וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" הוא הסרט הרווחי בתולדות ארה"ב

7.1.2016 / 6:30

הסרט השביעי בסדרת "מלחמת הכוכבים" כבש את פסגת כל הזמנים של הקולנוע האמריקאי. נדרשו לו רק 21 יום ו-760.5 מיליון דולר כדי לעשות זאת. לייב בלוגינג תרבותי

יח"צ - חד פעמי

10:15 - אמה סטון תגלם את קרואלה דוויל (מה?!)

רימייקים, אי אפשר איתם, אי אפשר להסביר למה מצליחים לעשות אותם גרועים כמעט בכוונת מכוון. הכל מתחיל עם יוזמה של דיסני לייצר גרסה חשדה ל"101 דלמטים" הקלאסי משנת 1961. אבל זה לא נעצר כאן כי לנעליה של אחת המרשעות הגדולות של ילדותנו, קרואלה דוויל, תיכנס עתה לא אחרת מאשר אמה סטון.

לא ברור איך מתוך שלל האפשרויות לליהוק שעמדו בפני דיסני, נבחרה דווקא אחת השחקניות החמודות בתעשייה. מצד שני, אחרי "אליס בארץ הפלאות" זה לא שאנחנו מופתעים לגלות כמה קל לחרב יצירות קלאסיות.

ב-1996 נעשה הרימייק הראשון לסרט האנימציה, כשגלן קלוז נכנסה לנעליה של האישה שונאת הכלבים. לסרט החדש אין עדיין במאי אבל זה כנראה רק עניין של זמן.

אמה סטון לובשת אלי סעב. GettyImages
מרשעת? אני?/GettyImages

06:50 - פורסמו המועמדויות לגילדת התסריטאים

המרוץ לאוסקר 2016 ממשיך להיות מפתיע ומסקרן גם עמוק לתוך חודש ינואר. מועמדויות הגילדות בדרך כלל מצמצמות את התחרות בקטגוריות השונות, אבל השנה נראה שהן רק מגדילות את כמות הזוכים הפוטנציאליים.

השמות המפתיעים ביותר ברשימה של גילדת התסריטאים הם "סיקאריו", שנכנס לרשימת המועמדים לפרס התסריט המקורי על חשבון "שמונת השנואים" של קוונטין טרנטינו. גם בקטגוריית התסריט המעובד נרשמה מיני הפתעה כש"חדר" ו"ברוקלין" המוערכים לא נכנסו לרשימה, ופינו מקום ל"להציל את מארק וואטני" ו"טרמבו".

שני הסרטים שנראים בשלב זה כפייבוריטים לקחת את הפרסים הגדולים, "ספוטלייט" ו"מכונת הכסף", רשמו עוד וי קטן אחרי בחירות התסריטאים.

רשימת המועמדויות:

תסריט מקורי: "גשר המרגלים", "סיקאריו", "ספוטלייט", "Straight Outta Compton"', "אסון מהלך"

תסריט מעובד: "מכונת הכסף", "קרול", "להציל את מארק וואטני", "סטיב ג'ובס", "טרמבו"

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ספוטלייט"/מערכת וואלה!, צילום מסך

06:33 - קבלו את המלך החדש של הקולנוע בארה"ב

ההיסטוריה התמהמהה, יום שני חלף וגם יום שלישי, אבל הסוף היה ידוע מראש. "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" הוא החל מהיום (חמישי) הסרט הרווחי ביותר בהיסטוריית הקולנוע של ארה"ב. 760.5 מיליון הדולרים שגרף ב-21 יום מותירים מאחור את "אווטאר", שהחזיק בשיא מאז שנת 2009. לסרט של ג'יימס קמרון נדרשו שמונה חודשים כדי להגיע למספר הזה. וכאן אולי נמצאת הסטטיסטיקה שמסבירה יותר מכל את גודל סביב שובו של "מלחמת הכוכבים" לחיינו.

בשלב זה "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" הוא הסרט הרביעי הרווחי ביותר בהיסטוריה העולמית. יידרשו לו עוד עשרה מיליון דולר כדי לדלג מעל "עולם היורה" אל המקום השלישי (מה שיקרה כבר בסוף השבוע הקרוב). משם העיניים יהיו נשואות אל שני הגדולים: "טיטאניק" ו"אווטאר". כדי לעקוף אותם יידרש הסרט לקושש עוד 1.2 מיליארד דולר. העובדה שההצלחה בעולם שווה ואף עולה על זו של ארה"ב, מלמדת שיש לו מספיק דלק במיכלים כדי לעשות זאת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עשינו את זה R2/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully