וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנפרד מן ביטלה את הופעתה: "לא הייתי מודע לכך שיש חרם על ישראל"

13.1.2016 / 15:44

להקת מנפרד מן, שהיתה צפויה להגיע להופעה בישראל בשבוע הבא, ביטלה את הגעתה בשל חרם האמנים על ישראל. ההפקה בישראל ניסתה לבטל את רוע הגזרה, ללא הצלחה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
ביטלו. מנפרד מן/מערכת וואלה, צילום מסך

מחברת ההפקה "פרוגסטייג'", שהיתה אחראית על הבאת להקת מנפרד מן לישראל, נמסר היום כי הלהקה ביטלה את בואה ארצה בעקבות החרם על ישראל, שלטענתה לא ידעה עליו לפני כן.

לפני כחודש התקבל מייל ראשון אצל ההפקה שבו כתב מנפרד מאן (במקור מנפרד ליבוביץ') עצמו כי "לא היה מודע לכך שיש חרם על ישראל" וייתכן כי יבטל עקב כך את הופעתו.

"הפעלנו את כל יכולת השכנוע שלנו בנושא ונראה שהצלחנו לגרום לו לשנות את דעתו", נמסר מ"פרוגסטייג'", אולם "לצערנו לפני זמן לא רב הוא פנה שוב והפעם כתב: 'כתוצאה מבעיות מתמשכות בישראל וכל היריות ואנשים נבעטים למוות בפומבי (כנראה התייחסות ללינץ' בבאר שבע) הלהקה לא מרגישה בטוחה עם הרעיון של לנגן בתל אביב'". אנשי ההפקה בישראל ניסו לבטל את רוע הגזרה, אבל דעתו של האמן כבר נקבעה.

"אנו מתנצלים על עוגמת הנפש", מוסרת ההפקה, "אך נראה שהמצב הבטחוני והפוליטי ממשיך לגרום לקשיים, שאנחנו משוכנעים שנתגבר עליהם - ונמשיך במאמצים להביא מוזיקה איכותית לישראל, על אפם וחמתם של המחרימים למיניהם". אחד מהם יהיה אגדת הפולק דונובן, שהופעתו בישראל תתקיים ב-27 בינואר.

רוכשי כרטיסים להופעה של מנפרד מן מוזמנים ליצור קשר עם מוקד "פרוגסטייג'" לגבי זיכוי או החלפת כרטיסים, במספר: 054-2505037 כל ערב בין 17:00 ל-20:00.

  • עוד באותו נושא:
  • מנפרד מן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully