וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קר עד העצם: כתבת הטלוויזיה שאיבדה את הביקיני במהלך כתבה בים

10.1.2016 / 9:31

ברנדיטה מידלטון, כתבת טלוויזיה של תוכנית הבוקר בצ'ילה, נשלחה לחוף הים ואותגרה להיכנס למים הקרים של חודש ינואר. הניסוי הוכתר בהצלחה, אם אתם לא מחשיבים את בגד הים

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום מסך

תוכניות בוקר מטבען כוללות מעט מאוד ריגושים לצופה הטלוויזיה. כותרות העיתונים, תחזית מזג האוויר ושלל אייטמים מנמנמים על סטייל ומתכונים לבית הספר. אבל בצ'ילה יודעים להפוך גם את שעות הטלוויזיה המתות הללו לחגיגה.

ברנדיטה מידלטון, כתבת טלוויזיה מפורסמת במדינה, נשלחה על ידי תוכנית הבוקר "Good Morning Everyone" לסקר את חופי העיירה רנקה, הממוקמת באזור הצפוני של המדינה. המנחים לא הסתפקו בדיווח ואתגרו את מילדטון להעז ולהיכנס בעצמה למים הקפואים.

מידלטון קיבלה על עצמה את האתגר, ביצעה מיני סטריפטיז כשפשטה את שמלתה ונכנסה בביקיני בצבע טורקיז אל המים, לקול תשואות המנחים באולפן. את הטבילה הראשונה במים היא עברה בהצלחה, אלא שאז החליטה להסתובב ולנסות בשנית. מהטבילה השנייה היא יצאה כשחלקו העליון של בגד הים מחליק עד בטנה. הכתבת שעמדה בגבה למצלמה מיהרה להרים ולסדר את בגד הים. כל זאת בזמן שהמנחים באולפן מגיבים בהלם, ואז מתפנים בטבעיות גמורה להציג את הקטע שוב ושוב בהילוך איטי, כי ככה זה עם חברים.

"זרם המים ברנקה מאוד לא צפוי ודברים כאלה קורים כאן כל הזמן", סיפרה מידלטון המשועשעת לאחר מכן, "אין הרבה מה לעשות מלבד להסתובב, למשוך את הביקיני למעלה ולהמשיך הלאה. המצלמה לא תפסה שום דבר... ובכל מקרה מה הם כבר היו רואים? אין לי שום דבר להראות שם".

זוהי לא הפעם הראשונה שמידלטון עולה לכותרות בעקבות כתבה. ב-2014 פנתה לנסיך הארי שביקר בעיר סנטיאגו, והציעה לו להתחתן איתה משום ששם משפחתה הוא מידלטון.

  • עוד באותו נושא:
  • ביקיני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully