וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני אוהב לצלם אנשים בתוך נופים": ריאיון עם הבמאי יוסי אבירם על סרטו "הגבעה"

29.12.2015 / 0:00

סרט הביכורים של הבמאי יוסי אבירם, בכיכובם של מוני מושונוב וליאור אשכנזי, עוסק בסיפורם של שלושה אנשים שנמצאים בשלבים שונים של חיפוש עצמי, כאשר סיטואציה ייחודית קושרת את גורלם יחד. ריאיון מיוחד לאולפן וואלה! NEWS

עריכה: ניר חן

"זה מרגש אותי שהסרט שלי יוצא סוף סוף בישראל. בעיקר מרגש אותי שאמא שלי תפסיק לשאול אותי סוף סוף מתי הוא כבר ייצא", כך מספר הבמאי יוסי אבירם בריאיון מיוחד לאולפן וואלה! NEWS, לקראת צאת סרטו "הגבעה" בישראל.

על אף שמדובר בסרט הביכורים של אבירם, הוא הצליח לגייס אליו שחקנים מובילים כמו ליאור אשכנזי ומוני מושונוב. "אני חושב שהתסריט איפשר להם לעשות תפקיד שהיה להם מעניין", מסביר הבמאי, "אני חושב שזה מה ששחקנים מחפשים".

הסרט מגולל את סיפורו של גבר שנמצא על חוף הים במערב התיכון בצרפת. האיש המסתורי שותק ולא חושף דבר על זהותו. חוקר ממחלקת הנעדרים שנשלח לחקור את המקרה שלו והאישה שמוצאת אותו על חוף הים, משתלבים יחד לסיפור שעוסק באנשים המחפשים את עצמם בשלבים שונים בחייהם.

חלק ניכר מהסרט מוקדש לנופים הייחודיים לאזור בו הוא מתרחש. "אני מאוד אוהב לצלם אנשים בנופים", מסביר אבירם, אני חושב שלנופים יש תפקיד. מבחינתי הם סוג של הרמוניה ובדידות בו זמנית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully