וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבר אינפקטד מאשרום: "אולי נקליט לטראק את הגזים של הילדה שלי"

19.1.2016 / 17:43

מהקריות ועד לוס אנג'לס: ההרכב אינפקטד מאשרום חוגג 20 שנה במופע ענק, ומשוחח עם וואלה! תרבות על ההתרחקות מהטראנס, הקיפוח של הז'אנר בתקשורת ותגובות משעשעות בעולם כשמגלים שהצמד ישראלי. צפו

כתב: שגיא בן נון, צילום: דייב שחר, עריכה: מאיה בן ניסן

דרך ארוכה עברה מהקריות ועד לוס אנג'לס. ההרכב אינפקטד מאשרום מציין 20 שנות פעילות, במהלכן זכה להצלחה בינלאומית גדולה. עמית דובדבני וארז אייזן יחגגו זאת במופע מיוחד בן מעל ל-4 שעות, מרובה אמנים אורחים, שיתקיים ב-21 באפריל בלייב פארק ראשון לציון. המופע יורכב משלוש מערכות מוזיקליות שייצגו כל אחת פן אחר באפיון ההרכב, ויתארחו בו ברי סחרוף, רמי פורטיס, הדג נחש, התקווה 6, מיומנה, אסטריקס, J. Viewz, מישל אדאמסון סולנית Shpongle, די ג'יי יהל והצמד ריוט.

נפגשנו עם הצמד הבוקר (שלישי) במסיבת עיתונאים בבר טרנדי בתל אביב, ובדקנו בין היתר האם בגלל התרחקותם מהטראנס שקלו להחליף את שם ההרכב; מדוע מקופח הטראנס, הגם שלא ההרכב שלהם בעצמו, בתקשורת הישראלית שעדיין לא ממש נותנת צ'אנס לטראנס; האם שועשעו או זועזעו מתגובת גולש בפייסבוק לתמונה שלהם במזללה בארץ, שבה דרש מהם להחרים את ישראל בגלל היחס לפלסטינים, מבלי לדעת שהם ישראלים; ולקינוח שאלנו את ארז אייזן, המצפה לילד שלישי, האם יקליט את קולות העובר וישלב את זה בטראק? צפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully