וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיפור שכן נגמר: כך הסתיימו הסדרות שגדלנו עליהן

5.1.2016 / 6:13

ההורים של נילס הולגרסון הזניחו אותו, טוב טוב הגמד הפך לעץ, אלף נלכד ואף אחד לא מצא את כל ערי הזהב הנסתרות. הפינאלה הגדולה: גרסת הסדרות שגרמו לכם לאהוב טלוויזיה

צילום מסך

(בסרטון: הפתיח של "מי הבוס?")

seperator

טוב טוב הגמד

ללא ספק, אחד מפרקי הסיום המופרכים בתולדות הגמדים. הפרק האחרון של "טוב טוב הגמד" עוקב אחרי מותם של טוב טוב ואשתו טוטי. השניים, שמתים בשיבה טובה, הופכים באופן טבעי לעצים לחרדתו של זריזי השועל שממהר לדמוע. גם הוא, כמו עשרות אלפי ילדים, לא האמין למראה עיניו. אותם ילדים אגב, גדלו להיות נטורופתים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

אלף

סביר להניח שהחייזר הפרוותי מהכוכב מלמק שנהג לנשנש חתולים לא היה שורד את פייסבוק. אבל עוד לפני שחובבי החתולים היו עושים בו שפטים, שווה להיזכר שבפרק האחרון של העונה הרביעית, אלף מתכנן לעזוב את כדור הארץ ולהגר לכוכב אחר אבל עוד לפני שהוא עושה זאת, הוא נלכד בידי כוח צבאי מיוחד וגורלו לא נודע לעולם. ככה זה כשמבטלים סדרות.

ערי הזהב הנסתרות

העונה השנייה של "ערי הזהב הנסתרות" הסתיימה כששלושת הילדים האמיצים ושלושת המבוגרים המוזרים איתם הם מסתובבים טסים בקונדור הזהב ליפן כדי למצוא עיר זהב נוספת. אה, וכדי להציל את אביו של אסטבן מזרס הנורא. מה שהם לא יודעים, זה שאביו של אסטבן נמצא בבטן הספינה שמעופפת לצד קונדור הזהב. האם אסטבן יצליח להציל את אביו? ולמה מנדוסה כל הזמן נוגע באסטבן וקורא לו "ילדי"? לעולם לא נדע.

מי הבוס?

מערכת היחסים בין טוני ואנג'לה מגיעה לשיאה לאחר שאנג'לה עוברת להתגורר באיווה, ליד טוני. באופן טבעי, אנג'לה לא ממש מרוצה מעזיבת העיר הגדולה והיא נפרדת מטוני וחוזרת להתגורר בקונטיקט. בסוף הפרק טוני מחליט גם כן לחזור לקונטיקט ומוכיח שמי שלובש את המכנסיים במערכת היחסים הזו היא אנג'לה. כך נראה פמיניזם באייטיז. עם חותלות.

טאו טאו

הסדרה שגוללה את עלילות דוב הפנדה הצעיר טאו טאו וחברו קיקי הקוף לא הסתיימה באופן מיוחד. טאו טאו וחבריו רוצים לעזוב את העמק בו גדלו ולעבור למקום אחר אולם בסוף ההרפתקאה הם מבינים שלמרות שהמילקי זול יותר בברלין, אין כמו העמק בו חיה אמא פנדה.

משפחת קוסבי

הפרק האחרון בעלילות המשפחה האפרו-אמריקאית שגרמה לשוק הסוודרים להיות רווחי היה מרגש במיוחד. סתם, הוא לא באמת היה כזה מרגש. הפרק הציג את טקס הסיום של תיאו הקסטבל באוניברסיטת ניו יורק והסתיים בריקוד זוגי של קליף וקלייר. את קלייר, אגב, קליף לא סימם ואנס.

מנהרת הזמן

מה קורה כשאף אחד לא חושב שהפרק האחרון יהיה הפרק האחרון? ובכן, הפרק האחרון של "מנהרת הזמן" קורה. מסעם בזמן של דאג וטוני נקטע לאחר שלושים פרקים וכשהתברר שלא יופקו פרקים נוספים, צוות ההפקה הוסיף לסוף הפרק ה-30 את תחילת המסע הראשון בזמן וכך הבינו הצופים כי דאג וטוני יהיו כלואים לעד במנהרת זמן לולאתית. כלומר, עד שמישהו יעשה רימייק לסדרה.

גולשים בזמן

אגב מסעות, העונה החמישית של "גולשים בזמן" הסתיימה גם היא בקליף האנגר דרמטי: רמברנדט גולש לבדו לכדור הארץ כשבדמו נמצא לכאורה הנשק הגדול שיביס את הקרומגס. אף אחד מחבריו לא יודע מה קרה לרמברנדט או לכדור הארץ וכך הסתיימה אחת הסדרות המהנות של הניינטיז. מפיקי הסדרה ידעו שהעונה החמישית תהיה העונה האחרונה אולם בחרו לסיים אותה במתח על מנת לגרום למעריצים לדרוש עונה נוספת מגופי שידור אחרים. זה לא קרה.

נילס הולגרסון

הפרק האחרון של "נילס הולגרסון" הוא מופת להזנחה. הזנחה כי הוריו של נילס אפילו לא טורחים לבדוק היכן היה בחצי השנה שבה נעדר מהבית ואפילו מחליטים במודע (!) שלא לשאול אותו מה קרה לו. מה עוד קרה בפרק האחרון? אה, נילס חזר לגודלו האמיתי והציל את מולי ממוות אכזרי, לשמחת דפי וגוזליהם. אחר כך אקה וחבריה נפרדים מנילס (ורק אקה לא מפחדת ממנו משום מה) וכולם מתעופפים לשמיים. סוף טוב הכל טוב. הגבות של אקה, אגב, עדיין לא מסודרות.

פרקליטי אל איי

"פרקליטי אל איי" נפרדה מהחיים בדיוק כפי שחייתה אותם: באפור. לילנד מקנזי, השותף הבכיר בפירמת עורכי הדין שעמדה במרכז הסדרה, פורש מתפקידו בשל סרטן הערמונית. בסצנה האחרונה נפגשים כל עובדי המשרד ומרימים כוס שמפניה לחייו ולחיי כולם. כאמור, אפור. אנחנו עדיין מעדיפים לזכור את "פרקליטי אל איי" בעזרת סצנת המעלית הקלאסית בה מתה רוזלינד שייס.

לבקשת הגולשים: הלב

ובכן, אתם ביקשתם את זה בתגובות, אנחנו שמחים להיענות. אחרי שחמוריקו, החמור הנאמן שסחב על גבו ילד בן שש שברח מהבית והסתנן למדינות זרות, מת - מרקו מצליח למצוא את אמו ששורדת ניתוח קשה. השניים מתאחדים וחוזרים לאיטליה. אביו של מרקו, מיותר לציין, לא שואל את מרקו מה קרה לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully