשבט אחד שנקרא טיפיו. "אני באיחוד, זה לא להאמין", זועק טילטיל. ובכן, כשכל ההפקה מאחוריך ויש לך זמן מסך מטורף, זה דווקא כן להאמין. חברי טיפיו נשלחים לוילה מרוחקת למסיבת איחוד מיוחדת עם "הפתעה קטנה". מה ההפתעה? אה, שלושת הזומבים יתמודדו ביניהם בתלת-קרב (!) "לחיים ולמוות" על הזכות להצטרף לשבט המאוחד. "הימים היו מאוד ארוכים. לא הבנתי למה לא ניגשים אליי", סיפר מושיק. אולי כי הודחת מהמשחק. רק אולי.

מי שיפסיד ראשון בתלת-קרב, יהיה זומבי בשבט המאוחד. אם הוא עדיין זומבי אז מה כאן "לחיים ולמוות" בדיוק? מי שיפסיד שני, יצטרף למשחק ומי שיזכה באתגר, יצטרף למשחק ויקבל חסינות. התלת-קרב כולל איזון כלי חרסינה על משטח קטן. חברי השבט המאוחד יקבעו מי יקבל איזה כלי חרסינה ומתי. אז מה בעצם רובוארץ עושה שם? התלת-קרב יוצא לדרך ומושיק מגלה שלמרות שהיו לו שבועיים שלמים לבהות בחברי קויופה, הוא לא הבין שכולם שונאים אותו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ובכן/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מפה לשם, עומר אנליסט מפיל את כלי החרסינה והופך לזומבי המאוחד. הודא נופלת לאחר מכן וזה אומר שמושיק, השורד הכי שווה, חוזר לשבט המאוחד עם חסינות. הידד. סוף סוף מישהו ידבר על גוון הפסטל של הבמבוקים בהונדורס. רגע לפני שהם מתחילים לרקוד לצלילי להיטו של רון שובל (ומושיק מטעים: "מי הדיג'יי? אחותו של רון שובל?), רובוארץ נפרד מהמתמודדים ואומר להם: "משחק חדש מתחיל. למדו מטעויות עבר. ואל תשכחו: לכל אחד מכם שנקרא רוסלנה או טילטיל, יש סיכוי לזכות ב'הישרדות'". בלילה, שני השבטים מתחלקים מחדש: הוראקן כשבט הסלבס עם מושיק וג'ני וקויופה כשבט הנובאדיז עם רון שובל וטיטי.

בפרק הבא: משחק חדש מתחיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully