וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיניים גדולות 46: השאלות והתחזיות לקראת הכרזת המועמדויות לאוסקר 2016

12.1.2016 / 6:00

"מקס הזועם" יוביל במספר המועמדויות? "מלחמת הכוכבים" יקבל מועמדות לסרט הטוב ביותר? נטפליקס ו"סטיב ג'ובס" יתאדו? השאלות המעניינות והתחזיות לקראת הכרזת המועמדים לאוסקר

יח"צ - חד פעמי

(בסרטון: מאחורי הקלעים של "האיש שנולד מחדש")

seperator

הוליווד כמרקחה: אנשי הקולנוע האמריקאים שהלכו לנוח לאחר גלובוס הזהב בתחילת השבוע התעוררו מיד לידיעות על מותו של דיוויד בואי, וזו היתה רק ההתחלה: אמש (שלישי) הוכרזו המועמדים לגילדת הבמאים, ומחר (חמישי בצהריים שעון ישראל) יוכרזו המועמדים ב-24 הקטגוריות של טקס האוסקר, שייערך ב-28 בפברואר.

קצרה היריעה מלהתייחס לכולן, ואפשר רק לרפרף על המרכזיות. בכל אחת מהן, הסקירה מחולקת לשלוש – מי לבטח יהיו מועמדים ומועמדות בה, אלא אם תהיה סנסציה ביזארית; מי מתחרים על המקומות שנותרו; ומה ההימור שלנו, שבוודאי יתגלה בקרוב כמופרך ומגוחך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יהיה מועמד, אבל זה לא מבטיח לו דבר. מתוך "ספוטלייט"/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסרט הטוב ביותר

מה אנחנו יודעים: "ספוטלייט" יהיה מועמד כאן, כמו גם "האיש שנולד מחדש", "מכונת הכסף", "גשר המרגלים" ו"להציל את מארק וואטני".

מה אנחנו לא יודעים: בעקבות שינוי החוקים בשנים האחרונות, זו הקטגוריה היחידה בה מספר המועמדים גמיש, ויכול לנוע בין חמישה לעשרה. בדרך כלל, האקדמיה בוחרת בתשעה סרטים. אך השנה, בגלל שנוצר קונצנזוס מוחלט סביב מעט שמות, ייתכן שהכמות תהיה נמוכה מהרגיל – יש כאלה שמדברים אפילו על שישה-שבעה בלבד. לצורך ההימור, נלך על כמות נורמלית למדי של שמונה, מה שמשאיר לנו עוד שלושה מקומות פנויים נוסף לחמישה שכבר צוינו.

מי יתפוס אותם? "מקס הזועם: כביש הזעם" נחשב לפייבוריט בידי רבים, אבל מסתמן כי הוא מעט פחות פופולרי אצל הממסד והקהל מאשר בתקשורת. גם "קרול" ו-"Straight Outta Compton" נראים אמנם חזקים על הנייר, אבל עלולים לסבול מן השמרנות של רוב חברי האקדמיה, שדרמות על לסביות ועל ראפרים שחורים הן לצנינים בעיני חלקם.

עוד שמות שצריך לקחת בחשבון: "הקול בראש", כי בעיני רבים הוא הסרט הכי טוב של השנה בכל קנה מידה ולכן מגיעה לו מועמדות מעבר לזו שיקבל בקטגוריית האנימציה; "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר", כי לתעשייה יהיה קשה להתעלם מלהיט היסטורי שכזה; וגם "ברוקלין", "חדר" ו"סיקאריו" הם שמות שיכולים להשתחל פנימה.

הימור: המועמדים בסופו של דבר יהיו "ספוטלייט", "האיש שנולד מחדש", "מכונת הכסף", "גשר המרגלים", "להציל את מארק וואטני", "מקס הזועם", "הקול בראש" וכן "Straight Outta Compton".

רידלי סקוט. Jason Merritt, GettyImages
יקבל סוף כל סוף אוסקר בקטגוריית הבימוי? רידלי סקוט/GettyImages, Jason Merritt

הבמאי הטוב ביותר

מה אנחנו יודעים: רידלי סקוט ("להציל את מארק וואטני") ואלחנדרו גונזלס איניאריטו ("האיש שנולד מחדש") יהיו מועמדים בוודאות, ושניהם כרגע גם נראים הפייבוריטים הברורים לפרס.

מה אנחנו לא יודעים: מן הסתם, שלושת המועמדים האחרים יהיו הבמאים של המועמדים בקטגוריית הסרט. רק שכאן אין חמש משבצות, אז לא יהיה מקום לכולם. ג'ורג' מילר ("מקס הזועם"), אדם מק'קי ("מכונת הכסף") ותומאס מקארתי ("ספוטלייט") הם מי שאמורים להצטרף לסקוט ולאיניאריטו. סטיבן שפילברג ("גשר המרגלים") וטוד היינס ("קרול") ינסו להפתיע, אך הסיכויים לכך נמוכים.

הימור: המועמדים יהיו רידלי סקוט ("להציל את מארק וואטני"), אלחנדרו גונזלס איניאריטו ("האיש שנולד מחדש"), ג'ורג' מילר ("מקס הזועם"), טוד היינס ("קרול") ואדם מק'קי ("מכונת הכסף").

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יקבל סוף כל סוף אוסקר ראשון בקטגוריית המשחק? ליאונרדו דיקפריו ב"האיש שנולד מחדש"/מערכת וואלה!, צילום מסך

השחקן הראשי הטוב ביותר

מה אנחנו יודעים: בגלובוס הזהב, בניגוד לאוסקר, מחלקים את הקטגוריה הזו בין דרמות ו"קומדיות", כך שאפשר להעניק פרסים לשני שחקנים. לאונרדו דיקפריו ("האיש שנולד מחדש") ומאט דיימון ("להציל את מארק וואטני"), הם מי שזכו שם השנה, ושניהם צפויים גם לקבל מועמדות לפרסי האקדמיה.

מה אנחנו לא יודעים: בדרך כלל, בגלל ההגמוניה הגברית המסורתית בהוליווד, זו הקטגוריה התחרותית והצפופה מכולם. השנה, מאזן הכוחות המגדרי בתעשייה השתנה קצת, והיו פחות תפקידים גבריים גדולים, כך שהתחרות חלשה, אפילו עלובה. עד כדי כך, שהמועמדים המובילים להצטרף לדיקפריו ולדיימון הם כאלה שהפגינו תצוגות לא מרשימות בסרטים בינוניים למדי – מייקל פסבנדר ב"סטיב ג'ובס", אדי רדמיין ב"הנערה הדנית" ובראיין קרנסטון ב"טרמבו". מייקל בי ג'ורדן, כוכב "קריד", ינסה לגנוב לאחד מהם את המקום, ואם חלילה זה לא יקרה, החמישייה תהיה על טהרת לבני העור.

הימור: המועמדים יהיו לאונרדו דיקפריו ("האיש שנולד מחדש"), מאט דיימון ("להציל את מארק וואטני"), מייקל בי.ג'ורדן ("קריד") ,אדי רדמיין ("הנערה הדנית") ובראיין קרנסטון ("טרמבו"). נו, ניחא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נזכה לראות אותו בנאום מרגש? סילבסטר סטאלון ב"קריד"/מערכת וואלה!, צילום מסך

שחקן המשנה הטוב ביותר

מה אנחנו יודעים: כאן התחרות דווקא עמוסה, כמעט בלתי אפשרית, ואפשר להרכיב שתי חמישיות שונות וראויות. בכל זאת, למרות הצפיפיות, מעמדם של שלושה נראה יציב – סילבסטר סטאלון ("קריד"), כריסטיאן בייל ("מכונת הכסף") ומרק ריילנס ("גשר המרגלים").

מה אנחנו לא יודעים: לפחות שבעה שחקנים ניצבים כמועמדים רציניים לשני המקומות שנותרו. מועמדות לאידריס אלבה מ"Beasts of no Nation" תאפשר לחברי האקדמיה לפרגן לסרט הזה, שבשאר הקטגוריות ככל הנראה יתעלמו ממנו, ולנטפליקס שהפיקה אותו. נוכחותו של השחקן השחור גם תוסיף מעט גיוון אתני לרשימת המועמדים הלבנה להחריד. ג'ייקוב טרמבלי, בן תשע, נהדר ב"חדר", והוליווד אוהבת ילדי פלא. בניסיו דל-טורו נפלא אף הוא ב"סיקאריו", והתעשייה תמיד חיבבה אותו. ובל נשכח גם את פול דאנו ב"אהבה וחסד", מייקל שאנון ב"99 בתים" וטום הארדי ב"האיש שנולד מחדש" – כולם בהחלט פקטורים שיש להתחשב בהם. חוץ מזה, יש גם את מייקל קיטון ומרק רופלאו. שניהם עושים עבודה מצוינת ב"ספוטלייט", אבל הם עלולים להיתקע אחד לשני ברגליים, לקזז זה את זה ולהישאר יחדיו בחוץ.

הימור: המועמדים יהיו סילבסטר סטאלון ("קריד"), מרק ריילנס ("גשר המרגלים"), כריסטיאן בייל ("מכונת הכסף"), אידריס אלבה ("Beasts of no Nation") ובניסיו דל-טורו ("סיקאריו").

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תגלית השנה, זה בטוח. אליסיה ויקנדר ב"הנערה הדנית"/מערכת וואלה!, צילום מסך

השחקנית הראשית הטובה ביותר

מה אנחנו יודעים: שני נעלמים במשוואה מסבכים השנה את העניינים בקטגוריות המשחק הנשי. קודם כל, סוגיית אליסיה ויקנדר – האם על הופעתה ב"הנערה הדנית" היא תקבל מועמדות בקטגורית השחקנית הראשית או בקטגוריית שחקנית המשנה? והאם תקבל מועמדות כפולה, גם על סרט זה וגם על "אקס-מכינה"? ומה לגבי רוני מארה? איך יחשיבו את התפקיד שלה ב"קרול"? ראשי או משני?

נפעל לפי התסריט שנראה הכי סביר כרגע. ויקנדר מקבלת שתי מועמדויות: על "הנערה הדנית" בקטגוריית השחקנית הראשית, ועל "אקס-מכינה" בקטגוריית שחקנית המשנה, שם תפגוש את מארה.

אז לפי זה, אנחנו יודעים שויקנדר מועמדת לפרס השחקנית הראשית הודות ל"הנערה הדנית". מה עוד ידוע כמעט בוודאות? שגם ברי לארסון ("חדר"), סירשה רונאן ("ברוקלין") וקייט בלאנשט ("קרול") יהיו שם.

מה אנחנו לא יודעים: כל זה מותיר מקום אחד, אותו צפויה לקבל אהובת האקדמיה וזוכת גלובוס הזהב השנה, ג'ניפר לורנס ("ג'וי"). הפתעה עשויה להגיע מכיוון שרלוט רמפלינג הבריטית ("45 שנים") או שרליז ת'רון הדרום-אפריקאית ("מקס הזועם"), אבל הסיכוי לכך לא נראה גבוה.

הימור: המועמדות יהיו אליסיה ויקנדר ("הנערה הדנית"), קייט בלאנשט ("קרול"), סירשה רונאן ("ברוקלין"), ג'ניפר לורנס ("ג'וי") וברי לארסון ("חדר").

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תשחזר את ההישג מגלובוס הזהב? קייט ווינסלט ב"ג'ובס"/מערכת וואלה!, צילום מסך

שחקנית המשנה הטובה ביותר

מה אנחנו יודעים: לפי התסריט שאנחנו הולכים איתו, ויקנדר ("אקס-מכינה") ומארה ("קרול") יהיו מועמדות כאן בוודאות.

מה אנחנו לא יודעים: זה מותיר שלושה מקומות, וכיוון שהמבחר השנה לא יודע מי מה, הם צפויים ללכת דווקא לשחקניות שעשו השנה את אחד התפקידים המביכים בקריירה שלהן – הלן מירן ("טרמבו"), ג'ניפר ג'ייסון לי ("שמונת השנואים") וקייט ווינסלט ("סטיב ג'ובס"). בעורפן נושפות רייצ'ל מקאדמס מ"ספוטלייט" וקריסטן סטיוארט, שזכתה להערכה ביקורתית רבה ומוצדקת על הופעתה ב"עננים של סילס מריה", אבל הבעיה היא שמדובר בסרט פסטיבלים קטן, ומעטים בלבד ראו אותו.

הימור: המועמדות יהיו רוני מארה ("קרול"), אליסיה ויקנדר ("אקס-מכינה"), הלן מירן ("טרמבו"), קייט ווינסלט ("סטיב ג'ובס") וג'ניפר ג'ייסון לי ("שמונת השנואים").

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האם המצביעים קפוצי התחת יפרגנו לה אף שהעזה לכתוב סרט מצחיק? איימי שומר ב"אסון מהלך"/מערכת וואלה!, צילום מסך

התסריט המקורי הטוב ביותר

מה אנחנו יודעים: מן הסתם, התסריט המבריק והמהולל של "הקול בראש" יהיה מועמד. גם "גשר המרגלים" צפוי לגורל דומה, כי ככה זה כשהאחים כהן חתומים על משהו. "ספוטלייט" אמור אף הוא להשתלב פה בניחותא, בין השאר כי זו תהיה אחת הקטגוריות היחידות בה ניתן יהיה לפרגן לסרט המוערך הזה, שמתבסס בעיקר על איכות הסיפור והדיאלוגים.

מה אנחנו לא יודעים: על שני המקומות הנותרים, יתחרו בעיקר שלושה. קוונטין טרנטינו בדרך כלל מקבל בקביעות מועמדות על תסריט, אלא ש"שמונת השנואים" אינו אחד מסרטיו האהובים ביותר, בלשון המעטה, כך שהוא עלול לאבד את המשבצת לאחד משני הבאים: "אסון מהלך" של איימי שומר, שמועמדות שלה תוסיף לאקדמיה קצת מההומור, החוצפה והנוכחות הנשית להם היא כה זקוקה; ו"אקס-מכינה" המד"בי, שגם הוא מזמן לטקס אופציה לצאת קצת מחוץ לקופסה. חלופות נוספות ומעט שגרתיות יותר: "סיקאריו", "ג'וי" ו"Straight Outta Comtpon".

הימור: המועמדים יהיו "ספוטלייט", "הקול בראש", "גשר המרגלים", "אסון מהלך" ו"שמונת השנואים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כולם מדברים על המשחק, התלבושות וכדומה, אבל יש ב"קרול" גם תסריט מעובד ומוערך/מערכת וואלה!, צילום מסך

התסריט המעובד הטוב ביותר

מה אנחנו יודעים: כתמיד, זו קטגוריה הרבה יותר תחרותית וצפופה, שהרי בהוליווד יש מעט רעיונות מקוריים והרבה עיבודים לספרים, חוברות קומיקס וכדומה. בתוך ערימת האדפטציות, שלוש מתבלטות ואמורות לקבל כאן מועמדות – "מכונת הכסף", "קרול" ו"להציל את מארק וואטני".

מה אנחנו לא יודעים: על צמד המקומות המסכנים שנשארו, יתחרו רבים וטובים. "ברוקלין", "חדר", "האיש שנולד מחדש", "טרמבו" וכמובן גם שני תסריטים של שניים מן הכותבים המוערכים בהוליווד – "סטיב ג'ובס" של ארון סורקין ו"אנומליסה", סרט האנימציה של צ'רלי קאופמן המבוסס על מחזה פרי עטו.

הימור: הקטגוריה הכי קשה לחיזוי. נסתכן ונתבזה בהימור על "להציל את מארק וואטני", "האיש שנולד מחדש", "קרול", "מכונת הכסף" ו"סטיב ג'ובס".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אם לא בקטגוריית הסרט, לפחות יקבל מועמדות על צילום. מתוך "סיקאריו"/מערכת וואלה!, צילום מסך

הצילום הטוב ביותר

מה אנחנו יודעים: היתה לעתים, גם אצלנו, נטייה תקשורתית לזלזל בקטגוריה הזו, שהיא לכאורה "טכנית" ולא נוצצת כמו קטגוריות המשחק וכדומה. אך לא עוד! לא כאן! בטח לא בשנה בה יש כל כך הרבה סרטים יפהפיים שלא היו שווים כלום בלי עבודות הצילום שלהם, שמתגלות כאמנות מהסוג הנעלה ביותר, ממש שירה בתנועה. בעיקר מדובר על "האיש שנולד מחדש" שצילם עמנואל לובצקי, "קרול" שצילם אד לחמן ו"סיקאריו" שצילם רוג'ר דיקנס – שלושתם מסתמנים כבאנקרים פה.

מה אנחנו לא יודעים: שלל צלמים מעולים נוספים מתחרים על שני המקומות הנוספים. בהם, בולטים יאנוש קמינסקי ("גשר המרגלים"), בוב ריצ'רדסון ("שמונת השנואים"), ג'ון סיל ("מקס הזועם") ודריוש וולסקי ("להציל את מארק וואטני").

הימור: המועמדים יהיו עמנואל לובצקי ("האיש שנולד מחדש"), רוג'ר דיקנס ("סיקאריו"), אד לחמן ("קרול"), יאנוש קמינסקי ("גשר המרגלים") וג'ון סיל ("מקס הזועם").

הבן של שאול.
כרגע נראה כמו הזוכה הכי ודאי בטקס. "הבן של שאול"

הסרט הטוב ביותר בשפה זרה

מה אנחנו יודעים: "הבן של שאול", סרט השואה ההונגרי המדובר וזוכה גלובוס הזהב שפותח בחממת התסריטאים בירושלים, לבטח יהיה מועמד, וחשוב מכך - לא נראה כי מישהו יעצור אותו בדרך לאוסקר. מועמדות ודאית נוספת, אף שלא כזו שתסתיים בזכייה, צפוייה גם ל"ילדות פרא", ההפקה הטורקית-צרפתית שבסופו של דבר נשלחה בידי צרפת בגלל החרם של ארדואן.

מה אנחנו לא יודעים: מנקודת מבט אזורית, מעניין יהיה לראות אם "Theeb" ישכיל להשתלב באחד משלושת המקומות הנותרים ובכך להיות הסרט הירדני הראשון שמקבל מועמדות לאוסקר. ההערכה היא שכך יהיה, ואת שני המקומות האחרים יתפסו "מבוך השקרים" הגרמני ו"קומדיה אלוהית" הבלגי, שמרסק כרגע קופות בארץ.

הקול בראש. פורום פילם,
לפחות באוסקר, לא יהיו לו סיבות לכעוס. מתוך "הקול בראש"/פורום פילם

סרט האנימציה הטוב ביותר

מה אנחנו יודעים: "הקול בראש" יהיה פה, אלא מה, וככל הנראה גם "שון הכבשון" של ארדמן, החביבים על האקדמיה, "אנומליסה" של צ'רלי קאופמן, החביב עליה גם כן, והסרט של "סנופי", הכלב האהוב באמריקה.

מה אנחנו לא יודעים: לא שזה כל כך משנה, כי ממילא הפרס כאן יילך בסוף ל"הקול בראש", ובכל זאת, בשביל הכבוד, יש עוד משבצת אחת במועמדויות עליה יתחרו כמה וכמה סרטים: "הדינזאור הטוב", "המיניונים" ו"בוב ספוג" הן האופציות ההוליוודיות; "הנביא" על פי ג'ובראן חליל ג'ובראן, "מארני" ו"הילד והחיה" היפנים, "המומינים" הפיני ו"הילד ועולמו" הברזילאי הן האפשרויות הבינלאומיות.

הימור: המועמדים יהיו "הקול בראש", "אנומליסה", "סנופי", "שון הכבשון" ו"הדינוזאור הטוב".

איימי.
פייבוריט בדוקו. מתוך "איימי"

קצרה היריעה מלגעת ב-13 הקטגוריות האחרות, בהן גם שלוש לסרטים קצרים. נאמר רק כי בזו של סרט התעודה הארוך, אנו נראה לבטח מועמדות של הפייבוריט הברור לפרס, "איימי". בקטגוריית העריכה צפויים לככב כרגיל מי שהם גם מרבית המועמדים הרציניים לפרס הסרט העלילתי, קטגוריית התלבושות אמורה להעניק ל"סינדרלה" דריסת רגל בטקס, ו"מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" יאסוף את רוב המועמדויות שלו באפקטים ובקטגוריות הסאונד, כמו גם "מקס הזועם", שיסתייע לשם כך גם בקטגוריות עיצוב ההפקה והשיער.

ומה לגבי המוזיקה? אניו מוריקונה אמור לקבל מועמדות על "שמונת השנואים" ולעשות צעד נוסף בדרך לאוסקר הראשון שלו בקטגוריה (הוא היה מועמד לה פעמים רבות בעבר, אבל הסתפק בפסלון מפעל חיים). זו תהיה סגירת מעגל היסטורית יפה. לעומת זאת, קטגוריית השיר המקורי פאתטית השנה מתמיד, והדבר היחיד שאולי יציל אותה תהיה מועמדות של דה וויקנד על השיר שלו ב"חמישים גוונים של אפור", אבל ספק אם זה יקרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יגיע לעשר מועמדויות? מתוך "מקס הזועם: כביש הזעם"/מערכת וואלה!, צילום מסך

ולסיכום - מי יהיו המנצחים והמאוכזבים הגדולים של ההכרזה?

נכון, הובלה במספר המועמדויות אינה מבטיחה דבר, בטח לא את פרס הסרט הטוב ביותר. "מלון גרנד בודפשט", "כוח משיכה", "חלום אמריקאי", "הוגו" ואחרים, למשל, כבר למדו זאת בשנים האחרונות. עם זאת, יש בכך מן היוקרה, וכמובן שאף איש שיווק מעולם לא התנגד לשים על כרזת הסרט או עטיפת הבלו-ריי שלו את המשפט "צועד בראש רשימת המועמדים לאוסקר". המשמעות המסחרית יכולה להיות עצומה.

אז בסוף כל זה, מי יצעד השנה בראש? במבחן הכמותי, תמיד יש יתרון לסרטים תקופתיים או כאלה עם ממד של פעולה ו/או מדע בדיוני, כי להם יש יותר מה לחפש בשלל הקטגוריות "הטכניות", למשל עיצוב הפקה או אפקטים. לכן, גם השנה, אפילו אם "ספוטלייט" ו"מכונת הכסף" יקבלו מועמדויות בקטגוריות מרכזיות מסוגן של הסרט, הבמאי והשחקנים, לא יהיו להם בסך הכל יותר מארבע-חמש מועמדויות לכל היותר. לעומת זאת, "מקס הזועם", "האיש שנולד מחדש" ו"גשר המרגלים" יכולים לקבל יותר מזה, הרבה יותר מזה.

בעיקר אמורים הדברים לגבי "מקס הזועם", שאם יצליח להשתבץ בקטגוריות הסרט והבמאי, אז יחד עם הצילום/האפקטים/הסאונד וכדומה, עשוי לכבוש את הצמרת עם תשע-עשר מועמדויות. "גשר המרגלים" ו"האיש שנולד מחדש" לא יגיעו כל כך רחוק, אבל בהחלט יכולים להפגיז עם משהו כמו שבע-תשע מועמדויות לכל אחד.

ולעומת זאת, מי יהיו המאוכזבים של ההכרזה? אכזבה היא מושג יחסי כמובן. נתחיל בשני סרטים שיקבלו כמה מועמדויות, אבל הרבה פחות מכפי שחשבו בתחילה. הכוונה היא ל"סטיב ג'ובס" ול"הנערה הדנית", שניים שעד הסתיו דובר בהם כמי שיכולים להתגלות כמנצחים הגדולים של הטקס כולו, אבל התאדו לאיטם. גם "שמונת השנואים" יהיה אמנם מועמד לכמה פרסים, אבל בגלל התגובות השנויות במחלוקת, הנוכחות שלו בטקס תהיה קטנה מן הנהוג אצל קוונטין טרנטינו. כנ"ל לגבי "ג'וי" והתסריטאי-במאי שלו, דיוויד או. ראסל.

ויש גם סרטים שככל הנראה, יודרו מן הטקס לגמרי, אף שבתחילת עונת הפרסים הם סומנו כשמות בולטים ולוהטים. מדובר בעיקר ב"סופרג'יסטיות", שכנראה היה פמינסיטי מדי לאקדמיה, וב"נעורים" דובר האנגלית של פאולו סורנטינו, שהמצביעים מעדיפים אותו באיטלקית. משמעותית מכל יכולה להיות הדרת "Beasts of Nation". בנטפליקס קיוו לסמן בזכותו טריטוריה באוסקר ובהוליווד בכלל, ורבים הימרו שכך אכן יקרה, אבל נראה שהפקת הסרט תיאלץ להסתפק במועמדות או שתיים לכל היותר, וגם זה לא בטוח. המהפכה, אם כך, תצטרך לחכות.

ואולי כל התחזיות הללו שגויות וההספדים האלה מוקדמים? מחר המסע לאוסקר ייצא סופית לדרך, ואז נדע בוודאות מי קפץ על הקרון בזמן ומי איחר את הרכבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully