וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגידות, מבוכות ונקמות: הרגעים הגדולים של גלובוס הזהב 2016

11.1.2016 / 9:35

ריקי ג'רבייס נגד מל גיבסון, לאונרדו דיקפריו נגד ליידי גאגא וקוונטין טרנטינו נגד כולם. כל מה שהיה שווה לקום בשבילו במהלך טקס גלובוס הזהב

yes

החלטתם להמשיך לישון ולוותר על טקס גלובוס הזהב 2016? בחרתם נכון. זה היה עוד לילה שהוכיח עד כמה מדובר בטקס שבו הכוכבים מגיעים לצחוק זה על זה, כשהפרסים והבחירות התמוהות ברקע מצליחים להצחיק אפילו יותר. העובדה ש"מוצרט בג'ונגל" היא הקומדיה הטובה ביותר בטלוויזיה או ש"להציל את מארק וואטני" הוא סרט קומי, מספיקה לבדה כדי לסכם את כל הלילה המוזר הזה, ובכל זאת, היו בו עוד כמה רגעים ששווה לחוות מחדש.

"זוכה שני פרסי גלובוס הזהב, ג'ים קארי"

כמו נשיאי ארה"ב, גם זוכי האוסקר נשארים תמיד עם הקידומת "זוכה האוסקר" לפני ששמם מוכרז בכל אירוע באשר הוא. לעומת זאת, כשאתה מוצג כ"זוכה שני פרסי גלובוס הזהב", זה נשמע קצת יותר מצחיק. ג'ים קארי שהציג את הפרס לסרט הקומי הטוב ביותר, הצחיק אותנו על החיים עם התואר הזה עוד לפני ששמענו איזו בדיחה מסתתרת לו במעטפה.

ריקי ג'רבייס נגד מל גיבסון: סיבוב שלישי

לריקי ג'רבייס יש שורה ארוכה של חשבונות פתוחים עם כוכבים הוליוודיים פגועים, אבל מעט מאוד מהם מסקרנים כמו זה של מל גיבסון. הכוכב השערורייתי שידוע בימים אלה הרבה יותר בגלל התבטאויתיו האנטישמיות, השוביניסטיות, הגזעניות והתנהגותו המבישה באופן כללי, כבר חטף מהמנחה במהלך הטקסים הקודמים בהם הנחה, אבל הפעם ההרמה להנחתה היתה פשוט טובה מכדי לוותר. כשתא העיתונאים הזרים החליט להעניק לגיבסון המושמץ את הכבוד להציג פרס בטקס, צייץ ג'רבייס "זה פשוט קל מדי", בטוויטר שלו.

"אני מאשים את רשת NBC במצב הנוראי הזה", סיפר ג'רבייס על הצורך להציג את גיבסון, "הוא מאשים… ובכן אתם יודעים את מי הוא מאשים (רמז לשנאת היהודים של גיבסון). אני מרגיש רע עם מה שאמרתי עליו בעבר, אבל הוא כבר שכח מכל זה. זה מה ששתייה עושה לך", המשיך ג'רבייס לפני שסיים ב"מחמאה" לגיבסון. "הייתי רוצה לשבת איתו לכוס משקה בחדר המלון שלו יותר משהייתי רוצה לעשות זאת עם ביל קוסבי".

גיבסון עלה לבמה וניסה להחזיר לג'רבייס כשסיפר שהוא אוהב את המפגשים איתו משום שהם מזכירים לו שעליו לבצע קולנוסקופיה. ג'רבייס, שכבר עזב אל אחורי הקלעים, לא הצליח להתאפק וחזר לבמה כדי להנחית את המהלומה האחרונה. כשהוא מאזכר את אחת ההתבטאויות המביכות יותר של גיבסון (קרא לשוטרת שעצרה אותו "Sugar Tits"), החליט ג'רבייס לסגור מעגל של עשור ולשאול את גיבסון מה לעזאזל זה בכלל אומר. הטקס, ששודר בהשהיה של מספר שניות, אפשר לרשת NBC לצנזר את הרגע הזה, אבל בדיוק בשביל זה המציאו את האינטרנט. הנה הקטע המלא ומיד אחריו הרגע המצונזר.

רוז וג'ק שוב יחד

עברו כבר 19 שנים ועדיין מפגשים בין לאונרדו דיקפריו וקייט ווינסלט, סליחה… רוז דוויט וג'ק דוסון, מצליחים לרגש את העולם מחדש. היינו יכולים להזכיר עכשיו שהיה לו מקום על הקרש, רק היית צריכה לזוז קצת. אבל למה ללכת לשם? תראו איזה חמודים הם ביחד.

הבלדה על ג'יי לו ואיי שו

ג'ניפר לורנס ואיימי שומר הן ה-BFF's הכי אהודות כיום בעולם הבידור, ולא ממש קשה להבין למה. באופן רשמי הן עלו לבמה כדי להציג קטעים מתוך הסרטים בכיכובן "ג'וי" ו"אסון מהלך", אבל בעצם הן הגיעו לדבר על איך עולם הבידור רואה אותן ככוכבות. וזה אומר יפות, מוכשרות, אוהבות מכוניות ואנשים ששם המשפחה שלהם הוא המסוורת'. די הגיוני סך הכל.

ריקי ג'רבייס מזכיר לנו כמה בן אפלק נאמן

כמה שריקי ג'רבייס נהנה באירועים האלה, זה די מדהים שהם מוכנים לשלם לו בשביל זה. קצת לפני העימות עם מל גיבסון, הוא הציג את מאט דיימון, כוכב "להציל את מארק וואטני", בדרך הכי ריקי ג'רבייסית שאפשר לחשוב: "קבלו את האיש היחיד בעולם שבן אפלק היה נאמן אליו" (רמז לפרשת הבגידה של הכוכב עם הבייביסטר של המשפחה). הקולות באולם רגע אחרי מספרים את הכל. אפילו דיימון היה צריך להתאפק כדי לא לצחוק על חברו הטוב.

ג'ניפר לורנס והאיש שלא ידע לשאול

עם כל הכבוד לבמות הטקסים, הכישרון של ג'ניפר לורנס להפיק היילייטס מתמקד בדרך כלל במה שקורה מאחורי הקלעים. שם הופכים הריאיונות המונוטוניים והצפויים עם הזוכים הטריים לרגעים של אוקוורדנס מופלא, כמו זה שקרה ממש כאן. לורנס נשאלה שאלה על ידי כתב שהקריא מהטלפון שלו. מה שקרה אחר כך היה שיעור לחיים וקריאת השכמה למציאות. תודה ג'ניפר.

אל דאגה: קוונטין טרנטינו הביא מספיק מבוכה לכולם

בזמן שסרטו השמיני זוכה לביקורות מעורבות מאוד ונקטל על ידי כמה מהמבקרים החשובים בעולם, ורגע אחרי שלל שערוריות שבהן היה מעורב לאחרונה (ביניהן עם שוטרי ארה"ב), קוונטין טרנטינו שוב מצליח להפוך את עצמו למרכז החגיגה. הבמאי האקסצנטרי אמנם לא קיבל מועמדות לסרט הטוב ביותר או לפרס הבימוי, אבל היה שם כדי לקבל בשמו של המלחין האגדי אניו מוריקונה את גלובוס הזהב הראשון שלו בגיל 87. טרנטינו שנראה היה שיכור בזמן הנאום, טען שמוריקונה הוא לא "סתם מלחין מהגטו" (אמרה שכבר מעוררת גל של גינויים חריפים בהוליווד), אלא נמצא בשורה אחד עם שוברט ומוצרט.

הזאב והליידי

אם זה לא היה מובן עד עכשיו, הלילה הזה היה כולו לאונרדו דיקפריו. כוכב "האיש שנולד מחדש" נהנה מאור הזרקורים, הסתחבק עם החברים והמשיך את הקמפיין המוקפד מאוד שלו לזכייה באוסקר. ובכל זאת, גם לו מתפלק לפעמים הדיקפריו. זה קרה כששמה של ליידי גאגא הוכרז כזוכה בפרס השחקנית הטובה ביותר במיני סדרה. לא ברור אם זאת הזכייה עצמה שקרעה את דיקפריו מצחוק או בדיחה שמישהו אחר סיפר בשולחן, מה שבטוח הוא שהתגובה שלו למעבר שלה מאחוריו היא אחד הדברים היותר מצחיקים שראינו בטקס הזה.

https://media.giphy.com/media/3o6UBk0HvOGDCiA4Ni/giphy.gif

ג'יימי פוקס עושה סטיב הארווי

העולם מסרב לאפשר למנחה "מיס עולם" לשכוח מהפדיחה ההיא שבה הכריז על שמה של הזוכה הלא נכונה. הפעם היה זה ג'יימי פוקס שעלה לבמה והכריז ש"Straight Outta Compton", שכלל לא קיבל מועמדות, זכה בפרס הפסקול הטוב ביותר. רק לאחר מכן הוא "תיקן" את עצמו כשהציג את הכתוב במעטפה. לילי ג'יימס המתוקה ("אחוזת דאונטון", "סינדרלה"), שהציגה את הפרס לצידו, הגיבה במבוכה לנוכח הבדיחה הלא ממש מצחיקה הזאת. אבל זה בסדר כי אחר כך פוקס קיבל את שלו עם הנאום של טרנטינו. קארמה זאת קארמה.

סילבסטר סטאלון מרגש את כולם

ציניות בצד לרגע. גלובוס הזהב לא ידוע בדרך כלל בזכות הנאומים המרגשים שלו, אבל השנה בכל זאת קיבלנו אחד כזה. 39 שנים אחרי שזכה בפעם הראשונה בפרס עבור התסריט ל"רוקי", חזר סטאלון עם מועמדות שנייה ועכשיו הוא מחזיק במאזן מושלם של 2 מ-2. כשבידיו הפרס עבור שחקן המשנה הטוב ביותר ב"קריד", בו חזר לנעליו של המתאגרף האגדי, הודה סטאלון למשפחתו וסוכניו הראשונים שהלכו לעולמם. מרוב התרגשות הוא שכח להודות לבמאי ראיין קוגלר ולכוכב שלצדו, מייקל בי ג'ורדן, אבל הם בטח לא ישמרו לו טינה בערב כזה.

דבר הליידי

ואם כבר הזכרנו את ליידי גאגא, גם לה זה היה ערב אמוציונלי במיוחד. הזמרת שקיבלה את תפקידה הראשון בטלוויזיה ב"אימה אמריקאית: מלון", גברה על שורה של שחקניות מוערכות כמו קירסטן דאנסט ופליסיטי הופמן, בדרך אל הפרס. הנה מה שהיה לה לומר לעולם כולו וללאונרדו דיקפריו, שעדיין כנראה מפחד לפגוש אותה בסמטה חשוכה..

דבר אלינו ליאו

זהו, עוד לאונרדו אחד ודי. בכל זאת, כמה פעמים האיש מצליח לזכות במשהו? הנה נאום המלא, כולל כל מה שחשבתם שיקרה בו: קריאה לדאגה לסביבה, שלום ואחווה ודאגה למיעוטים. כי ככה זה כשאתה איש שרק נותן כל הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully