וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: בראן סטארק חוזר והוא נראה אחרת ממה שזכרתם

29.12.2015 / 9:21

הדמות ש"ישבה על הספסל" במהלך העונה החמישית של "משחקי הכס", חוזרת לעניינים באפריל הקרוב. אייזק המפסטד-רייט שמגלם אותה השתנה משמעותית במראהו החיצוני. לייב בלוגינג תרבותי

10:54 - צפו בספיישל 21 דקות לקראת שובה של "תיקים באפלה"

סדרת המד"ב המיתולוגית תחזור בקרוב למסך הקטן אחרי היעדרות של 13 שנה לעונה מיוחדת בת שישה פרקים. רשת FOX שחררה ספיישל מיוחד שמשמש במקביל כטיזר לקראת העונה החדשה וכתזכורת למעריצים חדשים וישנים, באשר לאירועים שהתרחשו במהלך תשע העונות בהן שודרה.

10:41 - הדרמה "אמריקה נגד או. ג'יי סימפסון" תשודר בישראל

אחד המשפטים המסוקרים בהיסטוריה יהפוך בקרוב לסדרת דרמה מסקרנת מבית היוצר של רשת FX ("פארגו", "אימה אמריקאית"). "אמריקה נגד או.ג'יי סימפסון" (American Crime Story: The People vs. O.J. Simpson) מגולל את סיפורו של המשפט הטעון והמסוקר של כוכב הפוטבול, שנחשד ברצח אשתו לשעבר ניקול בראון סימפסון.

"American Crime" היא למעשה אנתולוגיה חדשה, שתסקור מדי שנה סיפור פשע בולט אחר בהיסטוריה האמריקאית. בסדרה מבית היוצר של ראיין מרפי ("glee", "אימה אמריקאית") מככבים קובה גודינג ג'וניור בתור סימפסון, ג'ון טרוולטה בתור עורך דינו רוברט שפירו ודיוויד שווימר כרוברט קרדשיאן, חברו הקרוב של סימפסון ואביהן של הבנות שהפכו בינתיים לאימפריה משלהן.

הסדרה תעלה ל-VOD של yes החל מה-18 בפברואר ותשודר ב-yes Drama החל מה-22 בפברואר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חוזרים לנבור בעדויות/מערכת וואלה!, צילום מסך

10:25 - מבט ראשון על בנדיקט קמברבאץ' כ"דוקטור סטריינג'"

שנה עמוסה בסרטי גיבורים צפויה לנו ב-2016 עם "באטמן נגד סופרמן", "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים", "יחידת המתאבדים", אקס-מן: אפוקליפסה", "גמביט" ו"דדפול". אחרי כל אלה יגיע בנובמבר גם "דוקטור סטריינג'" של מארוול, בכיכובו של בנדיקט קמברבאץ', אחד מהכוכבים המצליחים והאהובים ביותר של השנים האחרונות.

"דוקטור סטריינג'" עוסק בסיפורו של מנתח מבריק בשם סטיבן סטריינג' שחייו מתהפכים בעקבות אירוע שהורס את המוניטין שלו. מכשף מסתורי לוקח אותו תחת חסותו ומעניק לו נקודת התסכלות חדשה על חייו. לצדו של קמברבאץ' יככבו בסרט גם רייצ'ל מקאדמס כבת זוגו וכן טילדה סווינטון, צ'יווטל אג'יופור ומאדס מיקלסן.

השער של Entertainment Weekly הוא ההזדמנות הראשונה לחזות בקברמבאץ' במלוא הדרו. הדמות צפויה להמשיך ולככב בעולם מארוול גם בהמשך, עם מבט אל עבר "הנוקמים: מלחמת הנצח" ב-2018.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משהו מוזר בדוקטור הזה/מערכת וואלה!, צילום מסך

10:03 - האם "שיר המחלה" של שלדון מ"המפץ הגדול" גנוב?

אם גם אתם משתייכים למעריצי "המפץ הגדול", כנראה שבשלב הזה תוכלו לדקלם את מילות "Soft Kitty" - השיר שאמו של שלדון המציאה להרגעה בתקופות מחלה - מתוך שינה. אלא שכעת טוענת בתה של מלחינה שהמנגינה לשיר הפיקטיבי למעשה נגנבה ממשפחתה.

אדית ניולין פרסמה ב-1937 פואמה בשם "Warm Kitty" שאותה ביקשו אולפני וורנר לעבד לשיר קומי עבור שלדון. לטענתה של מרגרט ניולין, היא ואחותה מחזיקות כיום בזכויות לשיר, אולם המגעים נעשו מעל ראשן ועל אף הצלחתו הגדולה, הן לא זכו לראות תמלוגים ממנו. לשיא הגיעו הדברים, לטענתן, כאשר השיר הוצא למכירה בחנויות המוזיקה כשיר רשמי של התוכנית..

בתמונה למטה נראים התווים המקוריים לפואמה של ניולין, ומתחתיהם הביצוע המוכר מהסדרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היה שם לפני אמא של שלדון. התווים ל"Warm Kitty"/מערכת וואלה!, צילום מסך

09:50 - גדל הילד: כך נראה בראן מ"ממשחקי הכס" אחרי שנתיים של היעדרות

הפעם האחרונה שבה ראינו את בראן סטארק (אייזק המפסטד-רייט) ב"משחקי הכס" היתה בפרק האחרון של העונה הרביעית. אז פגש סוף סוף ב"עורב בעל שלוש העיניים", שהתברר כגורו זקן ומסתורי שלימד אותו לשלוט על כוחותיו המתפתחים.

כצפוי אצל מתבגרים, גם המפסטד-רייט (כיום בן 16) נראה היום שונה לחלוטין מכפי שזכרנו. לאור העובדה שהוא גדל וצמח בצורה כל כך מרשימה, לא נותר אלא להביט בדאגה על הגב הדואג של הודור, בהנחה שיצטרך להמשיך ולסחוב אותו.

הודור ובראן יחזרו, כאמור, אל הסדרה באפריל הקרוב אחרי עונה שלמה של היעדרות. הצעד הזה נועד בזמנו כדי לאפשר לג'ורג' מרטין מרווח זמן לכתוב את המשך קורותיו. היום אנחנו כבר יודעים שזה לא ממש יקרה, ושעתידו של בראן נמצא בידיהם של כותבי הסדרה. לטוב וגם לרע.

העונה השישית של "משחקי הכס" תשוב למסכים בסוף אפריל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גדל הילד/מערכת וואלה!, צילום מסך

09:30 - המיני-סדרה "עד הקצה" תשודר בישראל

"עד הקצה" ("Flesh and Bone"), מיני-סדרה בת שמונה פרקים מבית היוצר של רשת Starz האמריקאית, נרכשה לשידור בישראל ותשודר ב-HOT.

עלילת הסדרה עוקבת אחר קלייר (שרה היי), רקדנית בלט צעירה ומוכשרת שמצטרפת ללהקת בלט יוקרתית בניו יורק. אופייה השאפתני ונחישותה להפוך לבלרינה הראשית מחפים על פצעים נפשיים וטראומות מיניות, אותם היא מנסה להסתיר בכל מחיר.

הסדרה תשודר החל ממרץ הקרוב ב-HOT PLUS וב-VOD.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"עד הקצה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully