וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "האח הגדול": האח עם המשימה בשבת

אביעד "צפניה" קדרון

6.1.2016 / 23:33

שיחי ממשיך לשגע את הבית, אור מתגלה כאשה קרת לב שמסרבת למזוג מרק קובות לכל מי שרוצה, הידידות של שי מיקה ודודו מטרידה וגיל מסתמן כדייר הכי מוזר של העונה. בלוג "האח הגדול", התור של צפניה

צילום מסך

01. אני ממש מקווה שהמשפחה של רומן זדורוב ראתה את התוכנית הזו של "האח הגדול" כי אחרי שצעקה על עומר שהעזה לשים ברך על עמרי, החיוך הזדוני על פניה של שי מיקה כשהיא נכנסה לחדר החושך ותכננה כיצד להתעלל בחבריה לעונה אמר הכל. אולי כל תאוריות הקונספירציה שרצות ברשת על שי מיקה ותאיר ראדה נכונות? שאפו על הבחירה בדיירת המתאימה למשימה. כאילו, נכון שהיא מפחדת מהחושך (ומהתאומות גיטר שבאו להופעת אורח מקריפה במיוחד) וכל זה אבל עכשיו כולם בישראל מפחדים ממנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החברה הכי טובה של כולם/מערכת וואלה!, צילום מסך

02. בגדול, אין דבר יותר מושלם משי חי. כלומר, ב"האח הגדול". אמנם אפשר להתחיל לחשוש לשפיותו בשלב זה של חיינו אבל היכולת שלו להטריל קאסט שלם מדהימה. ברור שחצי מהאנשים שם טמבלים שלא יודעים מה ההבדל בין סוכר חום וסוכר קנים אורגני ועדיין, ממש מענג לראות אותו מטיח באור, האשה שמסרבת למזוג מרק קובות לכולם, כל מיני דברים שהיא רק קראה בפייסבוק שלה כמו "מכשפה" ו"אשה קשת לב". למה זה מענג? כי בניגוד לתגובות אצלה בפייסבוק, את מה ששיחי אומר אור לא יכולה למחוק.

03. אבל למה שתרצה למחוק? היא בכלל לא כועסת על שיחי או שונאת אותו. כמו שהיא אמרה לאחד הכלבלבים שלה, היא פשוט "לא סובלת את השיח האדיוטי". הו, כמה ערס פואטיקה מצידה. יש לה איזה לילה שחור להגיש עם זה? היא "לא סובלת את השיח". בניגוד כמובן ל"שיח" האיכותי שהיא מנהלת עם דודו או ל"שיח" המרגש עם גיל.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסלילה/מערכת וואלה!, צילום מסך

04. הרגע המשעשע של הערב: סצנת המקלחות הראשונה בה שלושת המזרחיים הראשיים של הבית (דודו, פלורי וברק) חוטפים מקלחות שונות ומשונות. בשאללה תקאללה. או כמו ששיחי אומר: מרנין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וזו כבר סצנת המקלחות השנייה/מערכת וואלה!, צילום מסך

05. הידידות המטרידה של העונה: שי מיקה ודודו. ובעצם, שי מיקה ודודו ועמרי. זה משולש האהבה הכי מוזר שיצא לי לראות כבר הרבה זמן. בגלל שהוא אובססיבי לכל מה ששיחי עושה, עמרי לא ממש רוצה את שי מיקה, גם לא את דודו. דודו ממש רוצה את עמרי ושי מיקה גם רוצה את עמרי. לכל מקום שעמרי הולך, גם דודו ושי מיקה הולכים. וזה בעצם מה שמחבר ביניהם. בהתחלה חשבתי שסתם מדובר בעסק הרגיל, אתם יודעים, גיי וידידתו המכוערת הטובה. אבל לא, התשוקה לעמרי, הדייר הכי סחי בנווה אילן, היא הדבק האמיתי במערכת היחסים הזו. מתישהו זה יישבר. הלוואי וזה יקרה במטבח. מול מגירת הסכינים.

האח הגדול. צילום מסך
אגב גיי וחברתו הכעורה/צילום מסך

06. זה רק אני או שלגיל יש סצנה קבועה אחת בכל פרק והיא נראית אותו הדבר? כמה דיירים דומיננטיים מנהלים ויכוח ואז באמצע המריבה, גיל השקט מתפרץ, צועק משהו שנשמע כמו "אבל למה אני קייםםםםםםם?!?!?!!" ורץ לבכות בארון הבגדים. האם מדובר בליהוק הכי מוזר בתולדות הפורמט? מה קורה עם גיל בשאר שעות היממה בהן הוא לא מכניס את עצמו למריבות אליהן הוא לא קשור?

07. מילה אחת לאח הגדול - מאיפה קופסאות שני הקילוגרמים של החומוס שהדיירים מקבלים? כאילו, איפה אפשר לקנות את הדבר המדהים הזה חוץ מבמשלוחים של נווה אילן? תודה מראש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הערבי בערוץ 2 תמיד ילבש לבן. שמאלנים/מערכת וואלה!, צילום מסך

08. מי יודח במוצ"ש? הלב רוצה אור, הראש אומר קוקו, הקיבה אומרת קסניה (למרות יכולות גלגול הקובות המרשימות שלה).

ציטוטפוט

"נראה לך שחבורת אהבלים יאיימו על הקיום שלי?" (סלים. חי את הנכבה מאז 1948)

"הבחור, במילים עדינות, לא מעוניין בך" (עומר מפרגנת לשי מיקה)

"אין, השם שלי הולך אחריי. מה אני אעשה?" (עמרי מדשבאג)

"אתה רואה, אוהבים אותך פה. כאילו, בחוץ" (מייקל מתבדח עם שיחי)

"לא יודע אם שמתם לב, אבל יש לי טיפה בעיה חברתית קלה" (שיחי הופך לשגריר מדינת המובן מאליו)

"שנה אני לא רוצה לראות אותה" (פלורי שוכחת שהיא ותמר כבר סגורות להשקת כפכפים בחודש אפריל)

"היא אמרה לי שהיא קצת טעונה" (ברק מסביר לתמר אחרי הצעקות של פלורי)

"אני לא הולך להיות חומת מגן" (סלים הפיק את לקחי הלינץ')

"סמוראי, גם אם הוא רעב, הולך עם קיסם בפה" (שיחי עם מנטרה מושלמת)

"שמישהו לא יקבל דום לב בגללי" (שי מיקה שכחה מהיכן באה)

"נהניתי לא לשמוע את דודו יום שלם" (שיחי מבין ללב צופי ערוץ 26)

*תזכורת: בלוג "האח הגדול" הינו בלוג סאטירי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully