וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוכה הבאה 2016: קליפ וסינגל חדש לטיילור סוויפט

1.1.2016 / 7:05

כוכבת הפופ בת ה-26 שחררה לכבוד השנה החדשה את הסינגל השישי מתוך אלבומה האחרון. בקליפ ל"Out of The Woods", ששוחרר אף הוא בבוקר, נראית סוויפט כשהיא נמלטת מלהקת זאבים ונלחמת בשלג ובבוץ כדי להגיע אל החופש

2015 היתה ללא ספק השנה של טיילור סוויפט. "1989" של הזמרת בת ה-26 שבר שיאי מכירות ובעקבותיו הגיע סיבוב הופעות עולמי עם ביקורי אורח של מיטב האמנים בעולם. גם את השנה החדשה היא פותחת בסערה עם סינגל שישי מתוך האלבום ומלווה גם בקליפ חדש, שנחשף לראשונה בספיישל השנה החדשה של רשת ABC.

את "Out of The Woods" כתבה סוויפט עם סולן להקת "The Bleachers" ג'ק אנטונוף. כמו במקרים רבים בעבר, גם את השיר הזה אפפו שמועות לגבי האיש שעליו נכתב. וכן, גם הפעם התיאוריה המרכזית היא שמדובר באקס וחבר וואן דיירקשן, הארי סטיילס.

בדרך מאוד אופיינית לסוויפט, הקליפ החדש לוקח את כותרת השיר מילולית ומציב את כוכבת הפופ ביער אפל, כשהיא בורחת מלהקת זאבים, נלחמת בחולות טובעניים ובפסגות מושלגות, כדי לברוח (לא ממש ברור ממי) אל החופש.

"השיר הזה סיכם את כל הרגשות והחרדה שהיו לי בכל פעם שהתחלתי מערכת יחסים חדשה", סיפרה סוויפט בספיישל לכבוד זכייתה בגראמי. "כולם צופים בי, כולם מגיבים על מה שקורה וכל הזמן שאלתי את עצמי: 'האם אנחנו כבר במקום בטוח? מה נעשה בהמשך? מהי המשוכה הבאה שנצטרך לעבור? האם נשרוד עוד שבוע? היה מעניין מאוד לכתוב על מערכת יחסים עם מישהו שאני לשם שינוי מעריכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully