וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורע: שחקנים מציגים את עלבונות השרה מירי רגב כמונולוג שייקספירי. צפו

31.12.2015 / 16:30

גברי בנאי קרא לשרת התרבות מירי רגב "בהמה". רגב אמרה שהאמנים "קפוצי תחת וכפויי טובה". במשדר סיכום השנה של וואלה! NEWS הציגו השחקנים רוני ואלי גורנשטיין את העלבונות שהוטחו בין רגב לאמנים כמונולוג דרמטי. צפו

מערכת וואלה!

צפו בקטע וידאו משעשע: שחקנים מציגים כמונולוג שייקספירי את הגידופים והעלבונות של שרת התרבות מירי רגב נגד האמנים, ומצד שני את הגידופים מעולם האמנות נגדה. במסגרת המשדר המיוחד לסיכום שנת 2015 באולפן השקוף של וואלה! NEWS שהתקיים היום (חמישי), השחקן הוותיק אלי גורנשטיין ובתו השחקנית המבטיחה רוני בת ה-24 עמדו בהצלחה באתגר משחקי זה שהוצב בפניהם על ידי וואלה! תרבות. בטקסטים של הציטוטים, אגב, לא נגענו.

קטע זה נוצר לסיכום אחת התופעות הבולטות בתרבות בשנה האחרונה - "מלחמת התרבות", להלן העימותים בין שרת התרבות מירי רגב לאמנים, שלוו בהטחת עלבונות וגידופים בין שני הצדדים. הירייה הראשונה של מלחמת רגב והאמנים התרחשה בוואלה! תרבות, כשהשחקן, הקומיקאי, הגשש החיוור וזוכה פרס ישראל גברי בנאי אמר על השרה רגב ביום שבו הוכרז מינויה לתפקיד: "בעיני היא בהמה", ובעקבות כך התעוררה סערה תקשורתית.

מנגד, גם השרה רגב לא שמרה על שתיקה. "בעולם התרבות אנשים קפוצי תחת, תככנים, כפויי טובה" אמרה ל"את" על האמנים, "יש גבול למה שמותר לאמנים להגיד" אמרה לוואלה! תרבות, ובהקלטה שפורסמה בערוץ 10 כינתה את היועץ המשפטי לממשלה "זבל", לאחר שמנע ממנה לשלול תקציבים מתאטרון אל מידאן.

צפו בקללות ובעלבונות הנמוכים הופכים למונולוגים דרמטיים נשגבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully