וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפחדים מטרור? סרט על האיסלאם הקיצוני נגנז בצרפת

5.1.2016 / 19:27

הפיגועים בצרפת בשנה האחרונה גרמו לדחיית הפצת המותחן "Made In France" שעוסק בטרוריסטים מוסלמים בפריז. היום נודע כי הסרט כלל לא ייצא לאקרנים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כרזת הסרט שנגנז/מערכת וואלה!, צילום מסך

המותחן "Made In France" היה אמור להגיע לאקרנים בצרפת כבר בינואר שעבר. אלא שאז הגיעו הפיגועים בשרלי הבדו ובהיפר-כשר, ודחו את יציאתו. המפיצים החליטו כי זו לא השעה לשחרר לאולמות מותחן על קבוצת צעירים מוסלמים מפרברי פריז, שמקימים תא ג'יהאדיסטי רדום במטרה להוציא לפועל פיגועים בעיר האורות.

מכאן והלאה הזכויות על הסרט נזרקו מחברת הפצה אחת לאחרת ומועד הפצתו נדחה ונדחה. בסופו של דבר הוא נקבע לאמצע נובמבר השנה, אלא שבדיוק שבוע לפני כן, הגיע ליל הזוועות של ה-13 בנובמבר, והמפיצים שוב מיהרו לדחות את הפצת הסרט ואף לשנות את הפוסטר שלו, שהציג תת-מקלע בצורת מגדל האייפל.

למרות הכל, הבטיחו בעלי הזכויות החדשים כי "Made in France" בכל זאת יזכה מתישהו לתאריך הפצה מחודש ויגיע לאולמות, אלא שהיום נפלה סופית ההחלטה כי הוא יעלה ישירות לשירותי ה-VOD בצרפת. הסיבות לכך לא נמסרו, אך אפשר להניח שמדובר בשילוב של כמה גורמים: החשש לפגוע ברגשות הציבור, ההנחה שלסרט כזה לא יהיה פוטנציאל מסחרי כרגע, ואולי גם פחד מפעולות טרור באולמות בהם יוקרן, או איומים עליהם.

אגב, לוואלה! תרבות נודע כי הסרט נרכש גם בידי מפיץ ישראלי, אך טרם ברור מתי, אם בכלל ובאיזו מסגרת, הוא יוצג פה.

  • עוד באותו נושא:
  • פריז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully