וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "האח הגדול": האח עם העניין היהודי-ערבי

אביעד "צפניה" קדרון

30.12.2015 / 23:50

משימת ארץ הפלאות היתה די מייגעת, סלים ושי מיקה יפרח מגלים לעולם שהם שונאים אחד את השנייה, ברק עולה על העצבים ותהליך השיקום של שי חי נמשך. בלוג "האח הגדול", התור של צפניה

צילום מסך

01. וואו, ממש משעמם בארץ הפלאות, הא? זאת אומרת, הדבר הכי מעניין שקרה ב"האח הגדול" זה שקראו לאליס מארץ הפלאות "אליסה". לא "עליסה", לא "אליס" - "אליסה". וואט דה פאק. האליסה היחידה שאני מכיר היא אליסה שפרגה והארץ שלה היא ממש לא ארץ פלאות.

02. בכלל, משימות מורכבות במיוחד שאף אחד לא זוכר מי עושה מה במסגרתן הן החומר שמרכיב פרקים משעממים. כולם עסוקים בלהתלהב מהתפאורה היפה (היא באמת יפה!) והמושקעת (היא באמת מושקעת!) ופחות בכמה פעמים פלורי ותמר הצליחו להכניס את הכדור הפרוותי לשער ואז פלורי מעמידה להדחה אנשים אבל הם לא מועמדים להדחה כי שקר כלשהו משהו משהו. לכן בואו נתעסק במה שבאמת מעניין.

03. המעיל של קורין גדעון. נגיד שאת הפטיש המוזר של קורין לכפפות אנחנו מצליחים לעכל. קר לה וכל זה. אבל עוד רגע מגיע ציקלון להרוג את כולנו והיא הולכת לה בנווה אילן עם מעיל בלי שרוולים. אז למה היא הולכתתתתת עם מעיל שהוא בכלל לא מעיל. מה ההיגיון במעיל שהוא בעצם שכמייה במזג האוויר החורפי הזה? ולמה בחורה כה צעירה הולכת עם שכמייה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

04. כשלא מתעסקים במעיל של קורין גדעון, שווה להתייחס לריב המוזר של סלים ושי מיקה יפרח (שבאמת זקוקה לכינוי אחר כי זה מגוחך. אולי שי בת. אבדוק עם רחלי ונחזור אליכם לגבי זה). משום מקום הגיעה היריבות הכי מוזרה של העונה: מצד אחד, עלה התאנה הערבי שבטוח ששונאים אותו (הישראלים לא שונאים אותך סלים, רק לא רוצים להתחתן איתך ועם ילדיך, ללמוד איתך, לרכוש ממך מוצרים, ללכת לידך ברחוב ובאופן כללי, להכיר בקיומך). מצד שני, החברה של תאיר רדה שממשיכה להצטייר כאחת הנשים המסוכנות שאי פעם נראו בערוץ 26. מי ידע ששני האנשים הכל כך לא חשובים האלה שונאים אחד את השנייה. הם מטפחים יריבות כה עזה ואין להם מושג שהם לא מעניינים כלב. זה די משעשע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המלחמה הכי לא מעניינת במזרח התיכון/מערכת וואלה!, צילום מסך

05. גם הריב של ברק וגילי ("הולך כאן ענן", "אתה לקק") לא ריגש אותי במיוחד. כמו במקרה של דאעש וסוריה - אני מאחל לשני הצדדים בהצלחה. מבחינתי שיהרגו אחד את השני. אני מסרב לבחור צד. ככה זה כשאתה מתעב את שני הצדדים באותה המידה. באופן כללי מדובר בעונה עם קאסט מזעזע ונטול פייבוריטים וכששניים כמו ברק וגילי רבים נותר רק להרים כתפיים ולחרחר בשקט מול המסך.

06. מתי מגיע השלב בעונה שלוקחים לברק את החסינות והוא מודח בהדחה כפולה? קצתי בו ובמניירותיו. אני מבין שההעפלה האוטומטית לגמר ניפחה עוד קצת את שגעון הגדלות איתו נכנס לבית אבל האובססיה שלו לקבל את כל מה שהוא חושב שאחרים מקבלים (הביקור בחו"ל של שיחי וקסניה שלא קרה מעולם) מבחילה. בערוץ 26 אגב, מופע הזוועות שלו גם כלל איומי פרישה מהתוכנית אם שיחי וקסניה אכן זכו לטוס לחו"ל. בשבוע השני של העונה. הגיוני.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתי הוא יודח?/מערכת וואלה!, צילום מסך

07. אפשר לומר שיחסית להייטקיסט גיל קצת דביל? אולי אחד השרתים נפל לו על הראש באחד מימי העבודה.

08. וכעת, להליך השיקום של שיחי. חייבים לאהוב את הצד הרגיש של הג'ודוקא שכולם שונאים. הבעיה היחידה שלי איתו לאחר סבב בקשות הסליחה המפרך ביותר שיצא לנו לראות מאז אולי, טוב, אף אחד כבר לא מבקש סליחה בימינו. איפה הייתי? אה, הבעיה היחידה שלי איתו. כן, הרומן שלו עם קסניה. אנחנו אמורים לקרוא להם עכשיו "שסניה"? כי "קסנחי" הרבה יותר מגניב לדעתי. בכל מקרה, אני בעד הזוגיות הזאת. הם ממש פוטוגניים ביחד ואני בטוח שזו אהבת אמת. כבר קעקעתי "קסנחי" על אחד הסנטרים שלי.

09. תודה לרן תלם!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לב לב לב/מערכת וואלה!, צילום מסך

ציטוטפוט

"אם אתה רוצה להיות ראש ממשלה, אתה יכול להיות ראש ממשלה" (שיחי מצייר לדודו ארמגדון מדיני. בעצם, לכולנו)

"הוא חשב שאנשים יילכו שבי אחריו" (עמרי מקנא בדושיות לשיחי)

"אני רוצה לראות את הראשון שהוא יסלח לו" (ע"ע)

"שש המספר הכי גרוע בקלפים" (ניסיון החיים בברידג' של דודו מסייע לו)

"זה מסיבת תה, זה לא בורדל" (שיחי דומיננטי עם גיל)

"הקאתי את כל הפסטה שאכלתי" (סלים חולק)

"כמה אתה יכול להקיא?" (שיחי תוהה)

"הטוסיק שלי יעבור פה?" (קסניה מרימה להנחתה, יורם זק חובט)

"העם אוהב אותי. העם אוהב את הדמות שלי" (דודו מעפולה מודע לעצמו. וזו הבעיה)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully