וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 81: נפרד מחברתו אחרי שהתנשקה עם אחר ב"האח הגדול"

21.1.2016 / 6:20

סטפני דיוויס שברה קבל עם ועולם את ליבו של בן זוגה סם ריס, כשהתנשקה עם אחד הדיירים ב"האח הגדול". ריס לא נותר חייב. ובנוסף: הבית של בפאלו ביל לא נמכר והאם דיוויד בואי חי? חדשות הטראש של השבוע

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

(בסרטון: תיעוד המעצר של אל צ'אפו)

seperator

מקום 5: אלוהים, או מי שלא תהיה, בטל את מותו של דיויד בואי

בשבוע שעבר הוכה העולם בתדהמה, עם היוודע דבר מותו של דיויד בואי. המוזיקאי האיקוני הותיר אחריו מיליוני מעריצים אבלים, אך בעוד שרובנו הזלנו דמעות מול פייסבוק היו כאלו שניסו לשנות את רוע הגזרה. אחד מהם הוא אנדראה נאטלה, פרסומאי איטלקי שפתח עצומה הממוענת ל"אלוהים, או כל מען דבעי". נאטלה קורא לגולשים לחתום למען המטרה החשובה מאין כמותה: "אמרו 'לא' למותו של דיויד בואי". ל"אינדיפנדנט" הבריטי הסביר נאטלה כי העצומה נולדה מתוך התחושה כי מותו של בואי מזכיר מוות של דמות פיקטיבית, אך גם על מנת להראות את חוסר האפקטיביות של עצומות ברשת. הוא ירגיש ממש לא נעים עכשיו אם אלוהים יחזיר את בואי לחיים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלוהים, אנחנו דורשים להגיש ערעור/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקום 4: צילם קליפ היפ הופ והושעה מבית הספר

בראד מנואל רק רצה ליצור את האמנות שלו. הנער הקנדי, המכנה עצמו "מאנזי", צילם עם כמה מחבריו קליפ לשיר היפ הופ בשטחי בית הספר התיכון בו הם לומדים. בקליפ נראים הנערים כשהם מעשנים מה שנחשד כמריחואנה, ולמרות הבהרה שצורפה אל הסרטון, לפיה לא מדובר בחומרים אסורים אלא באביזרים בלבד, הושעה מנואל מבית הספר ואף סולק מנבחרת ההוקי. התקרית הצליחה להפוך את הקליפ לויראלי ולהוציא מהראפר הצעיר הצהרות כמו "לעולם לא אגע יותר במקל הוקי". אך לא הרבה לאחר שנשבע להתרכז אך ורק במוזיקה שלו, הוסר הקליפ מיוטיוב בעקבות טענה על הפרת זכויות יוצרים. בקיצור, ילדים, הישארו בבית הספר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה לא סמים באמת. הקליפ של בראד מנואל/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקום 3: אף אחד לא רוצה לקנות את הבית מ"שתיקת הכבשים"

יש מקומות אליהם עוד לא הגיעו בועות נדל"ן למיניהן, ומציעים אופציות דיור במחירים סבירים. למשל הבית הזה בעיירה קטנה בפנסילבניה, בן שלוש קומות ועם ארבעה חדרי שינה. מחירו: 250,000 דולר בלבד. אמנם הוא נמצא במרחק שעה נסיעה מפיטסבורג וכולל רק חדר אמבטיה אחד, אבל יכול להיות שהוא לא מוצא קונים מסיבה אחרת. מדובר באתר הצילומים של כמה מהסצנות הזכורות בתולדות הקולנוע: ביתו של בפאלו ביל מהסרט "שתיקת הכבשים". המתווכת האחראית על מכירת הבית דווקא לא חושבת שהעובדה הזו מרתיעה קונים פוטנציאליים, אלא משתמשת בסרט עטור השבחים על מנת למשוך אותם. לעזאזל, היא אפילו מתבדחת שבפאלו ביל בעצמו נמצא במרתף. כבר עדיף לגור עם חניבעל לקטר, הוא לפחות איש שיחה.

מקום 2: החולצות של אל צ'אפו אזלו מהמדפים

הריאיון שערך שון פן עם ברון הסמים חואקין "אל צ'אפו" גוזמן הביא אמנם ללכידתו של העבריין הנמלט, אך גם הצליח למתג אותו בסטטוס חדש ומפתיע של אייקון אופנה. חולצותיו הססגוניות של הפושע הפכו בו זמנית לבדיחה גלובלית ולמצרך מבוקש. החולצות, תוצרת החברה "באראבס פרימיום", נהנות מדרישת שיא ולדברי המעצב שון אסטבל, החברה מתקשה כעת לספק אותה. בין הדגמים הפופולריים ביותר נמצא "פנטזיה", אותו לבש אל צ'אפו בתצלום המפורסם עם פן. אם חשבתם לרכוש כזו לעצמכם או לחבר קרוב, תאלצו להמתין עד לוולנטיינ'ז דיי, אז יתחדש המלאי. בינתיים יש זמן ליוצרים לצרף לרפרטואר גם את החולצה שלבש גלעד שליט ביום ששוחרר מהשבי.

מקום 1: נפרד מחברתו בטוויטר לאחר שנישקה גבר אחר בבית האח הגדול

ההתנגשויות בין העולם האמיתי למה שקורה בתכניות ריאליטי הן לפעמים מעניינות יותר מהתכניות עצמן. לפעמים מדובר בטרגדיות, כמו זו שפקדה השבוע את מתמודדת ה-VIP של "האח הגדול" בריטניה, אנג'י בואי, כשהתבשרה על מותו של בעלה לשעבר, אך בפעמים אחרות מדובר ברגעי טראש שכולנו נהנה לנצור. חוץ מכל המעורבים כמובן. הדוגמן סם ריס צפה השבוע, ביחד עם האומה כולה, בחברתו סטפני דיוויס מתנשקת עם גבר אחר מול מצלמות "האח הגדול". ריס לא יכול היה לשאת את תחושת הבגידה, ורץ לספר לכולם בטוויטר שהוא מסיר את תמיכתו מדיוויס. כלומר, השיב לה באותה מטבע ונפרד ממנה מול כולם. בינתיים פצחו מעריצי התוכנית בקמפיין למען כניסתו של ריס אל הבית כאילו הוא איזה תניה גרבר, ולנו נותר רק להמתין שבהפקה ירימו את הכפפה הרותחת הזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully