וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בקליפ ל"רצה" של תמר אייזנמן

4.1.2016 / 7:00

גולשי וואלה! תרבות מוזמנים לצפות בקליפ הרשמי ל"רצה" של תמר אייזנמן, שצולם ביום האביך ביותר בספטמבר האחרון. צפייה מהנה

בימוי: יוני לוי ואייל דורי, ארט דיירקטור: יוני לוי, צילום ועריכה: אייל דורי, אפטר אפקטס: טל הדר

תמר אייזנמן משחררת את הקליפ הרשמי ל"רצה", אשר צולם כולו מתוך הגיטרה, ומזמין את הצופה להתבוננות בשיר ובעיר תל אביב מבטן כלי הנגינה. הקליפ צולם ביום האביך ביותר בספטמבר האחרון, אשר אפף את הצילומים בפילטר טבעי.

לפני כמה שבועות העתיקה אייזנמן את מגוריה לניו יורק. בעמוד הפייסבוק שלה שיתפה כי סיבת המעבר היא אהבה וכי תוכניותיה להמשיך ליצור, להתפתח מוזיקלית, להיפתח להזדמנויות חדשות כאן ושם ולהופיע כמה שיותר. "אני שמחה להוציא את הקליפ הזה עכשיו. "רצה" הוא אחד השירים היותר אישיים באלבום, הצילום של הקליפ מתוך הגיטרה הוא רעיון של יוני לוי הארט דיירקטור שגם עיצב את האלבום לימבו, הרעיון היה להאניש את הגיטרה ולצלם דרכה כרואה ואינה ניראית, בדומה לבחורה בשיר. רצינו להעביר תחושה של בדידות יומיומית, והתבוננות בפרטים הקטנים כדי להבין טוב יותר את האחר. לגבי המעבר, אני מתאקלמת בשמחה בעיר הגדולה, אני מוקפת בהשראה חדשה ורעיונות חדשים נרקמים לקראת האלבום הבא. קניתי מעיל חם ומצאתי איפה יש קפה טעים. (חוץ מקפה שחור נחלה בבית שאימא שלי שלחה איתי) אני רוקמת תוכניות ונמצאת כבר בתהליכי יצירה חדשים.
מקווה שיהיו כמה שיותר הזדמנויות לבוא לארץ להופיע ולפגוש חברים ומשפחה, אני מתכננת לשמור על קשר הדוק עם כל מי שרוצה דרך עמוד הפייסבוק שלי וקבוצת וואטסאפ מיוחדת שאפתח", אומרת אייזנמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully