וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הם רוצים שתבגדי בנו": בלוג "הישרדות", פרק 20

אביעד "צפניה" קדרון

5.1.2016 / 22:57

הרומן של טיטי ורון אלוף נגדע באיבו במסגרת הדחה דרמטית, רון שובל שובר שתי צלעות, מושיק פורק כתף וכוכבי לא מפסיק לעודד את כולם. הבלוג של צפניה

יח"צ - חד פעמי

מה זאת אומרת הודא לא הודחה בסוף? אבל בפרומו לפרק הראו את רובוארץ מכריז שהודא היא המודחת! איך זה קרה? תכל'ס, זה כמו חלום רטוב של מי שאוהב את התוכנית. סוג של תיקון לפיאסקו העריכתי שהיה בעונות הראשונות. אתם זוכרים, שכבר בפרק הראשון היה שוט של נועם, נעמה ודן במועצת השבט האחרונה. והנה, אם זה לא קרה במקרה והיה מתוכנן, ימות המשיח הגיעו, האנשים שאחראים על העריכה קצת משחקים לנו בראש. מי היה מאמין שנגיע לימים האלה. ובכלל, הפרומו עם ה"אן-דן-דינו" של עומר אנליסט אפילו היה מסונכרן עם הפסקול. כשהאנשים האלה מגיעים לעבודה דווקא יוצא משהו טוב. הלוואי והם יגיעו לעבודה כל הזמן. לכו תדעו, אולי הם קיבלו בונוס או משהו. ובכל זאת, אנחנו כאן כדי לבדוק מה קרה בפרק לא מי אלה העורכים החדשים.

ובכן, אחרי שעומר אנליסט מנצח את רון שובל, טיטי מתוסכלת. הברית השנייה כל הזמן מנסה לגנוב את הודא. אז היא לוקחת אותה הצידה וצועקת עליה. "את לא מבינה שהם רואים בך נקודת תורפה?", היא תוהה. הודא אומרת אחר כך למצלמה שהיא בוחרת בטיטי כי היא מעדיפה ללכת עם אנשים שהיא מכירה. היא כמובן שוכחת שבשנה שעברה, היא היתה בשבט אחד עם האנשים האחרים. אבל זה בסדר, זה קרה בשנה שעברה. כולנו שכחנו כל מיני דברים מרגשים. זוכרים את ז'נט? בדיוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרימות/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי הפתיח, טיטי עדיין מתוסכלת אבל כוכבי ורון אלוף בטוחים בזה שבמועצת השבט הכוח יהיה לצידם. לירון אומרת להם שהם "מבסוטים מדי" אבל רון אלוף לא נכנע: "בוא נרים את הראש". אה, גם רון שובל יושב על הרצפה לידם. פשוט לא הבדלתי בינו ובין בול העץ. אני מתנצל. דואר האי מגיע ודנה אומרת שזה נורא מוזר כי הם חשבו שרק מועצת השבט מחכה להם. אף אחד לא חשב שתהיה להם הזדמנות לזכות בצמיד הווטו המתומן. חובבנים.

השורדים מגיעים לפגוש את רובוארץ שמחמיא להם ואומר שהם הוכיחו שהם "חיילים ספרטניים". הוא מציג בפניהם את צמיד הווטו ומדבר שוב על הצלעות של רון שובל. לפי הרופאה, הן "לא התאחו" ושאסור לו להשתתף במשימות עד סוף העונה. רון שובל מחליט להישאר במשחק וכולם מוחאים לו כפיים. רגע, למה בעצם רון שובל היה יכול להשתתף במשימה? אם עומר אנליסט לקח לו את הקול במועצת השבט הוא לא לקח גם את הזכות של רון שובל לקחת את ההצבעה ממישהו אחר? ומתי הצלעות שלו בכלל נשברו? נו שוין. המשימה כוללת הרבה שלבים והזדמנויות בהם המתמודדים יכולים לשבור צלעות. יש אפילו שרשראות עם כדורי משקל כמו באוניות העבדים ההן מאפריקה. חוץ מלשים באונסר בכניסה למכשולים כדי שטיטי לא תוכל להשתתף במשימה, ההפקה עשתה הכל על מנת שהיא תפסיד. המתמודדים יוצאים לדרך וזה כיף גדול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חשבתי ש*אמור* להיות רווח בין הצלעות, לא?/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקום לשבור צלע, מושיק פורק את הכתף אבל היא חוזרת למקומה באופן טבעי כי היא מושלמת. לשלב האחרון של המשימה מעפילים טילטיל, ג'ני, טיטי ורון אלוף. מכל האנשים בהונדורס, טילטיל מצליח לנצח וטיטי מתחילה לבכות. גם מושיק בוכה כי כל חברי הברית שלו נשארים והוא שמח. "אני לא יכולה לשמוע אותו, אדיוט", אומרת טיטי לבן זוגה במשחק. הם מבינים שזה או היא או הוא. רגע, למה לא כוכבי? אה, כי הוא זכה בחסינות לפני יומיים. מדהים שהספקתי לשכוח. אתם זכרתם את זה? "מה שלא יהיה, עשיתם את זה הכי טוב שיכולתם", מעודד כוכבי וכולם חוזרים למחנה בזמן שהצלם מתמקד בנעלי הורדינון שלהם. קלאסה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוא לא מדבר על העונה, הא?/מערכת וואלה!, צילום מסך

במחנה, מושיק מספר לדנה שרון אלוף וטיטי בזוגיות. "מזיז לי את הביצה השמאלית", היא מגיבה. וזה מדהים כי זה בדיוק מה שכל הצופים אמרו. הוא מתכנן להדיח את רון אלוף ואם זה לא יקרה היום, זה יקרה מחר. "אפשר כבר לעבור למועצת השבט עכשיו?", הוא חוגג. אתם יודעים למי אכפת מהזוגיות של טיטי ורון אלוף? לטיטי. זה אפילו עוד יותר מדהים מזה שמדהים שלנו לא אכפת. כי גירל, את מכירה אותו שלושה שבועות, את פאקינג מלכת יופי שהביאה שלום עולמי, מה נסגר. בינתיים, רון אלוף וכוכבי הולכים לבכות בין השיחים. "אלה דמעות של עוצמה, אחי", הם משקרים אחד לשני. פשוט שאחד מהם יתכופף והכל יהיה בסדר. השניים הולכים לנסות לשכנע את עומר אנליסט שיצביע איתם במועצת השבט ויקבע תיקו. הוא אומר לעוזרי ההפקה שכרגיל, הכוח בידיים שלו והוא רק צריך להחליט מי הולך הביתה. כאילו, אחרי שהעורכים יגידו לו מה להחליט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המעודד הלאומי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פשוט מרומם רוח/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפילו עם חולצה הוא אופטימי. מדהים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מועצת השבט מתחילה. רובוארץ מבקש מחברי הוראקן לשעבר לדבר על חברי קויופה לשעבר. רוסלנה אומרת לו שחברי קויופה לא שמחים ושהיא התביישה לשבת ולצפות באחת המריבות. לירון אומרת לה שבהוראקן היה יותר גרוע. גם ג'ני וטיטי מתחילות לריב וטיטי אפילו קוראת לה "גיברת". כן, כן, "גיברת", לא פחות. אחר כך טילטיל ועומר אנליסט רבים על משהו שקרה לפני חמש מאות פרקים ואם עומר אנליסט לא היה זומבי, הייתי כותב כאן שמדובר באותה הסצנה. "שבט מאוחד, מפולג להרבה חתיכות קטנות", קובע רובוארץ. "לא כאלה קטנות", מגיב מושיק וצודק כי מדובר בשתי בריתות של חמישה אנשים כל אחת. אחרי כל הדרמות, טילטיל קובע שטיטי לא תצביע במועצת השבט, הוא מעניק לה את צמיד הווטו וכולם הולכים להצביע. דנה מקבלת ארבעה קולות, רון אלוף חמישה והודא קול אחד אלוהים יודע למה. רון אלוף מודח ומסומן כזומבי במשחה הלבנה של רובוארץ. סתם, הוא לא מסומן, אלה שאריות מדמעות העוצמה שבכה עם כוכבי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אדושם, די כבר עם הגוף השלישי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שהירח המלא מגיע, רון אלוף ועומר אנליסט מתמודדים באתגר המנעולים והפעם יש גם קוקוסים. צופים חדי עין לבטח הבחינו שבערימה של עומר אנליסט כתוב על אחד הקוקוסים "בחר בי עומר אנליסט, בחר בי". הוא כמובן בוחר בו במהירות ומניף לאוויר את פסל אל הניצחון שהיה בפרק הקודם פסלון החסינות. מחסור בעזרים, אני מניח. רון אלוף הופך למושבע הראשון וזה נפלא כי לא נשמע אותו יותר לעולם מדבר על עצמו בגוף שלישי. איזה אושררררררררררררררררררררררר. הוא אומר לטיטי שהוא אוהב אותה ונעלם מחיינו לעד. פאטוץ'.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רץ לספר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בפרק הבא: שי חי ממציא משימה אישית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully