וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "האח הגדול": האח עם מי שעושה כלים

אביעד "צפניה" קדרון

16.1.2016 / 23:25

תקרית הבצל שהסעירה את "האח הגדול" משודרת סוף סוף, אור לא רוצה לריב עם גילי אז היא גורמת לברק לריב איתו במקומה ותמר, המתנחלת החביבה שגרה בתל אביב, מודחת. בלוג "האח הגדול" - צפניה מחפש אלטע זאכן

צילום מסך

01. זהו? על זה כל הרעש? פי-יה. כבר חשבתי ששיחי לקח את אחד הציורים של קוקו ומרח עליהם את רוטב החריימה של דודו. זה כמובן היה משדרג את ערך הציור כי כל דבר ששיחי נוגע בו הופך למושלם אבל הטחת בצל וזריקת כוס על הרצפה בסגנון אתונאי? זהו? על זה אזהרה וצו איסור פרסום? מה הפלא שהדיירים לא התייחסו לתקרית בימים האחרונים, לא היה למה להתייחס. במשרדי וואלה! תרבות קורים מדי יום כאלה דברים. מינוס הקטע של הכוס. אנחנו מקפידים לשתות בכוסות נייר. ואז כל הקטע של שבירת כוס בזעם מתייתר. רגע, איפה הייתי. אה, כן. על זה כל הרעש? ולמה היינו צריכים לקבל את השיחות המוזרות של האח הגדול עם שיחי וקוקו. הוא אמר, היא אמרה. יש לכם 345,652,910 מצלמות בבית. פשוט תראו לנו את התקרית מכל זווית אפשרית ואם אפשר אז גם בהילוך איטי. מה זאת אומרת המצלמות האלה לא באמת עובדות והן רק תפאורה. מה קורה כאן לכל הרוחות.

02. איך יודעים שהעונה גמורה, שזהות המודח ידועה ושכבר יש מנצח? כשארז טל מתחיל למלמל בלי הפסקה "מסתמנת הפתעה". מה אתה אומר אדון ארז טל, מסתמנת הפתעה? הפתעה כמו זה שהפלסטינים לא באמת רוצים שלום ורק מתכננים לצבוע את כולנו בכחול משאריות הצבע של קוקו ולזרוק אותנו לים? אולי הפתעה כמו זה שילדים שרגישים לבוטנים חוטפים פריחה כשהם מתקרבים לגרסה המינאטורית והלא יעילה של במבה? "מסתמנת הפתעה". מחר תזרח השמש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוא בסך הכל שבר כוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

03. סתם, סביר להניח שדודו היה צריך ללכת אבל אז התחילו לשדר את סאגת הסרסור שלו שהיתה ערוכה די מדהים. חוץ מלשים את הפה של קסניה בתוך הפה של עמרי, דודו עשה הכל. הוא אפילו נמלט מחיבוק משולש והשאיר את השניים לרקוד בצוותא. דודו רוצה את עמרי, קסניה תשיג אותו. דודו חי דרך קסניה. זה באמת עצוב ורק גורם לך לחשוב שאולי אם דודו היה יוצא מעפולה, הוא בעצמו היה משיג את עמרי ולא חי רק דרך אחרים. לעזאזל, הוא אפילו סרסר את המיטה שלו. הכל כדי שלעמרי יהיו חיי מין. כמו שדודו אמר לעמרי לפני כמה שבועות: "אני אוהב להיות נאמן אליך". ואחרי זה מעזים לקרוא לו כלבלב. כסילים.

04. הדרך בה עמרי ניסה לשכנע את הצופים שיסמסו לו היתה יותר סחית ממה שהתרחש בימיו הנועזים של סער שיינפיין. "אם התרגשתם ממני בלה בלה בלה בלה". מי בכלל צריך את עמרי, יש לו אח תאום בחוץ שמעלה בפייסבוק סטטוסים ממש מעניינים של פאן פיקשן על כל מה שקורה בבית. נכון, יש את כל הקטע שקסניה עושה ממש נעימי במכנסיים של עמרי מול המצלמות (וזה די מדהים שאחרי עומר ושי מיקה, עמרי בסוף גמר עם קסניה. ראיתם מה עשיתי כאן, כן?) אבל כל אדם יודע שאין כמו ספרות מד"ב. תודה לך אח תאום של עמרי שאני לא יודע איך קוראים לו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סטוץ לצורכי סמסים. תמיד עובד/מערכת וואלה!, צילום מסך

05. חייבים להעריך את אור "אישה חזקה עומדת מולך" סיונוב.בגלל שהיא כל כך רוצה לכבד את גילי ולא לריב איתו, אור קמה ועוזבת את החדר ברגע שגילי מתחיל לטנף על חברה הטוב ברק. באמת יפה מצידה. אפילו ראוי למחמאה. היא כמובן הולכת מיד לברק ומספרת לו שגילי מטנף עליו. אבל זה רק כי היא רוצה לכבד את גילי ולא לריב איתו. לא לא, היא, כמו כל אישה חזקה, רוצה שאחרים יריבו בשבילה בזמן שהיא נשענת לאחור ומחייכת. ואז כשברק וגילי מתחילים לריב, מתעופפים כינויי גנאי כמו "מאפרה", "שרוך" ו"אלטע זאכן". זו אולי המריבה הכי פחות מעליבה בתולדות "האח הגדול".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אישה חזקה וכל זה/מערכת וואלה!, צילום מסך

06. כל הקטע של זמן המסך שקוקו קיבלה היה מאוד נחמד. אפשר בבקשה לחזור לזמנים בהם לא ידענו אם היא דיירת או עוזרת הפקה ששכחה את תחפושת הנינג'ה? תודה.

07. היום, ה-16 בינואר 2016, מלאו 18,934 דקות מאז הפעם האחרונה שבה קולו של מייקל נשמע בערוץ 2.

08. ביי תמר, היית המחסום האחרון בפני ערבוב כלים חלביים ובשריים בנווה אילן. כעת בית המקדש השלישי ייפול וסדום ועמורה וכל זה.

09. שטיפת הכלים של שיחי הגיעה רק לאחר ששיחי שבר כוס וצמצם את כמות הכלים שהיה צריך לשטוף. לגמרי שמנו לב.

10. בפרק הבא: כחולים מול אדומים. שיחי ועמרי קפטנים שבוחרים קבוצות למשימה שפרטיה לא ידועים אבל העיקר שהבית מחולק לשניים. יורם זק אפילו כבר לא מעמיד פנים. נפלא. הבלוג הזה כמובן צבוע בצבע אדום עז. כמו כן, אני לגמרי מזדהה עם אכזבתו של ארז טל מזה שעמרי לא בחר בקסניה אחרי כל הבילד-אפ שהיה במכנסיו של עמרי.

ציטוטפוט

"אני מודעת נורא למה שאני עושה" (קוקו, אישה שעברה כבר את גיל שלושים, מסבירה מדוע עשתה תנועה מגונה לעבר שיחי)

"זה כמו הוגוורטס הבית הזה" (תניה מתאבלת על אלן ריקמן)

"הופנתה פה אלימות כלפי מישהו?" (האח הגדול שוכח את כל המצלמות שפרושות באולפן)

"אני לא רוצה להישמע קלישאתי אבל…" (ארז טל בעוד משפט סטנדרטי)

"יש פה אוכלוסיה עממית מאוד" (אור מסתובבת עם מראה)

"אני לא סולחת לך" (קוקו לשיחי. לא בטוח ששיחי יתאושש)

"איזה ג'אייף הבחור הזה" (גילי מפרגן לברק)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully