וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לאן נעלם רון שובל?": בלוג "הישרדות", פרק 22

אביעד "צפניה" קדרון

12.1.2016 / 22:51

לירון בוגדת בברית שלה ומחליטה לחבור למושיק, טיטי ורוסלנה רבות מי תאמר הכי הרבה פעמים "לא" ורון שובל מודח באחת ההדחות הכי מיותרות של העונה. הבלוג של צפניה

יח"צ - חד פעמי

האם פתקית של פוסט-איט שאף אחד לא באמת רואה אותה היא קלף? ואם אף אחד לא חושב לקחת אותה כי גם על אי בודד אף אחד לא מספיק משועמם כדי לחשוב לגנוב פתקית פוסט-איט ובסוף מישהו אומר למישהי שתגיד למישהי אחרת לקחת את פתקית הפוסט-איט ואז המישהי האחרת לוקחת מהמישהי ההיא את מה שהמישהי ההיא רצתה שהמישהי אחרת תעביר לה זה שווה פרומו? ואיך כל הדברים הטובים בעונה הזו (חסינות אישית זוגית לא ברורה, פיצה משפחתית, פסלון חסינות, מקלחת, כוח כפול, ביקיני קטן, פענוח השריפה במשרדי בצלם, שמיכת פוך, שולחן בניטן תאי) קורים ללירון?

בכל מקרה, כזכור, בסוף הפרק האחרון, הודא עשתה את "הבלתי ייאמן" והדיחה את עומר אנליסט. זה לא מפריע ללירון לצעוד למתחם הזומבי בו סביר להניח תבלה בעתיד ולחשוב על חברה שהודח. רק בנס היא לא נחנקת מהצחנה שם. גם רון שובל הולך לבקר אותו אבל הוא לא ממש מתרגש מזה. הוא, טילטיל וכוכבי עומדים ליד המתחם ושרים גרסה מגוחכת להמנון הישראלי. עם המזל שלנו, עד מחר בערב זה כבר יהפוך לרמיקס. יתר האנשים מנסים לנחם את לירון. כאילו, יתר האנשים חוץ ממושיק שרק רוצה את הקול שלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכי יד ושם/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי הפתיח, טיטי מספרת שבגדול, כל מה שהברית שלה צריכה לעשות זה לזכות בווטו, להשתמש בכוח הכפול של לירון וההדחה תהיה בשליטתם. אבל בגלל שמדובר ב"הישרדות", הכל עוד פתוח. היא כמובן מתכוונת לעורכים שיכולים להמציא טוויסט חדש תוך רגע אם אחד המתמודדים לא חייך אליהם יפה בבוקר. אחר כך היא תוהה אם חברי הברית האחרת, שבכלל עסוקים כרגע בבחירת שם לאלבום החדש של דנה ברגר, ינסו לגנוב את הקלף מלירון. היא מציעה ללירון לשמור לה על הקלף בתיק ולירון זורמת. לא אכפת לה לוותר על הכוח הכי חזק במשחק. בחורה סולידית.

בלילה, מושיק מעיר את לירון. הוא רוצה לכרות איתה ברית ואומר לה שהם צריכים להיות ביחד עד הסוף כצמד. "זו הצעה מטורפת", מגיב הביקיני האנושי ורומז לתחקירנית שאולי הגיע הזמן למהפך ושבכלל, מקום 6 בברית חדשה עדיף על מקום 5 בברית קיימת. הם מתחבקים ומחליטים שמעתה הם זוג ושלירון לא תשתמש בקלף בינתיים ושכולם יאשימו את מושיק שהוא גנב. הוא מסכים. אני לא ממש מבין איך זה יעבוד ולמה שטיטי תחזיר ללירון את הקלף אחרי שלירון תבגוד בברית שלה אבל בטח נגלה. את חוט המחשבה הזה קוטעת סצנה מיותרת בה המשפחה של רון שובל מתקשרת אליו דרך הפלאפה והוא מתחיל לבכות. כאמור, סצנה מיותרת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בבוקר יום 30, כולם מתעסקים בשיחת הטלפון החד-צדדית של רון שובל ולירון משתעממת אז היא מחליטה לגנוב מהתיק של טיטי את פתק הכוח הכפול. אה, עכשיו הכל ברור. היא ניגשת לתיק, שולפת את הפתק וקוברת אותו ליד מתחם הזומבי, מטר מאיפה שהיה פסלון החסינות שמצאה במקרה. בינתיים, היא גם מספיקה להביא דואר אי וכולם יוצאים לעבר אתגר הווטו. הפעם יש שם רק שטיח אחד ולא שניים. "'הישרדות' זה לא משחק פיזי אלא בראש ובראשונה גם משחק חברתי", אומר רובוארץ ומכריז על חידון "הפנמת או הדחקת". את העונה הזו אני מדחיק כבר חודשיים וחצי. אתם יודעים שיש בעלי חיים שמספיקים להיכנס להיריון וללדת בפרק הזמן הזה? יאללה, יוצאים לדרך.

השאלות, כצפוי, הן שאלות ידע כללי על המתמודדים. לא משהו שצריך לספר עליו בבית. באחת מהן, כצפוי, רובוארץ טועה. השאלה "באיזה סרט רוסלנה כמעט השתתפה" זכתה לתשובה "מהיר ועצבני". זו כמובן תשובה לא נכונה כי מדובר, לכאורה ואם וכאשר, ב"מהיר ועצבני 7". בגדול, הגישה שהודא מציגה באתגר הזה היא הגישה הכי הולמת: היא פשוט לא מתעניינת באנשים האחרים במשחק. הם עפר לרגליה. היא אפילו לא מנסה להעמיד פנים. אלילה. בסוף האתגר, טיטי, מושיק וטילטיל ניצבים במקום הראשון בזכות תיקו. שאלת שובר השוויון עוסקת בדנה ובלהקת בלאגן הנוסטלגית. מושיק מצליח לענות נכון על השאלה וזוכה בצמיד הווטו ובתואר "האוזן של השבט". זה הדבר הכי נוראי שאפשר להגיד על מישהו כי המשמעות היא שהוא יעכנה רכלנית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הלם/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נוהרת בהמוניה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי האתגר, כל המתמודדים מנסים להבין מה עומד לקרות במועצת השבט כי יש כוח כפול, צמיד וטו, מתומן אש ומשולש כוח מרגש. לירון מבקשת מטיטי שתביא לה את פתק הכוח הכפול וטיטי המומה לגלות שמישהו לקח לה אותו מהתיק. היא מתרגזת וכוכבי מאשים: "איך עזבת את התיק?". טיטי קוראת לשאר חברי השבט לשיחה קבוצתית. "למה שאני אגנוב אם לירון הציעה לגנוב את זה בעצמה?", אומר מושיק בחיוך. חברי הברית שלו לא ממש מאמינים ללירון וחושבים שמדובר בהצגה כדי להטעות אותם בנוגע לצמיד הווטו. "זו בושה וחרפה", מאשימה רוסלנה ומהר מאוד היא וטיטי מתחילות לריב ולצעוק "את לא תדברי אליי ככה", "לא, את לא תדברי אליי ככה", "לא לא לא, את לא תדברי אליי ככה", "לא לא לא לא לא, את לא תדברי אליי ככה", "לא לא לא לא לא לא, את לא תדברי אליי ככה. מה את בשכונה?".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מזל ש%$!@ ולא %&%@/מערכת וואלה!, צילום מסך

השמש שוקעת וכולם מפסיקים להגיד "לא לא לא" והולכים למועצת השבט, שם יש אורחים חדשים שבעצם היו גם במועצת השבט הקודמת אז הם לא ממש אורחים חדשים: עומר אנליסט ורון אלוף, חברי המושבעים. רובוארץ מוציא את המועצה לדרך עם שאלה על כבוד. מהו כבוד, למה צריך לכבד אחרים, האם צריך לכבד אחרים והאם בשביל כבוד צריך לעבוד. ג'ני מיד שואלת האם היא צריכה ללמוד שיעורים בחיים מרון שובל. הם מתחילים להתקוטט והוא אומר לה שהיא אישה אובססיבית. נראה לי שזה אומר שהוא לא מכבד אותה. וזוהי רק ההתחלה. אחר כך שובל ממשיך לדבר על עצמו ועל האישיות שלו וזה באמת מתיש. הוא פשוט לא מפסיק לדבר. סביר להניח שהעורכים פשוט נרדמו בחדר העריכה ושכחו לעצור את הקטע. שובל אומר לרובוארץ שמאז האיחוד, הוא כבר לא צוחק. כולם מבואסים אבל הרווח כולו שלנו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לכל שאלה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תשובה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המתמודדים הולכים להצביע ובמסגרת הצגת הפרינג' הכי מרגשת בהונדורס, מושיק מעניק את צמיד הווטו ללירון. האם זה אומר שהוא מבטל רק קול אחד? את שני הקולות של לירון? ואם מדובר בשני קולות, האם צמיד הווטו הוא בעצם וטו כפול? ומתי בהפקה החליטו להשיב על השאלות האלה? בתום ספירת הקולות מתברר שרון שובל מודח והוא מוותר על האפשרות להיות זומבי כי הצלעות שלו כואבות. זוהי ההדחה הכי מטומטמת שהברית של מושיק היתה יכולה לעשות כי רון שובל הפצוע לא באמת קיים במשחק ואפשר להדיח אותו בכל שלב. היה הרבה יותר טוב להדיח מישהו דומיננטי יותר. כוכבי נגיד. ניחא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היי גירל/מערכת וואלה!, צילום מסך

בפרק הבא: ממשיכים לחפש כבוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully