וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: "משחקי הכס" מכריזה על תאריך הבכורה לעונה השישית

8.1.2016 / 8:39

סדרת הפנטזיה המצליחה של רשת HBO תשוב למסכים לקראת סוף חודש אפריל. במקביל מתנהלים מגעים קדחתניים כדי לקבוע כמה עונות נוספות תמשיך הסדרה לפני שתגיע לסיומה. לייב בלוגינג תרבותי

09:07 - טיילור סוויפט אנפלאגד

זמן רב מדי זנח המדור הזה את אהובתו הנצחית טיילור סוויפט, גם מכיוון שהמלכה החליטה להוריד פרופיל תקשורתי לאחרונה וגם מפני שהוא נוטה לזנוח את אהוביו. אבל לא עוד. הסופ"ש הסוער שפוקד אותנו מחייב ממתק שיחמם את הלבבות, וזה בדיוק מה שמביאות לנו ההופעות הבאות של טיילור סוויפט.

סוויפט התארחה בספטמבר האחרון במוזיאון הגראמי בעקבות זכייתה בטקס האחרון. כוכבת הפופ דיברה במהלכו באריכות על תהליך יצירת אלבומה המצליח "1989", וגם ביצעה שני שירים מתוכו בהופעה שכללה רק גיטרה, נגיעות של פסנתר ויכולות ווקאליות. כעת הועלו ההופעות סו סוף לעמוד היוטיוב של סוויפט ואתם מוזמנים ליהנות מ"Blank Space" ומיד אחריו "WIldest Dreams"', מומלץ לצפות עם שוקו ופוך.

09:00 - ביונסה חוזרת להופעת המחצית של הסופרבול

שלוש שנים לאחר ההופעה המוצלחת במיוחד שלה במחצית גמר ליגת הפוטבול האמריקאית, תחזור ביונסה גם לסופרבול ה-50 במספר שייערך ב-7 בפברואר. להקת קולדפליי כבר נבחרה לככב במופע החגיגי, אבל כעת נחשף כי ביונסה תצטרף ללהקה בהופעת אורח. העובדה שביונסה מתארחת ב"Hymm For The Weekend", מתוך אלבומה האחרון של הלהקה, מחזקת את ההשערה שהלהקה והזמרת יבצעו אותו יחד בהופעתם המשותפת.

ואם זה לא מספיק ביונסה בשבילכם, הנה קטע מתוך "Lip Sync Battle", שבמהלכו היא מפתיעה את צ'אנינג טייטום שביצע את "Who Run The World" במראה מדהים בואכה קריפי. האקסטזה בשיאה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

08:42 - "משחקי הכס" תישאר איתנו לעוד שתי עונות לפחות?

רשת HBO הכריזה רשמית על תאריך הבכורה של העונה השישית של "משחקי הכס". סדרת הפנטזיה המצליחה תשוב למסכים ב-24 באפריל בעונה נוספת של עשרה פרקים בני שעה. העונה הזו עומדת להיות משמעותית בתולדות הסדרה, משום שתתנהל לראשונה כמעט לחלוטין מחוץ לעולם הספרותי של ג'ורג' ר. ר. מרטין. עלילת הסדרה הדביקה בתום חמש עונות את הסיפור שגולל הסופר עד כה, ולאחר שנכשל לסיים בזמן את הספר השישי בסדרה, היא תהווה למעשה ספוילר עבור קוראי הספרים.

מעבר להכרזה הטכנית הזאת, עוסקים בימים אלה ב-HBO בדיונים קדחתניים באשר לעתידה של הסדרה. שורה של התבטאויות מצד יוצרי "משחקי הכס" וראשי הרשת, רמזו שסיומה של הסדרה קרוב הרבה יותר ממה שחשבנו. אחת השמועות שנוצרו בעקבות ההכרזות הללו היתה שהעונה השביעית של הסדרה תחולק לשניים, גימיק שכבר נוסה ועורר מחאה ב"הסופרנוס", "שובר שורות" ו"מד מן".

ראשי HBO הבהירו שהם אינם מעוניינים לחזור על השיטה הזו. מייקל לומברדו, נשיא הרשת, הבהיר במסיבת עיתונאים כי הכוונה היא להאריך את הסדרה בשתי עונות נוספות. בעבר טען לומברדו כי הוא מעוניין ב"שמונה עונות לפחות". כך שלא ברור אם ההארכה הזאת תהיה האחרונה ש"משחקי הכס" תקבל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חוזרים באפריל, ממשיכים עד 2018?/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • משחקי הכס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully